`Wel de grootste kanshebber ja!quote:Op woensdag 5 december 2018 19:39 schreef Blik het volgende:
Sashi kan dit seizoen toch eigenlijk al niet meer mislopen...
dat is de surprise op Sinterklaasquote:Op woensdag 5 december 2018 20:28 schreef franklop het volgende:
die zag ik met de commentaren niet aankomen eigenlijk
dat begreep ik ook iddquote:Op woensdag 5 december 2018 20:29 schreef franklop het volgende:
Ok, dus ze mag gewoon koken, maar als ze de short inzet als ze er geen vertrouwen in heeft, dan is ze alsnog door toch?
Naja, het uiterlijk van zijn eten was misschien ook wat minder. Met nadruk op zijn toetje dan. Plus de gevonden graat en schubben.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:30 schreef Blik het volgende:
Te laat uitserveren (sashi was al klaar toen Chloe begon) maar toch winnen. Met het argument dat je het meest in controle bent, snap hem niet
Volgens mij een politieke keuze omdat sashi anders teveel wint
Als 1 vd 2 5-10 minuten meer tijd krijgt en ook duidelijk meer hulp en advies krijgt dan de ander is het niet echt meer een eerlijke gelijke strijd.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja, het uiterlijk van zijn eten was misschien ook wat minder. Met nadruk op zijn toetje dan. Plus de gevonden graat en schubben.
dat krijg je met zoveel pinnenquote:Op donderdag 6 december 2018 19:31 schreef franklop het volgende:
Reece had dus nog een pin. Dacht Sashi op de 1 of andere manier
een goede testquote:Op donderdag 6 december 2018 19:36 schreef franklop het volgende:
40 minuten korter en 3 sneeuweieren
Dat zeker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |