Die speelt de stille kracht... Nou ja, kracht... Duistere gozer.. Sandeman...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij houdt het nu al maanden vol......inderdaad.....moet je ook kunnen en niemand heeft echt moeite met hem.....maar ja waar is Branon mee bezig......die zie je niet eens op je scherm......
Dat is hij ook.....je ziet het kind in hem.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:58 schreef mazaru het volgende:
Af en toe is hij best wel aandoenlijk. Hoe trots hij kan kijken na een kunstje op zijn rekstok![]()
[ afbeelding ]
Gerrit is nog maar 23quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn die allemaal op hun 25ste kaal?
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is hij ook.....je ziet het kind in hem.....
Sommige wel.De meesten niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn die allemaal op hun 25ste kaal?
Oh, nou ja, daar zijn de vroeg kalende Friezen in de meerderheid, vandaarquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sommige wel.De meesten niet.
een vervelend eigenwijs kind is het.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:58 schreef mazaru het volgende:
Af en toe is hij best wel aandoenlijk. Hoe trots hij kan kijken na een kunstje op zijn rekstok![]()
[ afbeelding ]
Adriaan is verstandelijk gehandicapt. Blijven stilstaan zo rond zijn 15e.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is hij ook.....je ziet het kind in hem.....
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:00 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart... maar alleen voor jouhouuuu![]()
[ afbeelding ]
werd dat zijn Klo?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:00 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart... maar alleen voor jouhouuuu![]()
[ afbeelding ]
Alleen de Friesen die geen kaas lusten hebben er last vanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, nou ja, daar zijn de vroeg kalende Friezen in de meerderheid, vandaar
Hiske en Adriaan zijn ook fries,dus het is mooi in balans.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, nou ja, daar zijn de vroeg kalende Friezen in de meerderheid, vandaar
Lijntjes trekken....quote:
Nee, dat klopt niet, Gerrit lust alles met knoflooksausquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de Friesen die geen kaas lusten hebben er last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |