ze voelt stemmen aankomen, kind kan niet tegen dr verlies, dat is het gewoonquote:Op donderdag 1 november 2018 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Jes jankt, ze wil dat haar moeder zich goed voelt dan wil ze niet blijven
Sanne was ook al zo'n geval.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef kaatje50 het volgende:
Jessie had thuis ook al problemen met mensen. Ziet moeder dan echt niet dat Jessie hier zelf een groot aandeel in heeft
ja dat dusquote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze geven de rest van de groep nu alle kaarten
.. wat een dom volk
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze voelt stemmen aankomen, kind kan niet tegen dr verlies, dat is het gewoon
Van Kriss morgen en Tim zondag dacht ikquote:Op donderdag 1 november 2018 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat dus
maar fam van christel en tim ? komen ook nog
Ik begrijp die ouders niet die hun eigen kind altijd gelijk geven.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sanne was ook al zo'n geval.
Overal uitgekotst. Maar het Legt altijd aan een ander.
Exact, ze wil de "publieke" afgang niet.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze voelt stemmen aankomen, kind kan niet tegen dr verlies, dat is het gewoon
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef snetje het volgende:
Christel: Niemand gaat zo doen ...dan moet je ook heel neutraal eens naar je dochter kijken...
Dat wordt Delflandquote:Op donderdag 1 november 2018 10:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
ggz westland, familiebehandelplan B
Ik hoop ook dat Jes hierdoor geen leven meer krijgt, kijken of ze dan nog zo hoog opgeeft over haar ma.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Heeft die moeder niet door dat ze het leven van Jessie daar onmogelijk maakt
Dit is de laatste kans dat ik hier ben en die moet ik niet laten schieten
Ik doe het op mijn manier, zegt Ma
oke thanxsquote:Op donderdag 1 november 2018 10:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Van Kriss morgen en Tim zondag dacht ik
Hiske moet der muil houdenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel heeft een duidelijke mening.
Joa wil gaan ontbijten onder de tent.
Hiske: niet doen, kap daarmee. Je voedt het alleen maar, niet doen!!
Haar dochter is al verrot door oa die mama.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Heeft die moeder niet door dat ze het leven van Jessie daar onmogelijk maakt
Dit is de laatste kans dat ik hier ben en die moet ik niet laten schieten
Ik doe het op mijn manier, zegt Ma
Ik vind ook dat hij het niet moet doen. Sta er bovenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Jammer His houdt Joa tegen om leuke tv te maken. Hij moet het niet doen zegt ze
Gewoon ramptoerismequote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
echt achterlijk dat bran,bren, merel erbij zitten
Net zo verrotquote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
echt achterlijk dat bran,bren, merel erbij zitten
Ik woon er gelukkig net bovenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er eigenlijk ook COSsers uit het westland ?
Of kan ik die nu wel raden
Ja is jammer dat Hitske ze hierin tegenhoudt.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
His wil niet dat Joa en consorten gaan ontbijten aan de picknick tafel, zelfs niet om leuke tv te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |