Als ze nog een disk hadden gebruikt was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Breng dan die game alleen als download uit
Ja of gewoon alleen op één disk en later printenquote:Op donderdag 1 november 2018 17:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ze nog een disk hadden gebruikt was er niks aan de hand geweest.
Ja dat zeiden ze maar blijkbaar is het nog niet af op tijd om op de disc gezet te worden.quote:
Dat zou mooi zijn. Ik weet alleen niet hoe groot het totale bestand is.quote:Op donderdag 1 november 2018 17:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja of gewoon alleen op één disk en later printen
Ik denk niet dat het aan de grootte van de disc ligt, en zowel dan hadden ze gewoon nog een disc erbij moeten prikken.quote:Op donderdag 1 november 2018 17:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ze nog een disk hadden gebruikt was er niks aan de hand geweest.
Yep, niet compleet.quote:Op donderdag 1 november 2018 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze maar blijkbaar is het nog niet af op tijd om op de disc gezet te worden.
Mensen zonder internet enzo hebben nu echt een shit game in hun handen dadelijk.
Kan mij niet voorstellen dat die 3 games in remake groter zijn dan 50GB eigenlijk...quote:Op donderdag 1 november 2018 17:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Ik weet alleen niet hoe groot het totale bestand is.
Tja, wat dat betreft vind ik het ook lastig wat ze bij Just Cause 4 doen.quote:
Dus na april maar eens de Full Edition kopen </Yi-long>quote:
Ik heb 'm nog steeds niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2018 22:49 schreef Jimbo het volgende:
Oef, shadow of the tomb raider is wel echt best kortJammer, vind het wederom een tof spel
Of tijdens Black Friday of ergens in decemberquote:Op vrijdag 2 november 2018 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus na april maar eens de Full Edition kopen </Yi-long>
Red Dead Redemption 2quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog steeds niet uitgespeeld.
Te lang in dat stadje rondgehuppeld voor al die sidequests en tombs.
Maar heb wel t idee dat ik richting t einde ga nu.
En dan wordt t:
Vampyr of AC Odyssey
Staat die keuze er tussen?quote:
Vampyr is nu goedkoop en AC Odyssey is binnenkort goedkoop.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt t:
Vampyr of AC Odyssey
en rdr2 dan? alle net niet cool kids spelen rdr2quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt t:
Vampyr of AC Odyssey
Dus dan nu de goedkopere en kortere Vampyr, en als die dan uit si is AC ook goedkoper.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vampyr is nu goedkoop en AC Odyssey is binnenkort goedkoop.
Vampyr is kort en AC Odyssey is lang.
Vampyr heeft geen dlc en AC Odyssey heeft wel gratis en betaalde dlc.
AC Odyssey heeft Kassandra en....
Ik ben daarbij bang dat ik af ga haken als bij Witcher 3; TE groot en TE lang.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Odyssey is echt een hele toffe RPG.
Gewoon doen.
Niet de beste open world game ooit gemaakt kopen maar wel denken om een copy paste game te halen van ubigreedquote:
Haha. Rpgquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Odyssey is echt een hele toffe RPG.
Gewoon doen.
Jouw mening over games, en de waarde die ik er aan hecht --> NULquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet de beste open world game ooit gemaakt kopen maar wel denken om een copy paste game te halen van ubigreed!!
Ja joh, niemand die hetzelfde over rdr 2 zegtquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw mening over games, en de waarde die ik er aan hecht --> NUL
Is RDR2 dan ook een rpg?quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heeft alle elementen van een light RPG ja.
Ik zeg niet dat ik niemand geloof. Er zijn er hier zat waarvan ik de mening lees en waardeer en aanneem. Jij bent er daar gewoon niet eentje van. Tja. Ik denk niet dat je dat stopt je mening te spuien, toch?quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, niemand die hetzelfde over rdr 2 zegt
Koop vooral je generieke copy paste ubishit game ipv een echte klassieker die in de hallen van Metal Gear Solid, Mario 64, Ocarina of Time en alle andere classics zou mogen staan.
Geloof lekker niemand hun mening over games joh
Vampyr was van de week ¤25,- bij de Game Mania. Nu niet meer misschien bij een andere winkel wel rond die prijs te verkrijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan nu de goedkopere en kortere Vampyr, en als die dan uit si is AC ook goedkoper.
Trouwens. ZO goedkoop is Vampyr nog niet (goedkoop being 25 of zo). Zit zo rond de 35-40.
Eerst ff Lara uitspelen, en over 2w heb ik een weekje vrij, dus dan moet Vampyr binnen zijn.
Ik zat op budgetgaming te checken, maar daar staan ze niet meer voor 25,- helaas.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vampyr was van de week ¤25,- bij de Game Mania. Nu niet meer misschien bij een andere winkel wel rond die prijs te verkrijgen.
De meeste posters hier waren na een uur of 30 al enorm verveeld met odyssey. Constant dezelfde saaie quests.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niemand geloof. Er zijn er hier zat waarvan ik de mening lees en waardeer en aanneem. Jij bent er daar gewoon niet eentje van. Tja. Ik denk niet dat je dat stopt je mening te spuien, toch?
Copy Paste Ubishit…. daar zijn de meningen best wel over verdeeld trouwens.
Die laatste zin is zo komischquote:Op vrijdag 2 november 2018 13:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De meeste posters hier waren na een uur of 30 al enorm verveeld met odyssey. Constant dezelfde saaie quests.
Maar als je mij niet geloofd dan ga je je toch inlezen over wat anderen ervan zeggen?
Ik begrijp alleen niet dat je niet voor de potentiele game of the year gaat maar voor een middelmoot spel.
Niks mis met Vampyr, leuke game hoor maar rdr2 steekt boven elke ps4 game uit die ik heb gespeeld.
Je schijnt wel harde cowboy gaysex te kunnen hebben. Misschien dat dit je nog op andere gedachte kan brengen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste zin is zo komisch
En niet iedereen vind dezelfde spellen en genres leuk.
RDR2 is denk ik gewoonweg niets voor mij qua setting.
Wat is er komisch aan? Ik heb wss meer ps4 games dan jij gespeeld hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt maar je digt open world games wel anders zou je ac niet overwegen. Dus drogreden slecht argument weer dit.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SOLD!quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je schijnt wel harde cowboy gaysex te kunnen hebben. Misschien dat dit je nog op andere gedachte kan brengen.
Ik zeg gvd in een eerdere post zelfs dat ik bang ben op AC af te knappen om dezelfde reden dat ik op Witcher3 afknapte.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar je digt open world games wel anders zou je ac niet overwegen. Dus drogreden slecht argument weer dit.
Nou joh blijf maar rustig hoor. Dat mag je zeker maar je wijst het nu af voordat je er iets van weet heb ik het idee.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg gvd in een eerdere post zelfs dat ik bang ben op AC af te knappen om dezelfde reden dat ik op Witcher3 afknapte.
Ik hou helemaal niet van (te grote) open werelden
Mag ik ff zelf bepalen wat ik leuk vind of niet?
Dat doe je toch met alle spellen die je niet koopt. Je weet t nooit totdat je t zelf probeert. Op je PS4.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou joh blijf maar rustig hoor. Dat mag je zeker maar je wijst het nu af voordat je er iets van weet heb ik het idee.
Ging over Odyssey toch?quote:
Je kan er in paard rijden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.
En nee, ik weet idd NIETS van RDR2, want dat is to-taal nog niet besproken in dit topic![]()
![]()
Klinkt girly.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Je kan er in paard rijden.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vampyr heeft Elisabeth Ashbury ❤
Ik vind Kasandra irritant klinken.
Dat is MMarsu voor jequote:Op vrijdag 2 november 2018 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg gvd in een eerdere post zelfs dat ik bang ben op AC af te knappen om dezelfde reden dat ik op Witcher3 afknapte.
Ik hou helemaal niet van (te grote) open werelden
Mag ik ff zelf bepalen wat ik leuk vind of niet?
Wat zijn jouw opgedrongen "my way or the highway" meningen in dit topic toch BLOEDirritant zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |