abonnement Unibet Coolblue
pi_182848528
Cowboys. Allemaal.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182848535
Vanaf ergens in chapter 6 zijn er gruwelijke audio bugs, schoten die je niet hoort en nu in epilogue 1 hele gesprekken die je niet hoort. Dat is wel fucked up.
pi_182848583
Ik heb nu eindelijk twee Trappers kunnen vinden en ik ben nog steeds vrij in het begin van chapter 2. Eigenlijk zijn de wereld (interactieve strangers) en de zijmissies al uren op zich _O_

In de avond door Saint Denis banjeren is een soort van dikke fuck you naar het mislukte Mafia 3. Daarna in de ochtend door de mistige bayous met je paard een lange reis maken naar een heel andere omgeving _O_. De wereld is prachtig en de hoeveelheid voorwerpen om te kopen is ook niet normaal. In het kamp en de dorpen/steden de gebeuren er telkens andere dingen.
SOONY
  Redactie Frontpage woensdag 31 oktober 2018 @ 00:08:58 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182848673
Chapter 5 was wel even verrassend _O_.Ik voelde me soms net Nathan Drake (en gedroeg me net zo macho :@ ). De muziek als je 'terug' bent is wel echt heerlijk sfeervol, zeker met die regen erbij O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 31 oktober 2018 @ 00:10:13 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182848691
Vandaag gekocht en duurt 4 uur om te downloaden. :o
Dit is een groot bestandje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Frontpage woensdag 31 oktober 2018 @ 00:11:38 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182848704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:28 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik heb hedenavond een legendary bear omgebracht en zijn huid ge-skinned.
Opzich een heel erg mooie missie, maar wat kan ik met die huid doen?
In het kamp wordt het niet geaccepteerd als donatie, ik zie geen andere mogelijkheid om die te verwerken tot een ander item of een plek om die te verkopen... waarom niet?

Ik heb 1/5de van de avond gespendeerd om de beer te doden en 4/5 gespendeerd om een manier te vinden om die te verwerken/verkopen/doneren... zonder resultaat.
De skin ligt is nog steeds stowed away op mijn paard.
Wat kan ik met dit, toch wel waardevolle item, doen?

RDR2 is soms even mooi als frustrerend.
Ik zou graag een veel duidelijkere progressie willen zien in de missies; ga van A naar B en doe dit of dat waarna je naar C gaat om de quest in te leveren.
Maar niks hoor... the game says:"No!"

I want to love this game but hate it almost as much als I love it.
Frusty :(
Lokquote. In dit topic past je vraag wat beter ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 31 oktober 2018 @ 00:18:31 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182848757
Ja saint denis is insane maar dit hele spel is insane
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182848788
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 00:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Lokquote. In dit topic past je vraag wat beter ;)
^O^
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182848846
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:29 schreef Nielsch het volgende:
Dat vervallen horrorhuis met al die skeletten in die (stapel)bedden en eentje achter een bureau. Lekker dan.
Je houd wel een mooie pen over aan je bezoekje :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182849009
Rage....

Was dus op zoek naar de Arabian Horse volgens de instructie videos. Maar nergens kon ik het paard vinden. 20x rond dat meer gereden maar niks te vinden. Het was nacht en ik dacht, misschien is die enkel overdag te vinden. Dus ik pak mijn camp even uit. Terwijl ik die camp opzet zie ik dat fucking paard 1 meter naast mij in de cinematic view dat ik die camp aan het opbouwen ben. Dus ik daarna gelijk alles sluiten, maar nee hoor paard was weg. Ook geen sporen. Morgen nieuw poging doen.
pi_182849019
Deze game. Echt wereldklasse.

Nu story op 30% en bijna een werkweek aan uren erin gestopt en nog steeds aan het bijleren en nieuwe dingen ontdekken. Vandaag oa een paar o'driscolls gevangen met mn lasso en voor de trein gelegd. 8-)
pi_182849044
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 00:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Rage....

Was dus op zoek naar de Arabian Horse volgens de instructie videos. Maar nergens kon ik het paard vinden. 20x rond dat meer gereden maar niks te vinden. Het was nacht en ik dacht, misschien is die enkel overdag te vinden. Dus ik pak mijn camp even uit. Terwijl ik die camp opzet zie ik dat fucking paard 1 meter naast mij in de cinematic view dat ik die camp aan het opbouwen ben. Dus ik daarna gelijk alles sluiten, maar nee hoor paard was weg. Ook geen sporen. Morgen nieuw poging doen.
Hm ik zag dat paard echt in een keer. Aan de linkerkant van dat meer (waar zij ook in de yt filmpjes te zien is). Het vangen was wat lastiger vond ik.

Alleen had ik dat pre order paard al en die vind ik er tien keer toffer uit zien. Heb het idee dat ik nu op een baby knol rijd. :')
pi_182849213
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 00:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Rage....

Was dus op zoek naar de Arabian Horse volgens de instructie videos. Maar nergens kon ik het paard vinden. 20x rond dat meer gereden maar niks te vinden. Het was nacht en ik dacht, misschien is die enkel overdag te vinden. Dus ik pak mijn camp even uit. Terwijl ik die camp opzet zie ik dat fucking paard 1 meter naast mij in de cinematic view dat ik die camp aan het opbouwen ben. Dus ik daarna gelijk alles sluiten, maar nee hoor paard was weg. Ook geen sporen. Morgen nieuw poging doen.
Haha, ja dat heb je met een paard dat net zo wit is als de rest van de omgeving. Een van de eerste dingen die ik geleerd heb als je ergens naar uitkijkt is het voortdurend gebruiken van je surrounding awareness.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182849257
Die audiobug is echt fucking irritant
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 31 oktober 2018 @ 02:07:59 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182849417
ik krijg wel tevaak een bounty omdat die mongolen npc's onder je paard terecht komen.

mogen ze wel aanpassen van mij :@

Weet iemand trouwens waar je die tips van strangers even rustig kan bekijken ?
heb verschillende tips voor hideouts en neven activiteiten gekregen maar kan ze niet meer vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182849429
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik krijg wel tevaak een bounty omdat die mongolen npc's onder je paard terecht komen.

mogen ze wel aanpassen van mij :@

Weet iemand trouwens waar je die tips van strangers even rustig kan bekijken ?
heb verschillende tips voor hideouts en neven activiteiten gekregen maar kan ze niet meer vinden.
Da's een van mijn grootste frustraties omtrent rdr2, het navigeren van quests en side quests... erg onoverzichtelijk.
Vaak moet je zelf de info onthouden of uitgaan van vergaarde items waar je info van kan krijgen.
Erg frusty IMO.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182849507
Met dpad naar links kan je toch gewoon alles zien van wat je open hebt staan. Alle opdrachten, missies en colletables.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 31 oktober 2018 @ 03:06:39 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182849546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 02:53 schreef SoldMayor het volgende:
Met dpad naar links kan je toch gewoon alles zien van wat je open hebt staan. Alle opdrachten, missies en colletables.
Heb het gevonden Ben nu bij chapter 5:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182849643
Bijna uitgespeeld, bazengame. Morgen even afronden.
pi_182850345
quote:
Deze was wel geinig ja :D Vooral dat hij overal Lennies zag _O-
pi_182850638
quote:
Wij lagen hier ook dubbel bij dit level, Waar the fuck is Lenny nu weer? :D
pi_182850641
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 00:22 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

^O^
Alle legendary delen kunnen naar de trapper als dat nog niet beantwoord was.
pi_182850658
Voor op Arthurs tinder :7

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')