Haha meen je niet, als een stuk vlees ernaast liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:53 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, is ze eindelijk opgedonderd, kan Mike slapen, ligt ze ernaast...
Proteststemmen, net zoals in de politiek. Als er niets is om op te stemmen omdat je zowat iedereen zat bent, dan ga je voor veilig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hij doet het goed in de PopiPoll.
Snap het ook niet hoor.
nee ik dus ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Snap het ook niet hoor.
Uit medelijden denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Snap het ook niet hoor.
nogmaals, Maaik heeft het zelf een paar keer voorgesteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:56 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Haha meen je niet, als een stuk vlees ernaast liggen
Hoe stelde ie dat voor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nogmaals, Maaik heeft het zelf een paar keer voorgesteld
Klopt......eigenlijk maakt hij geen tv.......en toch bovenaan.....diegene die vroeg naar bed gaat en eigenlijk een beetje zielig is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en daar is het, ze weten dat adriaan goed ligt bij het publiek dus weten ze ook dat ze onderaan bungelen.
Was al voorbijgestreefd door Mike en Lotus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Snap het ook niet hoor.
hij zei een paar keer, we gaan straks nog slapen samen,maar 2 uurtjes geslapen, we gaan gewoon liggen, desnoods de hele dag, fuck it (letterlijk)quote:
De pol is ook geen steekproef ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt......eigenlijk maakt hij geen tv.......en toch bovenaan.....diegene die vroeg naar bed gaat en eigenlijk een beetje zielig is.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:56 schreef krabje het volgende:
[..]
ik vind het leuk als hij zo praat,en leuk dat iedereen daar heftig op reageert![]()
![]()
Slapen samen kan ook in dat bed ernaast, je bent toch geen stuk vlees, buiten wacht de ware!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zei een paar keer, we gaan straks nog slapen samen,maar 2 uurtjes geslapen, we gaan gewoon liggen, desnoods de hele dag, fuck it (letterlijk)
ja daar kan ik ook niets aan doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:00 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Slapen samen kan ook in dat bed ernaast, je bent toch geen stuk vlees, buiten wacht de ware!
En al had ie dat niet, ik zou prima kunnen slapen met Lotus tegen me aan hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nogmaals, Maaik heeft het zelf een paar keer voorgesteld
Ja nog geen week geleden wel. Daarom die Lotus lul en verzint ook alles om maar aandacht te hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:00 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Slapen samen kan ook in dat bed ernaast, je bent toch geen stuk vlees, buiten wacht de ware!
Gister deed Lotus nog mee over het gezeik dat Shelly daar niet kon liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja daar kan ik ook niets aan doen![]()
ach ik bedoelde dat iedereen er maar vanuit gaat dat Lotus zich opdringt, maar dit is ook vanuit Maaik, thats allquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En al had ie dat niet, ik zou prima kunnen slapen met Lotus tegen me aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |