Die titel heeft Shelly al.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hij lijkt op Droopy!
[ afbeelding ]
Sorry, ben lesbisch...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je hebt geluk, hij is beschikbaar
mr beanquote:
En vanmorgen zeiden ze nog dat er nog geen charly's in zaten?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanavond opening huisje H en C.
En nu zijn ze iedeen aan het verzinnen voor de opening..
Vuurwerk... een zanger....
Lekker op tijd weer
vuurwerk hoe Hiske dat uitbeelde 😖quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker op tijd weer
En hij is volgens de roddels gay. Ben benieuwd of dat klopt. Ik vind het allemaal prima, leven en laten leven.quote:
Dat gaat fitties opleverenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oei Erik kan niet tegen puinhoop en chaos.
En Gister was ie nog lekquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En vanmorgen zeiden ze nog dat er nog geen charly's in zaten?
Dat zie ik dan helemaal niet, maar ja wait and see.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En hij is volgens de roddels gay. Ben benieuwd of dat klopt. Ik vind het allemaal prima, leven en laten leven.
staat bij mikequote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Erik wil bij de Action een plaatje halen zodat het warm word en je er ook eten op kan koken.
koekeloekie poef?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vuurwerk hoe Hiske dat uitbeelde 😖
Meer op deze UTO / [INWONERS Uto 2] Erikquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hij lijkt op Droopy!
[ afbeelding ]
Zelfs een heel aardig gezicht.....quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:05 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het gekke is dat hij recht van voren een gewoon gezicht heeft
Mwah, nee niet echt. Cees was wat chiquer. Ik vind hem wat volkser, type doelgroep van 6.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik krijg een beetje een Cees idee bij deze man.
Hij is 2 x getrouwd geweest en heeft 3 kinderen. Het kan hoor, maar het lijkt me niet zo waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En hij is volgens de roddels gay. Ben benieuwd of dat klopt. Ik vind het allemaal prima, leven en laten leven.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Toen Eric zei dat ie niet wist wat eten op woensdag was viel ie voor mij af
En wat is eten op woensdag dan. Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Toen Eric zei dat ie niet wist wat eten op woensdag was viel ie voor mij af
Ik hoop dat niemand naar de opening komt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker op tijd weer
Dat wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, nee niet echt. Cees was wat chiquer. Ik vind hem wat volkser, type doelgroep van 6.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En wat is eten op woensdag dan. Ik weet het ook niet.
dan ben je geen die hard fanquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kan mij dat goed voorstellen want je ziet er meestal niet veel van. Het is niet zo dat er daar niet gegeten wordt, dus het valt zeker niet op. Misschien als het in een dichte ruimte zou gebeuren, dat het eerder opvalt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Lol ja dat kan zeker.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is 2 x getrouwd geweest en heeft 3 kinderen. Het kan hoor, maar het lijkt me niet zo waarschijnlijk
Nou zeg, hij lijkt op Humberto Tan, die ogen, ook 2quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als je te lang naar het gezicht van Erik kijkt des te meer vergelijkingen zijn er te maken.
Goeie TT.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, hij lijkt op Humberto Tan, die ogen, ook 2
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was het, he he we zijn eruit.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog anderhalve week en dan slaapt ie daar. Arme Mikequote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Laat je Sjellie in het huisje, dan krijg je Gerrit er gratis bij als bankhanger.
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat hij daar tij en ontij gaat hangen, want dan zou ik het ook snel zat worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Laat je Sjellie in het huisje, dan krijg je Gerrit er gratis bij als bankhanger.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs een heel aardig gezicht.....
Dan lijkt hij een beetje op Dustin Hoffman.
Meneer heeft streams gekeken. Die weet dus wat er ècht speelt!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:04 schreef Sambalbaai het volgende: [..] Daar is de enige vrije plek, dus lijkt me logisch.
edit: hij gaat in de caravan. Mike zegt dat dat geïsoleerd gaat worden. Erik: er zaten toch beesten daar? Ik heb ze uit de lamp zien komen.
![]()
Die straaloogjes van Christel snap ik ook niet, als het gaat over het groepsgevoel, waar zij altijd zo passievol over spreekt.(Oja, het ging over de straaloogjes van Jeff).quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Geen computer maar iemand die straaloogjes krijgt op een graafmachine dat is natuurlijk een logische keuze....die mensen zijn gek daar.
Je ziet ook meteen het verschil bij de mensen die oordelen of een goede computer wel of niet nodig is bij mensen die. Hem nooit echt nodig hebben voor hun werk
Goeie.quote:
Die bemoeit zich overal mee. Moet overal een vinger in de pap hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike, de boekhouding ..... dat vraagt Jessie.... die bemoeit zich er ook al mee
quote:
dat hoorde ik ook. Never nooit zou ik mijn geld aan merel toe vertrouwenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:25 schreef zodeju het volgende:
Hoor dat Jessie ook in de boekhouding zit......
ik heb andere ervaringen er meequote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Computer geneuzel. Voor weinig koop je een Mac Mini tweedehands. Veel stabieler dan Windows en gaan jaren mee. Er staan er zat op MP.
Wat dan? Doe je toch iets niet goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:26 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ik heb andere ervaringen er mee
Ik zie er zelfs een klein beetje Rob Geus in met die neus en mond...quote:
daar zijn andere forums voorquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat dan? Doe je toch iets niet goed.
Vinger in d'r neus, vinger in d'r oor, vinger in d'r flamoes, vinger in d'r mond.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die bemoeit zich overal mee. Moet overal een vinger in de pap hebben.
Denk ook dat Brenda goed op de hoogte wordt gehouden.....dat wordt wat.......quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook. Never nooit zou ik mijn geld aan merel toe vertrouwen
Ook, ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie er zelfs een klein beetje Rob Geus in met die neus en mond...
Ook in die volgordequote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:27 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vinger in d'r neus, vinger in d'r oor, vinger in d'r flamoes, vinger in d'r mond.
Nu ook nog vinger in de pap.
mijn Mac uit 2008 is nog steeds goed, maar omdat Apple de updates op dit systeemquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat dan? Doe je toch iets niet goed.
Pap bedorven!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:27 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vinger in d'r neus, vinger in d'r oor, vinger in d'r flamoes, vinger in d'r mond.
Nu ook nog vinger in de pap.
Dat bedoel ik. Dat is anders met Windows, komt dan vol met rotzooi te zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
mijn Mac uit 2008 is nog steeds goed, maar omdat Apple de updates op dit systeem
Niet meer ondersteunt veroudert ie langzaam, maar is nog steeds snel en zonder virussen
dan doe je toch iets niet goedquote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat is anders met Windows, komt dan vol met rotzooi te zitten.
Nee.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:29 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
dan doe je toch iets niet goed![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook. Never nooit zou ik mijn geld aan merel toe vertrouwen
Zilvervlies?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eric heeft een vliesdeken bij zich
Denk ook dat daarom gister dat gebaar van kotsen zo overdreven overkwam........hun hadden eigenlijk gister hun huisje willen openen.......en nu valt dat zo in het niet......hoe kom je daar overheen......terwijl alleen het feit dat ze het langst in een hangmat lagen al genoeg is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een laser show op het huisje van his en Chris
Nou leuk
Maagdenvlies.quote:
Wat Jessie en co betreft had ze wel een punt. Snap niet wat er daar geopend moest worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand naar de opening komt.
Zo reageerde Chris gisteren op het openen van de andere twee huisjes:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |