maar ze hadden net zonder shel besloten dat jess en jeff in het huisje van mike mochten en de rest weer in de limbohutquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jawel. Shelley gaat in huisje van Mike
Alweer? Uur geleden ook al.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dus geen verhuizing ?![]()
jes: ik ga zelf zo wel ff heen (febo denk ik)
zucht, mosterd !quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dan maakt Gerrit het toch uit heeft hij gezegd.
Ja. Maar Shelley gaat er niet mee akkoord. Die blijft er bij dat ze bij Mike gaat liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar ze hadden net zonder shel besloten dat jess en jeff in het huisje van mike mochten en de rest weer in de limbohut
mooi,mooi, mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Maar Shelley gaat er niet mee akkoord. Die blijft er bij dat ze bij Mike gaat liggen
Grote verandering misschien in zijn ogen....als Lotus naast Mike ligt kan hij met Shell op dat andere bed......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dan maakt Gerrit het toch uit heeft hij gezegd.
Ze hadden gisteren al van Mike gehoord dat het geen probleem was als ze daar soms samen waren of wilden zijn. Indien gevraagd bleef hij zelfs wel een paar uur uit het huisje als ze daar behoefte aan haddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grote verandering misschien in zijn ogen....als Lotus naast Mike ligt kan hij met Shell op dat andere bed......
Tim en Joa zitten inderdaad bijna de hele dag in de tent en wat heeft hij nu neergezet.quote:
Zullen we effe gaan rocken mop............quote:
Hiske denkt daar te bepalen wie wel wel of niet intelligent is, dat lijkt intelligent, intussen zijn ze net zo domquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske overschat Gerit behoorlijk.
Wie is dat 'contact' van Gerrit, waarvan Chris zei 'die gaat echt niet reageren, kan ik je nu al vertellen'?
Nou, ik hoor ook niet bij die andere dan......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Tim en Joa zitten inderdaad bijna de hele dag in de tent en wat heeft hij nu neergezet.
Zo n hekel aan die vent. En blijkbaar zie jij wat jij ziet en niet wat anderen zien.
Één of andere Z-artiest van dat feest geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie is dat 'contact' van Gerrit, waarvan Chris zei 'die gaat echt niet reageren, kan ik je nu al vertellen'?
Die Merel weet wel de toon, dat maakt haar zo gevaarlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:23 schreef Jian het volgende:
Shelley; Willen jullie ook een eitje?
Merel=; Nee, hoor dank je ..... ze zeggen c'est le ton qui fait la musique, en hier lag een brok minachting in, niet te filmen.
Jebroer, hij mocht met zijn telefoon spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |