(18/60) * 10 maanden = 3 maandenquote:
Klein beetje om te studeren werkt prima hoor.. je moet er alleen op letten dat 't geen gewoonte wordtquote:
Lekker verantwoordelijk, met zo'n houding zul je ver komen in het leven.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klein beetje om te studeren werkt prima hoor.. je moet er alleen op letten dat 't geen gewoonte wordt.
Tot nu toe lukt me dat best prima, voornamelijk zonder pep.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Lekker verantwoordelijk, met zo'n houding zul je ver komen in het leven.
Vertel!quote:Op donderdag 1 november 2018 10:58 schreef Apekoek het volgende:
Gewoon even uploaden naar Upwork en je bent volgende week afgestudeerd.
Als je flink doorbikkelt is het goed te doen in 2 weken of realistischer 4 weken. Hou je gewoon aan 3 á 4 pagina's per dag en wijk daar niet van af.quote:
Praktisch zit daar echt geen verschil in, ik heb mensen met 60 ECTS master scriptie zien wegkomen met een scriptie van 30 pagina's waar ze hooguit een maand aan hebben gewerkt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen een scriptie van 7.5 ECTS en 1 van 45 ECTS hè.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 1 november 2018 18:36 schreef Aethereal het volgende:
1-2 maanden.
Het probleem zit hem vooral in dat je waarschijnlijk zo nu en dan met je begeleider moet afspreken en die hebben niet altijd tijd en willen je ook niet twee keer in de week spreken.. Als je tussendoor nog werkt haal je het echt niet in die tijd omdat je niet fulltime bezig kunt zijn, grootste gedeelte van je scriptie 'schrijf' je ook door veel pauze te nemen en erover na te denken.
Is dit waarom je treinmachinist bent geworden?quote:Op donderdag 1 november 2018 07:50 schreef Monopoly het volgende:
Neem 5 dagen vrij van werk en zeg alles af. Telefoon uitzetten (niet op stil). Zorg dat je voor 5 dagen eten en drinken in huis hebt. Bel de plaatselijke dealer voor een zak pep. Gordijnen dicht, facebook uit, geen enkele vorm van contact mogelijk met de buitenwereld.
Na 5 dagen en nachten vol drugs en hyperfocus lever je een prima scriptie in.
Dat lijkt me echt heel sterk. Natuurlijk zit er verschil in hoe rap mensen een onderzoek kunnen uitvoeren en een scriptie kunnen schrijven en zal de ene 60ECTS scriptie de andere ook niet zijn, maar hier geloof ik helemaal niks van.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef Fox. het volgende:
ik heb mensen met 60 ECTS master scriptie zien wegkomen met een scriptie van [knip] waar ze hooguit een maand aan hebben gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |