Hij mag wel eens wakker worden en gaan inpakkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:57 schreef chufi het volgende:
Over 2 uur is Sjon vertrokken.. Wie zullen er wakker bij de poort staan?
ik denk de musketiers met vlaggetjes en ballonnetjes en een feestje wanneer ie weg isquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:57 schreef chufi het volgende:
allemaal,tv momentje hè.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:57 schreef chufi het volgende:
Dat is allemaal al lang ingelaaien. Vraag me af of ie zich nog gereedschap en hout en spijkers heeft toegeëigend?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij mag wel eens wakker worden en gaan inpakken
Is dat niet zn rukkussen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar knietjes heeft John
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien vanwege Shelley?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:00 schreef Dotteke het volgende:
Waarom heeft Jef dan in de hangmat geslapen?
oh. Niet Brandon?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:00 schreef Dotteke het volgende:
Waarom heeft Jef dan in de hangmat geslapen?
Is een kussenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar knietjes heeft John
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En John heeft nog niets in de gatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:04 schreef pollewop77 het volgende:
Oh wat raar wakker worden is dit zeg![]()
![]()
![]()
Lig je dan naast Mike en Sjon op zijn laatste ochtend
adriaan (en tim nog een beetje) zal flink zuur zijn om te horen dat ze met mike heeft geslapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:04 schreef pollewop77 het volgende:
Oh wat raar wakker worden is dit zeg![]()
![]()
![]()
Lig je dan naast Mike en Sjon op zijn laatste ochtend
Adriaan heeft vast al wat door, want ze ligt niet in haar eigen bed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:07 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
adriaan (en tim nog een beetje) zal flink zuur zijn om te horen dat ze met mike heeft geslapen
john ziet het nuquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Weet Sjon dat ze er ligt, of niet?
net goed voor dat misselijk mormel met dr hoogmoedwaanzin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:15 schreef juul. het volgende:
En Merel maar denken dat Mike een oogje op haar had, die kijkt straks op haar neus
volgens mij had gisteren mike merel al een dagtaak gegeven met financien etc., maik moest bouwen (aan een relatie)quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:15 schreef juul. het volgende:
En Merel maar denken dat Mike een oogje op haar had, die kijkt straks op haar neus
jessie en merel gaan he-le-maal los op lotus straks, it's on !quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:15 schreef juul. het volgende:
daarom ook de TTquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vond Mike al zo raar liggen maar Lotus ligt daar.
Nou jaaaaaa
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vond Mike al zo raar liggen maar Lotus ligt daar.
Nou jaaaaaa
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van tim en adje
ik op die van de meidenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van tim en adje
Adriaan weet het alquote:
Ik denk dat hij het wel leuk vindt voor mikequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat John het niet echt leuk vindt dat op zijn laatste ochtend met zijn maat er ineens een stoorzender in zijn bed ligt.
ja 'ze had het koud'quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
Sjon vraagt aan Lotus, hoe komt dat zo?
Morgen ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel leuk vindt voor mike
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:20 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wat ik al schreef, Mike en Lotus Metaal zijn samen gewapend beton.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Lotus dus bij Mike in het huisje.
Dat wordt het koningskoppel...
Dag Jessie, Jeff, Merel, Brenda en Brandon...
Wat een aansteller is dat zegquote:
ja mooi,ik wil zo graag die koppen zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Lotus dus bij Mike in het huisje.
Dat wordt het koningskoppel...
Dag Jessie, Jeff, Merel, Brenda en Brandon...
Nog maar een paar uurtjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:27 schreef sjampoeh het volgende:
Een blije sjon.. vind ik heel raar om te zien
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:24 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Wat ik al schreef, Mike en Lotus Metaal zijn samen gewapend beton.
dronken van de liefdequote:
Heeft Merel nu echt iets om over de roddelen. Jessie ook. Doe Brenda er ook maar bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:27 schreef sjampoeh het volgende:
Een blije sjon.. vind ik heel raar om te zien
Pure jaloezie wordt dat danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft Merel nu echt iets om over de roddelen. Jessie ook. Doe Brenda er ook maar bij.
Als je Mike zover krijgt ben je inderdaad een pro...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Lol, Lotus Shelley de les lezen dat ze het eigenlijk niet kan maken vanwege Gerrit.
Zij zou zoiets nooit doen.
Ze is een pro. Chapeau.
Zulke vrouwen wil je niet bij je vent in de buurt hebben. Schaamteloos.
Bij mij gaat het dan ook meer om de manier waarop ze het voorelkaar boksen.
Echt wel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je Mike zover krijgt ben je inderdaad een pro...
Ik hoop gelijk na John, zoals Laura in de eerste UTO. Dat er dus meteen een vervanger komt. En die dan zegt dat hij niet in de caravan wil slapen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:28 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd wie er voor hem in de plaats komt.
lotus zou iedereen kunnen krijgen die ze wilt, ze heeft een blanco cheque, zolang ze niet lacht ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je Mike zover krijgt ben je inderdaad een pro...
of het liefde is valt nog te bezien, maik is wel een bouwerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:31 schreef UtoStreamer het volgende:
"ik ben hier niet voor de liefde, ik ben hier om een utopia te bouwen" aldus lotus tegen tim paar dagen terug![]()
![]()
en wat dacht je van merelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:07 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
adriaan (en tim nog een beetje) zal flink zuur zijn om te horen dat ze met mike heeft geslapen
Gisteren nog in tv uitzending 😇quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:31 schreef UtoStreamer het volgende:
"ik ben hier niet voor de liefde, ik ben hier om een utopia te bouwen" aldus lotus tegen tim paar dagen terug![]()
![]()
Lekker bij Mike en Shelley toch nog bij Jessie en Jeff en loser Merel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik hoop gelijk na John, zoals Laura in de eerste UTO. Dat er dus meteen een vervanger komt. En die dan zegt dat hij niet in de caravan wil slapen.
quote:
ja dat zei hij,ik denk het ook dat die er staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:34 schreef sjampoeh het volgende:
john denkt dat sanne bij de poort staat ofzo? verstond t niet goed
Hij denkt dat Sanne gek genoeg is om bij de poort te staanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:34 schreef sjampoeh het volgende:
john denkt dat sanne bij de poort staat ofzo? verstond t niet goed
ze liegen daar allemaal van wat ze buiten utopia hebben of werk hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus moet zelf wegen wat ze doe maar ze zegt tegen de een iets anders dan ze nu laat zien. Van de week dat ze er niet zo op wil staan en dat ze van haar vriend thuis houdt. Ze wil donker en groot geschapen. Maar gaat wel voor leuke streams zorgen
Ja dat denk ik ook. Maar lotus is veel en veel geraffineerder dan alle andere vrouwen daar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:36 schreef sjampoeh het volgende:
denk dat adje nog wel pissig kan worden. eerst bij hem janken, ik wil niet zo neergezet worden, gewoon vrienden met iedereen, in mijn utopia hoort geen liefde, maar voor een samenleving blabla
adje had nog medelijden met haar ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |