Waar is Alex ?quote:Op donderdag 1 november 2018 02:40 schreef YokiKater het volgende:
Tot nu toe gaat plan B best goed.
[ afbeelding ]
Het zijn er 23 en 3 bloedhonden, nog 1 dag, een nacht en dan nog 1 dag of zo. Ik had berekend dat ik zo rond 0340u klaar moet zijn met deze trophy.
Daaaamn son. That's some Django Unchained shitquote:Op donderdag 1 november 2018 04:18 schreef YokiKater het volgende:
Resultaat van 2,5 uur campen terwijl je zwaar wanted bent.
Jezus wat een puinhoopquote:Op donderdag 1 november 2018 04:18 schreef YokiKater het volgende:
Resultaat van 2,5 uur campen terwijl je zwaar wanted bent.
Tevens:quote:
Da is heul nie, in cinematic mode kun je gewoon je controller wegleggen.quote:Je kunt wel een waypoint zetten op de kaart en in de cinematic cameramodus rijden, maar je moet nog steeds de draf-knop ingedrukt houden.
Inderdaad. Vond dat ook al vreemd.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:07 schreef LTVDK het volgende:
Tevens:
[..]
Da is heul nie, in cinematic mode kun je gewoon je controller wegleggen.
Bij mij stopt het paard als ik daarvoor het kruisje heb ingedrukt voor een aantal secondenquote:Op donderdag 1 november 2018 09:07 schreef LTVDK het volgende:
Tevens:
[..]
gisteren eentje gevonden ergens op die vlakte waar je die vrouw ontmoetquote:Op donderdag 1 november 2018 09:01 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er iemand trouwens al dinosaurusbotten gevonden? Ik kwam heel erg in het begin een vrouw tegen die ze aan het opgraven was en vroeg of ik het wilde doorgeven als ik er vond, maar heb ze nog nergens gevonden
MIsschien is dat als je zelf knoppen indrukt terwijl je in cinematic mode zit, dan denkt 'ie dat je weer zelf wilt rijden ofzo. Ik heb iig al een paar keer gehad dat Arthur gewoon stil ging staan in Cinematic mode, of straal rechtdoor reed ipv een NPC de bocht door te volgen.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:07 schreef LTVDK het volgende:
Tevens:
[..]
verschillend je moet wel al draften voor je het aanzet anders gaat ke paard stilstaan.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tevens:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2018 09:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij mij stopt het paard als ik daarvoor het kruisje heb ingedrukt voor een aantal seconden
Je moet wel een waypoint hebben (een rode) en geen missiemarker (een gele). Bij missiemarkers werkt die cinematic autopilot niet echt.quote:Op donderdag 1 november 2018 09:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
MIsschien is dat als je zelf knoppen indrukt terwijl je in cinematic mode zit, dan denkt 'ie dat je weer zelf wilt rijden ofzo. Ik heb iig al een paar keer gehad dat Arthur gewoon stil ging staan in Cinematic mode, of straal rechtdoor reed ipv een NPC de bocht door te volgen.
In groepjes van 6 a 7 man. Ik zat in een slaapkamer en ze komen dan dat huis binnen, alleen dus niet verder dan de deur van die slaapkamerquote:Op donderdag 1 november 2018 06:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Maar kwamen ze allemaal tegelijk of heb je ze rustig een voor een kunnen snipen vanuit dat huis?
Ik onder een olie pomp installatiequote:Op donderdag 1 november 2018 09:09 schreef theclansman het volgende:
[..]
gisteren eentje gevonden ergens op die vlakte waar je die vrouw ontmoet
Hier ook, ik heb het nog niet automagisch gekregen. Paard ging gewoon stilstaan. Hadden ze het maar beter moeten uitleggen of logischer moeten makenquote:Op donderdag 1 november 2018 09:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
MIsschien is dat als je zelf knoppen indrukt terwijl je in cinematic mode zit, dan denkt 'ie dat je weer zelf wilt rijden ofzo. Ik heb iig al een paar keer gehad dat Arthur gewoon stil ging staan in Cinematic mode, of straal rechtdoor reed ipv een NPC de bocht door te volgen.
Net geprobeerd, maar beest staat nog steeds stil. Geen idee waarom, zal straks nog eens in de settings kijken voordat er een on/off optie bestaatquote:Op donderdag 1 november 2018 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel een waypoint hebben (een rode) en geen missiemarker (een gele). Bij missiemarkers werkt die cinematic autopilot niet echt.
Ja zodra je in cinematic gaat wel even een paar keer op de X rammen zodat die knol gaat hobbelen.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar beest staat nog steeds stil. Geen idee waarom, zal straks nog eens in de settings kijken voordat er een on/off optie bestaat
Die hobbelde al, ik begin niet vanuit stilstand. Ik galoppeer, maar zo gauw die cinematic mode in gaat zie ik een vertraging komen en gaat ie uiteindelijk stil staan. Of mag ik weer niet galopperen. In ieder geval is het dus niet zo intuitief als Assassins Creedquote:Op donderdag 1 november 2018 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zodra je in cinematic gaat wel even een paar keer op de X rammen zodat die knol gaat hobbelen.
Verschil is wel dat ik dit spel al een week dagelijks veel aan het spelen ben en bij de gemiddelde Ubisoft game ben ik na een dag er wel weer klaar meequote:Op donderdag 1 november 2018 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hobbelde al, ik begin niet vanuit stilstand. Ik galoppeer, maar zo gauw die cinematic mode in gaat zie ik een vertraging komen en gaat ie uiteindelijk stil staan. Of mag ik weer niet galopperen. In ieder geval is het dus niet zo intuitief als Assassins Creed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |