abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182857342
Paragnost; je zus heeft de boel gestolen.
En dan de verkeerde zus beschuldigen.

Ik vond het echt oprecht sneu voor Solange :N Vooral die boete was onterecht.
pi_182857462
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:08 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Het zijn alle 3 krengen volgens mij :P
Absoluut! Dat straalt er van af, en ook het feit dat er jarenlang geen onderling contact was (ook met de moeder, wat die tweeling betreft) spreekt boekdelen.
pi_182857486
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:10 schreef Poes. het volgende:
Paragnost; je zus heeft de boel gestolen.
En dan de verkeerde zus beschuldigen.
En ondertussen, een vent met gaten in zijn handen en voeten in de hemel: "Kijk pa, mooi schilderijtje he?"
pi_182857490
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Absoluut! Dat straalt er van af, en ook het feit dat er jarenlang geen onderling contact was (ook met de moeder, wat die tweeling betreft) spreekt boekdelen.
Ja vind ik ook wel eigenlijk. Alle 3 vreemde uitstraling. En jeetje, wat ellendig zeg! Ik ben nu bij die voicemail; klinkt heel gestoord allemaal. -O-
pi_182857523
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:19 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook wel eigenlijk. Alle 3 vreemde uitstraling. En jeetje, wat ellendig zeg! Ik ben nu bij die voicemail; klinkt heel gestoord allemaal. -O-
Plottwist; dat sekreet dat zo zit te schelden op die voicemail is de hoofdverdachte volgens een aantal hier (inclusief ikzelf).
pi_182857546
Er staat in die brief ook een stuk wat ze niet voorleest onderaan met de inhoud:

Nou ja, jij hebt de crimineel die sex van je krijgen
:')

pi_182857637
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:09 schreef 75020 het volgende:
Tering, net alsnog ff gekeken. Wat kreeg ik een hekel aan die Martine. Lichaamstaal, dat toontje van haar, en haar manier van kijken. Brrrr
Ze doet me aan m'n moeder denken. :{ :')
Sterkte ermee dan :P
pi_182857661
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:22 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Er staat in die brief ook een stuk wat ze niet voorleest onderaan met de inhoud:

[ afbeelding ]
_O- Ah fijn! :D
Echt een heerlijke familie dus! :')
pi_182857670
The fuck? :')
pi_182858169
Zielsveel van elkaar houden alleen jaren geen contact gehad. Logische familie. :o
pi_182858198
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
Zielsveel van elkaar houden alleen jaren geen contact gehad. Logische familie. :o
13 jaar geen contact geweest tussen die 2 zussen. 4 jaar moeder niet gezien. Niet naar crematie geweest.

Maar ineens houden ze weer van elkaar en is Solange de badguy. Flikker toch op man.

Is er al een fundraiser voor Solange? Ben wel bereid wat te storten. Ook als we geen pics van haar tetten krijgen overigens.
pi_182858223
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet naar crematie geweest.
Is wel heel ziek. Bijzondere familie, maar er zijn er veel van, dit soort families.. :s)
pi_182858252
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Is wel heel ziek. Bijzondere familie, maar er zijn er veel van, dit soort families.. :s)
En HAAR dan beschuldigen dat ze bij het overlijden van de moeder op vakantie in het buitenland zat! :') Terwijl ze (volgens eigen zeggen) die ochtend juist wel daar aan kwam en de hele dag bij de moeder geweest is, en vervolgens alles geregeld heeft.
pi_182858308
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:10 schreef ToT het volgende:

[..]

En HAAR dan beschuldigen dat ze bij het overlijden van de moeder op vakantie in het buitenland zat! :') Terwijl ze (volgens eigen zeggen) die ochtend juist wel daar aan kwam en de hele dag bij de moeder geweest is, en vervolgens alles geregeld heeft.
Moeder deed er niet toe, haar geld echter wel. En haar schilderijen en andere troep. Trieste lui.
pi_182859005
Ja idd trieste lui die zichzelf behoorlijk lieten kennen. Die dreigementen en dat traineren van de boel, maar wel de ander de schuld geven.
pi_182859516
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:22 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[ afbeelding ]
Inderdaad, die laatste zin.
Leuk briefje wel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182962161
Vanavond ruzie over een gebrek aan eieren en tomaten! *O*
pi_182962559
Ik zag vanmiddag n item over n buurvrouw die 'ineens' last had van geluidsoverlast van de nieuwe buren terwijl manlief nergens last van had :')

Hmm, zou zij ook hinder ondervonden hebben als de nieuwe buren van haar blank waren geweest vroeg ik me zo af.

Volgens de rechter kwam de overlast van de snelweg, maar die zal er toch wel langer gelegen hebben neem ik aan :D :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_182962895
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:24 schreef TLC het volgende:
Ik zag vanmiddag n item over n buurvrouw die 'ineens' last had van geluidsoverlast van de nieuwe buren terwijl manlief nergens last van had :')

Hmm, zou zij ook hinder ondervonden hebben als de nieuwe buren van haar blank waren geweest vroeg ik me zo af.

Volgens de rechter kwam de overlast van de snelweg, maar die zal er toch wel langer gelegen hebben neem ik aan :D :')
Herhaling van de Rijdende Rechter. :Y
Vind ik altijd een heel stuk saaier dan Frank Visser. Het is korter, die droogkloot van een Viktor zit er niet in en ik vind John Reid ook minder leuk. Ook in de zaal zelf gebeurt er verder weinig.

Juiste topic er voor: TV / De Rijdende Rechter #268 Oorlog om een erfgrens :)
pi_182963765
Die van vorige week was geniaal.
Tap tap tap
pi_182963910
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Plottwist; dat sekreet dat zo zit te schelden op die voicemail is de hoofdverdachte volgens een aantal hier (inclusief ikzelf).
Welke? Die ene die de armband ging halen?
pi_182964003
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom wordt zij dan benoemd tot executeur als die moeder een hekel aan haar zou hebben? :d
Meester Visser raadde aan het eind nog expliciet af om de taak van executeur op je te nemen en zoiets over te laten aan de notaris.

Zeker in dit geval is het opmerkelijk dat moeders die taak dus bewust bij de notaris vandaan heeft gehaald. Alsof dat een bewuste stookactie is geweest.
pi_182964497
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 19:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Welke? Die ene die de armband ging halen?
Die ene tweelingzus met dat bruinige haar, niet die grijze postduif.
Die postduif gaat face-to-face veel meer tekeer, terwijl die bruinige het alleen op de voicemail doet. In real life lijkt ze een heel stuk minder zeker van d'r zaak te zijn.
pi_182965516
Bijna tijd *O*
  maandag 5 november 2018 @ 20:29:45 #50
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182965533
:W
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')