Hoe kunnen wij dat nu weten?...........quote:
Jessie komt natuurlijk ook uit het Wilde Westland, wapens, primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon doen, gooi het eruit............
Nou jij zegt 't, maar als die in de Amerika hadden geleefd, hadden het op zeker "Rednecks" geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik Jeff en Jessie zie, moet ik steeds aan Amerikaanse hillybilly's denken en dat ze s'avonds hun witte pak met puntmutsen aantrekken en om een kruis staan te dansen.......
Heb je je nog niet gedoucht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zeg, mag ik eerst ff douchen?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie komt natuurlijk ook uit het Wilde Westland, wapens, prima
zou ik zijn als ik zooooo wit was als hunquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou jij zegt 't, maar als die in de Amerika hadden geleefd, hadden het op zeker "Rednecks" geweest
100 punten...........quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou jij zegt 't, maar als die in de Amerika hadden geleefd, hadden het op zeker "Rednecks" geweest
Shit, die had ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En hoe beviel Frans?.............Of was Henk beter........
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie uit elkaar gegaan?
Ik verstond hem niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie uit elkaar gegaan?
vreselijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
His en Chris die het altijd hebben over dat andere mensen minder hersens hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |