Hahaha, nee inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoop niet dat ze zo gaat zeiken als Sjon
Dat is allemaal vanmorgen al geweest. Ging snel rond dat Lotus bij Mike in bed had geslapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Die koppen van Jessie en Merel straks...............................Jaloerse kutten..........
oh ok, Brendaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Brenda... en dat dankjewel kwam pas nadat Brenda alsjeblieft zei...
Nu nog afwachten of het haar "maat" isquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, voor iemand die niets wil, ligt het wel gezellig... Hij heeft al snel een nieuwe 'maat'
de eerste was Brenda, en toen was het snel bekekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is allemaal vanmorgen al geweest. Ging snel rond dat Lotus bij Mike in bed had geslapen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is allemaal vanmorgen al geweest. Ging snel rond dat Lotus bij Mike in bed had geslapen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu nog afwachten of het haar "maat" is
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Jian het volgende:
Maar nogmaals; weten Jessie en Jeffrey al dat Shelley haar poot stijf gaat houden en in het huisje van Mike wil gaan liggen? Volgens mij niet. En als dat werkelijk zo is kan dat straks nog leuk worden
Wat is er tussen hun fout gegaan.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
De twee boys ergeren ze zich aan Christel. Joa had gevraagd of ze zijn bed wilde opmaken. Maar Christel zei alleen die van Gerrit op te willen maken.
De boys vinden Christel ook negatief. Ze mag van hun opzouten.
[ afbeelding ]
ja, dat was toch net die discussie??quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Jian het volgende:
Maar nogmaals; weten Jessie en Jeffrey al dat Shelley haar poot stijf gaat houden en in het huisje van Mike wil gaan liggen? Volgens mij niet. En als dat werkelijk zo is kan dat straks nog leuk worden
Helaasss, het was een leuke frisse meid maar ook overstag...kansloos allemaal weer. En zo snel ook gelijk. Je moet daar blijkbaar een relatie krijgen binnen Utopia dat wordt vooraf al voor je bepaald en ook met wie....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
liefde maakt blind, zie je maar aan Uto
weten ze wel,is uurtje geleden nog een discussie over geweest en shel hield haar poot stijfquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Jian het volgende:
nou ik hou nog een slag om de arm, het lijkt me een apart ding, hou ervanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaasss, het was een leuke frisse meid maar ook overstag...kansloos allemaal weer.
Het was ook te mooi om waar te zijn.........quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaasss, het was een leuke frisse meid maar ook overstag...kansloos allemaal weer.
Jawel. Was daarstraks hele discussie in de caravanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Jian het volgende:
Volgens mij nog niet, heb ze er nog niet over gehoord..........quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef Jian het volgende:
quote:
Shelley maakte het heel duidelijk tegen Jessie, klaar mee, ik slaap bij Maaikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, heb ze er nog niet over gehoord..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |