lekker file rijden toch.quote:
Rond Bordeaux is het altijd pret in de ochtendspits.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht die is allang weer onderweg
Nooit geweest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Rond Bordeaux is het altijd pret in de ochtendspits.
Ben je ook wel eens via Andorra la Vella geweest? Dat was een leuk stukje klimmen over een smal weggetje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Wij reden altijd over de Route du Soleil naar Spanje toe![]()
En latere jaren via Clermont Ferrand
Nee, wij gingen altijd bij Perpignan de grens over.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens via Andorra la Vella geweest? Dat was een leuk stukje klimmen over een smal weggetje.
Via Perpignan vind ik zelf de minst leuke route maar wel de snelste als je naar Barcelona moet. Heb je een beetje extra tijd dan is via Andorra heel leuk om daar te shoppen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, wij gingen altijd bij Perpignan de grens over.
En mn ma die had het niet zo op smalle bergwegen![]()
Ben zelf meer van het vliegtuig
Ja wij reden altijd aan 1 stuk door, moesten 1-2 uur onder Barcelona zijn altijd, Cambrils/Salou, die regio.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Via Perpignan vind ik zelf de minst leuke route maar wel de snelste als je naar Barcelona moet. Heb je een beetje extra tijd dan is via Andorra heel leuk om daar te shoppen.
In 1 keer doorrijden deed ik in het begin ook. De laatste keren stopte ik juist in Andorra om een beetje frisse lucht en een goed restaurant te pakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja wij reden altijd aan 1 stuk door, moesten 1-2 uur onder Barcelona zijn altijd, Cambrils/Salou, die regio.
En als je eenmaal bij Perpignan bent heb je er al 10 uur op zitten ofzo, dan wil je gewoon z.s.m. aankomen op bestemming
Mogguhquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 09:59 schreef PartyHard het volgende:
[..]
"NIET SPAMMEN! Waarschuwing 3/10"
* Nattekat bolkt aanvalquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 10:00 schreef PartyHard het volgende:
Doe ook maar niet bolken dan
* PartyHard valt Katland aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |