Ik wil je boom wel even aftuigenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Niet bij mij in huis nee. Heb echt een hekel aan het optuigen en aftuigen van dat ding
Nou jaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Niet bij mij in huis nee. Heb echt een hekel aan het optuigen en aftuigen van dat ding
Twee jaar terug ofzo vertelde je me dat, of zo had ik eht toen begrepen. Vandaar dat ik je een Grinch noemquote:
Aah ;p nee 3 jaar geleden heb ik wel een kerstboom in huis gehad, en 2 jaar geleden wou ik hem ook wel maar toen heb ik hem niet opgezet omdat ik de planning toen was dat ik in het ziekenhuis wou liggen en ik heb hem niet gemist dus nu doe ik het niet meerquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Twee jaar terug ofzo vertelde je me dat, of zo had ik eht toen begrepen. Vandaar dat ik je een Grinch noem
Normale grootte.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:18 schreef Poes. het volgende:
OH!Helemaal verkeerd begrepen dus..
Is het een grote boom?
Haha wel eens aangedacht ja ;pquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je dan niet liever een kleintje? Kun je zo met inhoud en al in de kast neerzetten
Dat is nog wel een optie jaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja toch? Geen Kerst zonder kerstboom(pje)
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:22 schreef Poes. het volgende:
Maar mijn meds kicken in, ik ga op bed.
Doei!
Zo gaat het hier ookquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je dan niet liever een kleintje? Kun je zo met inhoud en al in de kast neerzetten
Eens kijken wat er is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh, kerstboom hoort er gewoon bij.
Moet je wel doen omdat je t leuk vindt natuurlijkquote:
Haha neequote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel doen omdat je t leuk vindt natuurlijk. Niet omdat wij je pushen.
Je had trouwens een tattooshop gevonden?
Hmpfquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha neeHet is bij mij gewoon echt dat op en af tuigen waardoor ik het niet doe ;p niet omdat ik het niet gezellig vind.
JaWeet niet hoe duur maar ziet er erg goed uit:
http://www.clairobscura.com/
Haha ik ben luiquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf.
Oh dat is zeker tof. De watercolours die erop staan zijn netjes.
Zo'n klein boompje is nauwelijks werk joh.quote:
Waarom januari?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:34 schreef LPFAN het volgende:
Jah van het weekend ff afdrukken maken van de pootjes en dan hopen dat het snel januari is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |