Dat had ik dan wel weer gezienquote:
Ik kan me nog wel iemand herinneren die altijd klaagde over de keuken.quote:Op donderdag 1 november 2018 01:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat had ik dan wel weer gezien
Laat me raden.....Vanessa?quote:Op donderdag 1 november 2018 01:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel iemand herinneren die altijd klaagde over de keuken.
Die met dat gele doekje.
Ik proost mee.quote:Op donderdag 1 november 2018 01:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik neem de laatste, nog iemand eenOp Erik en tumult.
quote:Op donderdag 1 november 2018 01:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat had ik dan wel weer gezien
Ik denk niet dat je van Erik ook maar enig tumult mag verwachten.quote:Op donderdag 1 november 2018 01:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Waarom heeft hij geen dekbed? Dat heeft toch iedereen nu daar?quote:Op donderdag 1 november 2018 01:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja volgens mij ligt er nog 1 onder Shelly ...quote:Op donderdag 1 november 2018 01:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom heeft hij geen dekbed? Dat heeft toch iedereen nu daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan wie het laatste naar bed gaat, die gaat in de instap kant liggen.quote:Op donderdag 1 november 2018 01:04 schreef chufi het volgende:
Waarom wisselen J&J elke keer van plek in bed...? De ene dag ligt J links en de andere dag rechts en voor J geldt hetzelfde
Hij had zelf een fleece deken meegenomen.quote:Op donderdag 1 november 2018 01:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom heeft hij geen dekbed? Dat heeft toch iedereen nu daar?
Rustig, geen oproerquote:Op donderdag 1 november 2018 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag niets live gezien, wat is de eerste indruk van Erik ?
quote:Op donderdag 1 november 2018 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij ligt er nog 1 onder Shelly ...
Bevordert ook zeker zn slaapprobleem...quote:Op donderdag 1 november 2018 01:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het laatste naar bed gaat, die gaat in de instap kant liggen.
Is vrij simpel eigenlijk.
Echt? Asociaal.quote:Op donderdag 1 november 2018 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij ligt er nog 1 onder Shelly ...
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 november 2018 01:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij had zelf een fleece deken meegenomen.
Heeft ie thuis uitgeprobeerd.
De fleece deken was warmer dan het dekbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |