Nog erger.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Dat die moeder zich daar durft te veronen met hoe haar dochter zich daar gedraagt. Of is ze er zelf ook zo eentje?
quote:Op donderdag 1 november 2018 09:26 schreef Sambalbaai het volgende:
ehl ehl ehl ahahahahaha hoe is het met Ferry whoehoehoehoe ahahahahahaha mammmmmmmaaaaaaaaaaaaaa
Mama: we zeggen alleen Adriaan gedag en de rest niet.
Jessie: ahhhh toe mama, doe het voor mij.
Mama: nee echt niet, als ze een meter bij me in de buurt komen.....
Jessie: ajb doe het voor mij mama. Mama: We zouden het positief houden.
Jessie: waarom mama?
Mama: dat kan ik niet zeggen, dan weet je genoeg.
Adriaan geeft ze een handquote:Op donderdag 1 november 2018 09:27 schreef Bramenstruik het volgende:
wat heeft Adriaan Jessie gedaan?
ja vreselijk zeg,en neem dat kut kind van je mee.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moeder is een kopie van die van Shelley
quote:Op donderdag 1 november 2018 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt wat 'n pleuris ***f, hoezo speltechnisch er mee bemoeien
ja die is net zo asoquote:Op donderdag 1 november 2018 09:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Brenda vindt het een heerlijk mens. Ze houdt ervan.
bij dit vergeleken was Friedl een schatje.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk
Wat een mens, hoop dat de andere haar een hand gaan geven, wil wel eens zien wat ze dan doet
ja juistquote:Op donderdag 1 november 2018 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk
Wat een mens, hoop dat de andere haar een hand gaan geven, wil wel eens zien wat ze dan doet
Inderdaad en het is best grof geweest wat er gezegd wordt over elkaar daar.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:27 schreef yvondenise het volgende:
Nou moet ik wel zeggen,als iemand over mijn dochter zegt dat ze een soa heeft ofzo..nou dan wil ik ze ook geen hand geven.
Friedl de moeder van Raggel Hazes?quote:Op donderdag 1 november 2018 09:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
bij dit vergeleken was Friedl een schatje.
Echt hequote:Op donderdag 1 november 2018 09:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ze zei dat enkel Adriaan een hand van haar krijgtquote:Op donderdag 1 november 2018 09:27 schreef Bramenstruik het volgende:
wat heeft Adriaan Jessie gedaan?
Ginaquote:Op donderdag 1 november 2018 09:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Friedl de moeder van Raggel Hazes?
Kijk wat Jes zelf over haar mede Utopianen zegt, die is geen haar beterquote:Op donderdag 1 november 2018 09:27 schreef yvondenise het volgende:
Nou moet ik wel zeggen,als iemand over mijn dochter zegt dat ze een soa heeft ofzo..nou dan wil ik ze ook geen hand geven.
echt BS het is een spel,maar als ze goed heeft gekeken dan zegt haar dochter nog veel ergere dingen.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:27 schreef yvondenise het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 09:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |