Anders wij welquote:Op donderdag 1 november 2018 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De groep moet toch die ziele piet ( jef) en zijn mama ( jes) meer dan zat zijn lijkt mij.
Nee, eerst een crempie er onderquote:Op donderdag 1 november 2018 07:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eerste wat merel doet is foundation op haar gezicht smeren
Ik denk dat Jef dan een hele andere kerel wordt als dat mokkel weg isquote:Op donderdag 1 november 2018 07:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Anders wij wel![]()
Voordeel bij Jes eruit dan gaat Jef ook want die trekt het niet alleen.
En gesprek Mike lotus?quote:Op donderdag 1 november 2018 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De andere stream .....![]()
[ afbeelding ]
Aankomst Erik andere stream - 31 oktober 2018.
x6whoqj
Ik heb dat niet gezien dat hij dat wil gaan doen, wel hier gelezen.quote:Op donderdag 1 november 2018 07:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Heel normaal als je 2 maanden een stel bent. Stelletje mafklappers.
Lijkt Beau wel die was ook altijd gelijk aan het verven op haar gezichtquote:Op donderdag 1 november 2018 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft der doppers amper los en ze grijpt gelijk naar de spiegel, ff een crempie op die ongewassen kop smeren. Gelijk foundation er overheen en smeren maar
Ja net zo, vieze vrouwen, niet eerst eens lekker je gezicht wassenquote:Op donderdag 1 november 2018 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt Beau wel die was ook altijd gelijk aan het verven op haar gezicht
Wilde in net tikken, vind het sowieso niet fijn om met een beha aan te slapenquote:Op donderdag 1 november 2018 07:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt Shelley nou in zo een BH die ze maakt te slapen. Dat zit toch niet lekkere lijkt mij.
Haha ik zou het niet weten, maar mijn vrouw ook nog nooit een zien dragen in bedquote:Op donderdag 1 november 2018 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde in net tikken, vind het sowieso niet fijn om met een beha aan te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |