Billy...............quote:
hou op, schei uit hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Billy.....................Die mis ik nog wel.........
Hiske dacht dat het vandaag zou gebeuren. Anders morgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Nog geen cam's in het nieuwe onderkomen van Christel en Hiske zo te zien.
Ja die mag er van mij ook wel weer in komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt haar weer zien hoor. Fimpjes op Uto sitequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten ze wel even uit de buurt van dat huisje blijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hiske dacht dat het vandaag zou gebeuren. Anders morgen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, wat ik net hoorde is dat het er heel erg lekt en sommige delen al krom trekt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:10 schreef freaky40 het volgende:
Nog geen cam's in het nieuwe onderkomen van Christel en Hiske zo te zien.
Ze zorgde wel voor vermaak, of het nu positief was of negatief........quote:
jij hebt wel werk aan de winkel, Jessie, Merel, wie nog meer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kaft Jeff weer effe uit.........................Die kut zou ik binnen 5 minuten uit mijn keet trappen, wat zeg ik, die komt er helemaal niet in..........
Klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten ze wel even uit de buurt van dat huisje blijven.
En 'n anti-blafband om d'r nek met 230volt er opquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kaft Jeff weer effe uit.........................Die kut zou ik binnen 5 minuten uit mijn keet trappen, wat zeg ik, die komt er helemaal niet in..........
Zo erg mis ik haar nu ook weer niet...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je kunt haar weer zien hoor. Fimpjes op Uto site
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het blijkt te lekken. En de deur heeft hele nacht open gestaan en die pas nu niet meer vanwege het vocht
Mooi scenario als Lotus nu haar kist in het huisje neerpleurt en tegen Sjelliedellie zegt zoek t maar uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:11 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan komt Mike zo uit de hut en zegt: Lotus en ik hebben besloten om samen in het huisje te gaan.... en als Jef zijn rust nodig heeft kan hij in de caravan want Adriaan gaat toch al om 8/9 uur naar beden dan is er ruimte zat voor Shel in het huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |