Neequote:Op maandag 29 oktober 2018 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je toch gehoord? [quote]Op maandag 29 oktober 2018 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je toch gehoord? De wigzwammers gaan alle taken overnemen
quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:24 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Mazaru.![]()
TT: huilen is voor jou te laat......
Ik bel ze wel wakkerquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Alle mods hebben atv of een oude lullendag
ik ben om dezelfde reden vrolijk opgestaan vandaag..... Maar helaas.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:25 schreef Hagenesie het volgende:
Jammer als er geen vergadering is. Brenda zou flink tekeer gaan. Meen over Shelley en het slapen.
IK heb niks gehoord van een afgelasting. Ze zijn natuurlijk nog een beetje vol van het vertrek van Johhquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:25 schreef Hagenesie het volgende:
Jammer als er geen vergadering is. Brenda zou flink tekeer gaan. Meen over Shelley en het slapen.
Jessie geeft uit liefde Jef een huisje voor zichzelf en zij offert zich op en gaat bij Mikequote:Op maandag 29 oktober 2018 11:30 schreef zodeju het volgende:
Jessie schijt peuken wie er bij Mike komt te liggen.........![]()
![]()
Lotus?? Merel?? of Shelly??
Ik hoop zo op Shelly, want Gerrit gaat helemaal kapot danquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:30 schreef zodeju het volgende:
![]()
oh.... wat zou ze dat graag willen..., maarja... wie wil er nou schimmel in z'n huisje...quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jessie geeft uit liefde Jef een huisje voor zichzelf en zij offert zich op en gaat bij Mike
Merel al aardig bezig om Mike in te palmen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:30 schreef zodeju het volgende:
![]()
Denk niet dat Jeff dat leuk zou vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jessie geeft uit liefde Jef een huisje voor zichzelf en zij offert zich op en gaat bij Mike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |