Dat eerste.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft je moeder echt een e-smoker met liquids? Of zo'n stom pennetje wat niks doet?
Jammer dat het voor haar niet werkt.. geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om ooit nog te gaan rokenquote:
Heb een keer met een vriend hier op de bank een HP marathon gehouden. Hele weekend overgedaanquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:18 schreef Poes. het volgende:
Ik ken ook echt niemand die NIET van HP houdt hè
Genot! Moeten wij ook eens doenquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb een keer met een vriend hier op de bank een HP marathon gehouden. Hele weekend overgedaan
Mijn moeder is gewoon een enorme stresskip en grijpt dan gauw naar een echte sigaret... Ben iig allang blij dat ze 2 a 3 sigaretten per dag opsteekt in plaats van een heel pakje.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jammer dat het voor haar niet werkt.. geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om ooit nog te gaan roken
Oh?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:20 schreef Poes. het volgende:
Maar dat komt ook omdat m'n BFF me een schokkende onthulling deed
Ohhh ze is geen kettingroker meer? Dat scheelt al een hoopquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Mijn moeder is gewoon een enorme stresskip en grijpt dan gauw naar een echte sigaret... Ben iig allang blij dat ze 2 a 3 sigaretten per dag opsteekt in plaats van een heel pakje.
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh ze is geen kettingroker meer? Dat scheelt al een hoop
Oeiquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja
Ooit hopelijk is ze er eens van af met haar COPD.
Oh! Maar ik wilde t menneke laten zienquote:
We geven alleen om HPquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Maar ik wilde t menneke laten zien.
Ik merk hetquote:
Ben je weer van je geengelduitgevenvoornemen af?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het.
Ga morgen naar de Primark terug om nog wat te halen. Wil de tas ook hebben.
Het lukt haar gewoon niet om volledig te stoppen helaas.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
OeiIs dat geen alarmbel voor haar geweest?
Primark en HPquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het.
Ga morgen naar de Primark terug om nog wat te halen. Wil de tas ook hebben.
Zonde..quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het lukt haar gewoon niet om volledig te stoppen helaas.
Ik mocht hier shoppenquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben je weer van je geengelduitgevenvoornemen af?
Ja maar goed ze weet het dondersgoed en gaat ook gelijk in de verdediging dat ze maar een paar rookt in plaats van een pakje dus ik laat het maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |