Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:13 schreef mazaru het volgende:
Met dank aan Soul! Klachten even bij haar dumpen aub
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.
waarover ?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.
Ze worden steeds kleiner of lijkt dat zoquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de Likk Hut
eindelijk... en zo leuk geworden ook
![]()
![]()
zuure asem
Nope ...quote:
Over de TTquote:
dan cos je maar in het restaurantquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over de TT
Ik zou heel graag de shit weer over me willen krijgen maar ik moet helaas uit eten nu
Fijne avond.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over de TT
Ik zou heel graag de shit weer over me willen krijgen maar ik moet helaas uit eten nu
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan cos je maar in het restaurant
Vraag dat maar aan PB... die is daar nogal goed inquote:
Jessie doet mee denkt Lotusquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:17 schreef snetje het volgende:
Dat wordt nog wat als Jessie de mail leest met de "Bekrompen zielen" erin...
Uitleg ?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:17 schreef snetje het volgende:
Dat wordt nog wat als Jessie de mail leest met de "Bekrompen zielen" erin...
later.. eerst maar eens drachtig worden ..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Nope ...En haar kinderen komen later ook niet in zon paal...
Op de laptop, klokkies fixenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
waarom zit joa nu ook daar. ga naar je eigen tent ofzo
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wisten jullie al dat Lotus in Thailand ook in een boomhut heeft geslapen?
Omdat de laptop daar staat,,,,,,quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
waarom zit joa nu ook daar. ga naar je eigen tent ofzo
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wisten jullie al dat Lotus in Thailand ook in een boomhut heeft geslapen?
Dan zorgt ze wel dat het mag.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:23 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus gaat een B&B in de boomhut doen, mag niet denkt Joa
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Boomhut gaat dus niet door. Je mag niet over het hek kijken.
Als ze alles opzij kan zetten denk ik echt dat ze mee zou doen....ze vindt het leuk om te kijken of ze het ook kan......quote:
Vreemd, eerder mocht het wel met dat plankje in die boom waar ze 24 uur in moesten zitten als een chalange.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Boomhut gaat dus niet door. Je mag niet over het hek kijken.
Die gaat eerdaags naar huis......vrienden gezien hadden lol en kijk hem daar nu zitten.....heeft niks doet niksquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een lamzak die Gerrit zoals die daar ligt.
Hutje begint al een hangplek voor werkschuw tuig te worden.
[ afbeelding ]
er zijn hier mensen in de straat die hebben de kerstboom al staan, een nepperd, dat dan weer welquote:
Bij mij ook een wittequote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er zijn hier mensen in de straat die hebben de kerstboom al staan, een nepperd, dat dan weer wel
donkerblondquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Gerrit blond?
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Gerrit blond?
Jezus zeg geen gezichtquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
omg jessie is grijzig
merel: mooi, maar te donker daaaar
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:32 schreef Yaksa het volgende:
Tussenstand Popu Poll:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel=N?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:32 schreef Yaksa het volgende:
Tussenstand Popu Poll:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lotus is gehalveerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:32 schreef Yaksa het volgende:
Tussenstand Popu Poll:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze beter dat aluhoedje op kunnen houdenquote:
ist wat die nieuwe?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
oh heerlijk dit
ze gaat nog wel f met erik praten
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
oh heerlijk dit
ze gaat nog wel f met erik praten
Heb ze wel een voor en een na Pollie? Hoelang geleden is Mari ook al weer geweest?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt heel goed gelukt. Goed hoor, Brenda.![]()
![]()
ja Lotus had het ook gezienquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:36 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie heeft kinderen afgekaffert op de markt
En was vreselijk bijdehand tegen gasten,het viel meerdere hier ook op.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:36 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie heeft kinderen afgekaffert op de markt
Jessie heeft haar lachje nagedaan, denkt ze, was ook op de marktquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom heeft Lotus zo'n hekel aan Jessie?
heeft ze ookquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jessie heeft haar lachje nagedaan, denkt ze, was ook op de markt
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jessie heeft haar lachje nagedaan, denkt ze, was ook op de markt
En heeft het nog nooit gehoord.....Nee jes als ik zeg als ik daar naar toe zou gaan op de markt ga ik naar de mensen die ik leuk vindt en de andere vermijd ik....ik loop niet naar jou om je af te katten en zo zijn de meeste mensen denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:39 schreef chufi het volgende:
Jessie is echt de domheid zelve uit het Westland.. Ze doet helemaal niets verkeerd..
Omdat ze schijnheilig is, in haar gezicht aardig doen en achter haar rug.......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom heeft Lotus zo'n hekel aan Jessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |