Is nog niet helemaal duidelijk. Was aangeboden bij Mike, maar dat geeft problemen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar gaat Shelley nu slapen dan?...............
en hij lult wel een kwartier vol hoor....quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:42 schreef zodeju het volgende:
A3 wil wel 5000mensen op het terrein en dan gaat hij wel rondleidingen geven op de markt.....
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:43 schreef mamakarina het volgende:
[..]
en hij lult wel een kwartier vol hoor....
nou... dan heeft ie precies 1 zin gezegd...
arremoeig.........quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Er is toch geen bal aan zo in het donker te kijken
Voor hun wel.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:43 schreef Dotteke het volgende:
zeg dat wel. Snap niet dat ze geen lamp neer zetten.quote:
Nou kan ik ze inmiddels wel uittekenen maar je mist wel de blikken onderling die vaak meer betekenen dan woorden.quote:
Goed luisteren hij wilde op de markt 500 tot 1000 man en dan om het kwartier een rondleiding geven. En ieder weet dat Adriaan een probleem heeft hij kan niet altijd precies vertellen wat hij bedoelt en weet hij het wel dan gaat hij stotteren. Jammer dat hier zo vervelend om gedaan word.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:42 schreef zodeju het volgende:
A3 wil wel 5000mensen op het terrein en dan gaat hij wel rondleidingen geven op de markt.....
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou kan ik ze inmiddels wel uittekenen maar je mist wel de blikken onderling die vaak meer betekenen dan woorden.
ach... je hoort iets en er schiet een grapje in je hoofd...quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Goed luisteren hij wilde op de markt 500 tot 1000 man en dan om het kwartier een rondleiding geven. En ieder weet dat Adriaan een probleem heeft hij kan niet altijd precies vertellen wat hij bedoelt en weet hij het wel dan gaat hij stotteren. Jammer dat hier zo vervelend om gedaan word.
I(k verstond echt 5000man en niet om vervelend te doen....maar dat is echt onmogelijk in mijn ogen.....quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Goed luisteren hij wilde op de markt 500 tot 1000 man en dan om het kwartier een rondleiding geven. En ieder weet dat Adriaan een probleem heeft hij kan niet altijd precies vertellen wat hij bedoelt en weet hij het wel dan gaat hij stotteren. Jammer dat hier zo vervelend om gedaan word.
Denk naar een lotus Adriaan of mikequote:Op maandag 29 oktober 2018 20:46 schreef Yaksa het volgende:
Benieuwd waar de stemmen voor John heen gaan in de popu poll a.s. woensdag.
Mike?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:46 schreef Yaksa het volgende:
Benieuwd waar de stemmen voor John heen gaan in de popu poll a.s. woensdag.
Zijn goedkope bubbels.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
is toch duur en goede schampus
kost geen drol.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
is toch duur en goede schampus
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Goodbye Zeiksnorquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:10 schreef Yaksa het volgende:
Toepasselijk liedje daarnet, Goodnight Saigon.
Had ook Goodnight Utopia kunnen zijn.
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik doe de luchtgitaar.quote:
heb wel altijd aan het eind van deze dat ik denk dat die vent helemaal gek geworden is....quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er nog echte muziek gemaakt werd.
Yep!quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Met Hammond orgeltjequote:Op maandag 29 oktober 2018 21:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kicken hequote:Op maandag 29 oktober 2018 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat lied is 10 minutt en van 1970
okequote:Op maandag 29 oktober 2018 21:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hardrock John. Vroegah had hij heel lang haar.
Dat is de bedoeling ook, lied gaat erover dat de mensheid zichzelf vernietigtquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:18 schreef mamakarina het volgende:
[..]
heb wel altijd aan het eind van deze dat ik denk dat die vent helemaal gek geworden is....
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:22 schreef mazaru het volgende:
Sukkels. Het beste stukje van dat nummer draaien ze weg
nee manon gaat morgen werkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zouden Manon en Sanne morgen ook bij de poort staan?
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zoveel vragen....quote:
Zullen de vlaggen halfstok in Delft hangen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vast wel. Sanne zeker, aandachtstrekker.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik zeg ja, lekker Karaoke liedje ook ...quote:
Denk het wel.Het feest is daar voorbij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen de vlaggen halfstok in Delft hangen?
Ik dacht die gaan een kampvuur maken en zich helemaal klem zuipen en alles doen wat God verboden heeft,quote:
Ja, lekkere afsluiter. Mooi nummer, maar niet voor nu.quote:
Als ik dit wil horen draai ik het zelf wel.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:34 schreef eskil het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat echte muziek en dan ben jij blij dat het klaar is
Truequote:Op maandag 29 oktober 2018 21:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als ik dit wil horen draai ik het zelf wel.
Volgens mij hadden ze een USB met muziek.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij youtube kunnen ze toch selfs draaien,of spelt de regie de muziek?
achzoquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze een USB met muziek.
Doet de laptop het dan weer?quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze een USB met muziek.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar wat was Sjon zijn doel nu in Utopia?
Ze hebben er een extern toetsenbord bij gekocht en een muis.John is aan het pielen geweest en nu doet dat ding het weer.quote:
Heeft Ries vandaag gebracht,samen met de drank.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja met een aparte toetsenbord en muis (waar dat vandaan komt mag joost weten...oh ja de febo)
hoe wist ries........ lamaquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft Ries vandaag gebracht,samen met de drank.
Maar hoe kennen ze een toetsenbord kopen als de laptop stuk is en het beltegoed op?quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben er een extern toetsenbord bij gekocht en een muis.John is aan het pielen geweest en nu doet dat ding het weer.
fquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar hoe kennen ze een toetsenbord kopen als de laptop stuk is en het beltegoed op?
Mss dat er vanmorgen nog wel beltegoed was?quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar hoe kennen ze een toetsenboord kopen als de laptop stuk is en het beltegoed op?
Toetsenborden en simpele muizen kosten bijna niets.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar hoe kennen ze een toetsenbord kopen als de laptop stuk is en het beltegoed op?
ze konden niet op de laptop en btg was opquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Toetsenborden en simpele muizen kosten bijna niets.
Het gaat om het kunnen communiceren buiten de poort als er geen comminucatiemogelijkheden zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Toetsenborden en simpele muizen kosten bijna niets.
Dat kan ik ook niet verklaren.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze konden niet op de laptop en btg was op
Andere dingesquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:45 schreef Disana het volgende:
Doet dinges nog steeds de boodschappen, of iemand anders?
Wim is nu bouwvakker, Richard, een louche taxichaffeur doet de boodschapppenquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:45 schreef Disana het volgende:
Dinges Richard heeft de boodschappen gebracht en had een toetsenbord en muis bij zich, las ik net.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:45 schreef Disana het volgende:
Jij hoort dat soort dingen te weten.quote:
Ah kijk aan, het raadsel is verklaard.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dinges Richard heeft de boodschappen gebracht en had een toetsenbord en muis bij zich, las ik net.
Oh verrek die zei wel het toetsenbord is al weggesnaaid jaquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan die andere dinges dan niet het toetsenbord en de muis voor ze hebben gekocht en gebracht?
Rookgordijnen. Het riekt!quote:
Ik mis heel veel.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij hoort dat soort dingen te weten.
Ik ken geen dinges Rob. Wel weet ik vaag dat een paar inwoners een eigen bezorger wilden.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dinges Rob komt tegenwoordig ook weer regelmatig langs.
Dezelfde koerier uit UTO 1.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken geen dinges Rob. Wel weet ik vaag dat een paar inwoners een eigen bezorger wilden.
Rob Fokker,die naam vergeet ik nooit .quote:
Dat liegt ze, dat heeft Jessie helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Lotus dat er weer één was die zei dat er niet lekker gekookt was. (Jessie)
Hoorde ik Jessie zeggen jaquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Lotus dat er weer één was die zei dat er niet lekker gekookt was. (Jessie)
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat liegt ze, dat heeft Jessie helemaal niet gezegd.
Die Lotus zit alleen maar te stoken.
uhhhhquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat liegt ze, dat heeft Jessie helemaal niet gezegd.
Die Lotus zit alleen maar te stoken.
Wat is het nou???quote:
Het klopt toch, ik schreef namelijk dat volgens Lotus Jessie het niet gezegd had.quote:
Die is door Jessie ingebakerd en 'n speen in de mond, en ligt nu met 'n dik melkbuikjequote:
ik ben de draad kwijt nuquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het klopt toch, ik schreef namelijk dat volgens Lotus Jessie het niet gezegd had.
Rustig maar ,PD heeft het al opgehelderd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:56 schreef Yaksa het volgende:
Stokert eerste klas (Lotus) die alleen maar liegt en met iedereen meelult.
Jessie heeft dat niet gezegd.
Kom maar op met die filmpjes.
tis bijna schattigquote:Op maandag 29 oktober 2018 21:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is door Jessie ingebakerd en 'n speen in de mond, en ligt nu met 'n dik melkbuikje
heerlijk te ronken
Iemand schrijft 'Dat heeft Jessie niet gezegd'quote:
Kweenie, maar volgens mij had hij gewoon een contract t/m 30 oktober.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
gelukkig.. his vindt het FIJN dat john weggaat. hij wil t zelf
altijd dat politiek correcte geneuzel van die heks
Dat weten we niet hequote:Op maandag 29 oktober 2018 21:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, maar volgens mij had hij gewoon een contract t/m 30 oktober.
Nee, hij mocht op Sjon zijn feestje later naar bed......Hij zei nog nou lekker lig ik in de hangmat zijn ze buiten tot laat door feestje bouwen.quote:
Nee, na een week mocht ie al weg van de regiequote:Op maandag 29 oktober 2018 21:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, maar volgens mij had hij gewoon een contract t/m 30 oktober.
Ik hoop dat ze lang blijven zitten met veel lawaai.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hij mocht op Sjon zijn feestje later naar bed......Hij zei nog nou lekker lig ik in de hangmat zijn ze buiten tot laat door feestje bouwen.
Nou Jeff je hoeft toch niet naar bed bij Sjon zijn laatste avond.....zei Jessie
Je negativiteit,quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:00 schreef Yurtovic het volgende:
Bedankt voor alle gebouwen op het veld
Ga thuis maar flessen pissen,quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je wordt nooit een held
en neem niet mee, al het geld
waarom?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niemand die Merel nog gewurgd heeft is mij een raadsel
Nog erger.....dat ze ze allemaal om haar vinger kan winden....niet goedschiks dan maar kwaadschiks..quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niemand die Merel nog gewurgd heeft is mij een raadsel
quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
z'n vrouw ligt vingerend vd streams nu
Hier had je een tentquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga thuis maar flesssen pissen,
we gaan je heus niet missen.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
We hebben aan jou geen hekel, maar rot maar snel op naar je stekel
Zijn buren zullen ook wel blij zijn dat hij weer thuis is, elke dag weer de etensresten overquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga thuis maar flessen pissen,
we gaan je heus niet missen.
Ga je wijf maar neuken,quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hier had je een tent
maar thuis ben je een echte vent
neem niet alle spijkers meequote:Op maandag 29 oktober 2018 22:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga je wijf maar neuken,
en geef haar een nieuwe keuken.
En scheldend dat ze de kliko scheef op het trottoir hebben gezet.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn buren zullen ook wel blij zijn dat hij weer thuis is, elke dag weer de etensresten over
de schutting
Hoop dat die hutjes 'n beetje stevig zijn, morgen verwachten ze zwaar weer met kans op sneeuwquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:03 schreef Yaksa het volgende:
Maar wat heeft John nu echt neergezet dan?
Die paar schuurtjes die er nu staan?
Wat hij zeker niet alleen heeft gedaan, maar met hulp van zowat iedereen (en de FEBO).
Constructief gezien zijn het ook niet geweldige bouwsels.
Thuis weer fijn aan de bockworst,quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neem niet alle spijkers mee
het is toch water dragen naar de zee
Toen was Lotus er nog niet.quote:
en kaakiesquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thuis weer fijn aan de bockworst,
en waldkorn met harde korst.
breek je gebitje er niet meequote:Op maandag 29 oktober 2018 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
schreeuwend naar de stream,quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen was jukelele en blijhoofd er nog niet.quote:
Of: "Flikker op met die Stream Locks".quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:07 schreef mamakarina het volgende:
[..]
schreeuwend naar de stream,
wat is dit voor kut-team..
De sfeer verpesten en daar is hij goed in geslaagd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar wat was Sjon zijn doel nu in Utopia?
Zeer betrouwbare bron zelfs.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Of: "Flikker op met die Stream Locks".
Brandon weet het beterquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
De grootste lul van Nederland gaat tips geven
Die moest ! eruitquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
en manon dann? dat was en niet würdige afscheid
Voor hem zeker.quote:
Sorry duurde even ik moest een beetje brakenquote:
Overal bevestiging in wilde hebben hoe goed hij wel niet is.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:13 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft niks geleerd.......dat is duidelijk......hij houdt niet van complimenten en schouderklopjes........terwijl hij daar bij iedereen zowat om smeekte......
Die is net wakker gewordenquote:
Nice!quote:
John ook die moet die geelstekel ficken, ook een beste jobquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat somige vrijwillig gaan zollen van mij sanne en manon terug ,maar manon gaat werken
man manquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
John ook die moet die geelstekel ficken, ook een beste job
Dat zal wel A3 zijn......quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:15 schreef mazaru het volgende:
Wie heeft de euvele moed om in bed te gaan liggen als John weg gaat?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat weet je gelijk dat je kunt uitslapen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:16 schreef Bonken het volgende:
Leuk al die speeches en knuffels, maar morgenvroeg gebeurt er bij de poort weer hetzelfde?[ afbeelding ]
Jeff was vandaag ook de enige die de mannen met de basis aan het helpen was.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:17 schreef Yaksa het volgende:
En nu het echte bouwen gaat beginnen (de silo) moet John het schip verlaten.
Zeker weten dat de FEBO het niet aandurfde om John daarin de leiding te laten nemen.
Ik heb zo'n idee dat Jeffry dat gaat doen, die is aardig goed in metaalconstructies.
Die Brandon steeds proberen de stage te pakken.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:16 schreef Bonken het volgende:
Leuk al die speeches en knuffels, maar morgenvroeg gebeurt er bij de poort weer hetzelfde?[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:17 schreef Yaksa het volgende:
Zeker weten dat de FEBO het niet aandurfde om John daarin de leiding te laten nemen.
Ik heb zo'n idee dat Jeffry dat gaat doen, die is aardig goed in metaalconstructies.
Ho ho, Brandon stond er ook bij en heeft ook de stelconplaten schoongeveegd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeff was vandaag ook de enige die de mannen met de basis aan het helpen was.
Vast een weekendje Preston Palace.quote:
Oh ja Brandon... ik vergeet die jongen af en toequote:Op maandag 29 oktober 2018 22:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ho ho, Brandon stond er ook bij en heeft ook de stelconplaten schoongeveegd.
Hij liep alleen maar in de weg zei Wimquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeff was vandaag ook de enige die de mannen met de basis aan het helpen was.
Nu de kas langzaam aan het vullen is, ook door die webshop, kunnen ze natuurlijk ook een bedrijfje inhurenquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:17 schreef Yaksa het volgende:
Er zijn vast nog wel een paar Afghaanse vluchtelingen die een hutje nodig hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:19 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon wil buiten Limburgse krotjes bouwen voor de minder bedeelden
En lekker uit eten bij Van der Valk, toetje appelmoes met een kers.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vast een weekendje Preston Palace.
sstt. ik heb het niet gehoordquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:20 schreef Yurtovic het volgende:
Krijg het afscheidslied van Sjon niet meer uit mn hoofd
Schei nou toch eens uit met die onzinposts.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:19 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hij liep alleen maar in de weg zei Wim
Ik hoor wat ik hoor, luid en helder.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Schei nou toch eens uit met die onzinposts.
Er is toch niemand die je gelooft.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En lekker uit eten bij Van der Valk, toetje appelmoes met een kers.
Wel voor jezelf praten.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Schei nou toch eens uit met die onzinposts.
Er is toch niemand die je gelooft.
minder bedelden? zijn dat de vollidioten?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:19 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon wil buiten Limburgse krotjes bouwen voor de minder bedeelden
Of morgen gelijk,quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:21 schreef lorrie03 het volgende:
zal morgen die nieuwe al gelijk binnen lopen?
nee arm, weinig geldquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
minder bedelden? zijn dat de vollidioten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |