Vanaf de donderdag geloof ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde ik nou gister daar iemand zeggen dat ze een aantal dagen voor de stemmingen een verbod op bezoek van buitenaf hebben ?
Iemand gehoord, en welk aantal ?
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, als ik dat intik krijg ik "De ruige cowboys club"klopt dat wel?
Was niet een vermoeden van fluisteren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:07 schreef Gladiolio het volgende:
GA.
Geluid net bij Jessie en Jeffry extra hard, tot Merel binnen kwam.
Febo vermoedde fluistermodus?
witwaspraktijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, als ik dat intik krijg ik "De ruige cowboys club"klopt dat wel?
Die hangt er allangquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:08 schreef Soury het volgende:
Wat lult Mike nu weer? Die had toch het plan dat er een bordje met Shelly en Mike op het huisje komt met hartjes
Hoop dat de moeder van Jessie haar morgen in 't oor fluisterd: Jessie staat op 4 en jijzelf laatste in de poll.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:00 schreef Charmian het volgende:
en maar zaadjes en bommetjes planten die merel
Nou... Niet bij mij hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is het er niet mee eens dat ze zomaar dingen besteld Lotus zegt maar ik wil niet dat zij weer haar gelijk krijgt. Over Jessie. Die is echt een campagne aan het voeren tegen Jessie. Hoe meer mensen dat doen hoe populairder Jessie wordt.
Oh echtquote:
Ja gewone lol is hun niet bekend.. Het is altijd over iemand iddquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Er word daar zelden tot nooit gelachen.
En als ze lachen... is het meestal iemand uitlachen.
Ga Mike bijna waarderen... Goed bezig de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is het er niet mee eens dat ze zomaar dingen besteld Lotus zegt maar ik wil niet dat zij weer haar gelijk krijgt. Over Jessie. Die is echt een campagne aan het voeren tegen Jessie. Hoe meer mensen dat doen hoe populairder Jessie wordt.
Nee, een zeker weten, maar ze deden het nietquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Was niet een vermoeden van fluisteren.
En dan even de percentages er ook bij.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoop dat de moeder van Jessie haar morgen in 't oor fluisterd: Jessie staat op 4 en jijzelf laatste in de poll.
Ongetwijfeld. Daarom moest ik zo lachen toen in 1, dat ze bij de poort waarschuwen dat je daar op moet letten met die camera's dus niet in je neus. Toen zei ik: dat kan je beter tegen de bewoners zeggenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou ja, dat doet ze anders nooit.![]()
En: iedereen zit weleens in zijn neus.
quote:
En dat Jessie campagne voert tegen Shelly is wel goed, want die is 5 jaar ouder?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dat samenspannen tegen Jessie vind ik min. Is een van de jongste daar. Waarom niet gewoon in haar gezicht zeggen wat ze niet aan haar leuk vinden. En vooral die lotus die over uiterlijkheden van jessie roddelt en in het gezicht van Jessie aardig doet.
Lotus kan weerstaan??? Wat heb jij nu? Hij wordt er een stuk gezelliger van, en ik moet hem echt nietquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga Mike bijna waarderen... Goed bezig de laatste tijd.
Als hij nu ook nog lotus kan weerstaan.. kan het nog wat worden met onze Mike
Zo kan je zien hoe dom die lui in dat huisje zijn. De opbrengsten van Jessie gaan in de bv. En hun willen onder de prijs gaan zitten om Jessie te pesten. Ze vreten er allemaal van. Stel idioten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat ze een polaroidcamera bestellen om te concurreren met Jessie
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan even de percentages er ook bij.
Gaat me niet om Mike.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lotus kan weerstaan??? Wat heb jij nu? Hij wordt er een stuk gezelliger van, en ik moet hem echt niet
Wat heeft wat van Facebook.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Lotus zei tegelijk in het andere hutje dat ze hoopt dat Jessie snel optieft.
Merel: hij heeft het van FB.
Jessie: maar FB is toch niet hier?
Nee ook niet. Zeg ik dat dan. Maar Jessie gaat ook in gesprek met Shelley. Zie ik lotus niet doen In haar gezicht leuk en aardig en achter haar rug om zo lopen stoken.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat Jessie campagne voert tegen Shelly is wel goed, want die is 5 jaar ouder?
Ja maar dat is omdat Jess er al vanaf het begin in zitquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan even de percentages er ook bij.
Jessie stort echt niet alles is de bv Koosquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo kan je zien hoe dom die lui in dat huisje zijn. De opbrengsten van Jessie gaan in de bv. En hun willen onder de prijs gaan zitten om Jessie te pesten. Ze vreten er allemaal van. Stel idioten.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Daarom moest ik zo lachen toen in 1, dat ze bij de poort waarschuwen dat je daar op moet letten met die camera's dus niet in je neus. Toen zei ik: dat kan je beter tegen de bewoners zeggen
Ja, maar je vergeet het afromenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo kan je zien hoe dom die lui in dat huisje zijn. De opbrengsten van Jessie gaan in de bv. En hun willen onder de prijs gaan zitten om Jessie te pesten. Ze vreten er allemaal van. Stel idioten.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat me niet om Mike.
Lotus moet niet haar zin krijgen met Mike
Lotus moet scherp blijven.
Zakdoekje?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dat samenspannen tegen Jessie vind ik min. Is een van de jongste daar. Waarom niet gewoon in haar gezicht zeggen wat ze niet aan haar leuk vinden. En vooral die lotus die over uiterlijkheden van jessie roddelt en in het gezicht van Jessie aardig doet.
Op de krant komt ze er niet zo goed vanaf........quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoop dat de moeder van Jessie haar morgen in 't oor fluisterd: Jessie staat op 4 en jijzelf laatste in de poll.
jij maakt het wel heel bont, gadverdamme!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Jessie is kampioen lichaamsholtes leeg baggeren en de inhoud opeten.
Scherp hoezoquote:
Oke dan houdt ze iets achter, markt was 530 euro. Eet die lui allemaal van. Vooral een Lotus en shelley en gerrit die niets inbrengen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie stort echt niet alles is de bv Koos
Qua percentage heeft ze niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
mike op 1 jess op 4
is ook niet geloofwaardig
Jessie in gesprek met Shelly?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ook niet. Zeg ik dat dan. Maar Jessie gaat ook in gesprek met Shelley. Zie ik lotus niet doen In haar gezicht leuk en aardig en achter haar rug om zo lopen stoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |