Die is diep van binnen een beetje beledigd dat ze niet net zoals als Mike van te voren op de hoogte gesteld is.....ze was toch ook speciaal....quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:15 schreef Hznootje het volgende:
Oh natuurlijk het wordt vandaag de Jessie show...ze moet ze er echt uitpersen, maar het zal gebeuren
en toen kwam er een olifant met een lange snuit.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:20 schreef UtoStreamer het volgende:
het plot, voor het geval de febo aan creativiteit ontbreekt:
jeff stapt ook op, jessie gaat bij mike in het huisje, jessie en mike krijgen een relatie, jeff gaat buiten weer afkickkliniek in.
hiske wordt definitief afgewezen door kristel en gaat met shelly in het oude nu lege huisje van jes en jeff.
gerrit regelt een oud vliegtuigwrak (een boot hebben we immers al gehad) en gaat daar alleen in liggen met extra slaapplaatsen voor als de mongoolse tent verhuurd is.
mike en de musketiers en brandon bouwen een keuken in de silo
adriaan blijft alleen in de caravan en sloopt de muren er uit.
en die woonde merel en brenda volledig uitquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en toen kwam er een olifant met een lange snuit.
en sloeg je op je porum..... nenenenenenequote:Op maandag 29 oktober 2018 10:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en toen kwam er een olifant met een lange snuit.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:21 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
en die woonde merel en brenda volledig uit
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:20 schreef UtoStreamer het volgende:
het plot, voor het geval de febo aan creativiteit ontbreekt:
jeff stapt ook op, jessie gaat bij mike in het huisje, jessie en mike krijgen een relatie, jeff gaat buiten weer afkickkliniek in.
hiske wordt definitief afgewezen door kristel en gaat met shelly in het oude nu lege huisje van jes en jeff.
gerrit regelt een oud vliegtuigwrak (een boot hebben we immers al gehad) en gaat daar alleen in liggen met extra slaapplaatsen voor als de mongoolse tent verhuurd is.
mike en de musketiers en brandon bouwen een keuken in de silo
adriaan blijft alleen in de caravan en sloopt de muren er uit.
Mikequote:
Dat siert John, had ook nog 2 weken kunnen wachtenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben wel blij dat er geen Petertjes meer gebeuren.
Op de een of andere manier weet Hiske zich steeds zo onaantrekkelijk mogelijk neer te zetten, zowel uiterlijk als innerlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:21 schreef Dotteke het volgende:
O, wat ziet die Hiske er uit, en dan die muts zo raar op der hoofd
Ja echt,zo jammerquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Op de een of andere manier weet Hiske zich steeds zo onaantrekkelijk mogelijk neer te zetten, zowel uiterlijk als innerlijk.
Mike natuurlijk, die heeft extra steun bij de gebroeders gezocht.......zodat hij voort kan.....quote:
Nog ff geduld, hij gaat morgenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:23 schreef Chea49 het volgende:
John blaast zichzelf enorm op. Alles neergezet daar en grondlegger van Uto2. Ga toch naar huis, jankerd.
Een échte bouwer deze keer?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Er komt een andere die gaat jullie helpen, zegt John tegen Shel
Als je kaapt, kaap dan goed, het kapersgilde is teleurgesteld in jequote:Op maandag 29 oktober 2018 10:21 schreef Poezewoes het volgende:
oh oh foutje in de tekst baar moet naar zijn!
founding father ut2, standbeeldquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:23 schreef Chea49 het volgende:
John blaast zichzelf enorm op. Alles neergezet daar en grondlegger van Uto2. Ga toch naar huis, jankerd.
Ja, dat was al snel duidelijk, dat hij eerste nieuwe schoenen heeft gezocht voordat de oude de poort door wandelenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike natuurlijk, die heeft extra steun bij de gebroeders gezocht.......zodat hij voort kan.....
Ze onderschatten hetquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je kaapt, kaap dan goed, het kapersgilde is teleurgesteld in je![]()
Wat een narigheid!quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je kaapt, kaap dan goed, het kapersgilde is teleurgesteld in je![]()
De kiloknallert meteen door zijn voorraad heen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mirjam is ff op de brommert met aanhangert
Arie de knaller vleeschgjes halen voor zjon
ja die heeft 1 ding mee,dat ze alles tegen heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Op de een of andere manier weet Hiske zich steeds zo onaantrekkelijk mogelijk neer te zetten, zowel uiterlijk als innerlijk.
Aandachtquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat zit die Merel toch te janken... doe ff normaal![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach, neemt een ander wel weer over denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog ff geduld, hij gaat morgen
Denk wel dat het saai gaat worden nu hoor.
John gooide nogal eens zijn hakken in het zand waardoor er van alles ontstond wat weer leuk was voor ons.
Ze zag in John haar vader, ze vond bij John wat haar vader nooit hadquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat zit die Merel toch te janken... doe ff normaal![]()
![]()
[ afbeelding ]
regeren is vooruit zien.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike natuurlijk, die heeft extra steun bij de gebroeders gezocht.......zodat hij voort kan.....
Er blijft voor Mike ook niks anders over......Brandon en Jeffry zijn allebei zo vreemd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat was al snel duidelijk, dat hij eerste nieuwe schoenen heeft gezocht voordat de oude de poort door wandelen
quote:
goed zo mikequote:Op maandag 29 oktober 2018 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zag in John haar vader, ze vond bij John wat haar vader nooit had
Jullie hadden allemaal een hekel aan John, wat loop je nou te janken, zegt Mike
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:27 schreef Bestweldonker het volgende:
John - Met die Merel krijgen jullie nog wat te stellen, daar zit een kop op, joh!
Wilde geen caps meer maken maar deze kon ik niet laten lopenquote:
kleine hint alvast voor de stemming denk ik.........quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
John zegt met Merel krijgen jullie nog wat te stellen : Daar zit een kop op.
Ziet hij goed
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:27 schreef Bestweldonker het volgende:
John - Met die Merel krijgen jullie nog wat te stellen, daar zit een kop op, joh!
Dus dat. 80% is blij dat hij gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
Hele dag janken dus ..
![]()
schijnheilige secreten
His en Chris hebben zelfs nog gestemd op John.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zag in John haar vader, ze vond bij John wat haar vader nooit had
Jullie hadden allemaal een hekel aan John, wat loop je nou te janken, zegt Mike
gisteren riep ze ook al tegen hem datie een kruidenbittertje moest nemen toen hij weer pissig wasquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Jes gaat drank bestellen... Trek ff een fles open Jef.
Dat is ook echt wel een goede vriendin als je beter niet kan drinken
quote:
Jian wat moet jij nu nog kerel?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, het gaat allemaal om snelheid, souplesse en nauwkeurigheid ...
Die moeten ze bij de vijver zetten, verjaagt ze de muggenlarvenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het echt net niet he
dat zal me ook niks verbazen...vorige keer was het één grote jankpartijquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:29 schreef pollewop77 het volgende:
Sjon durft gewoon de stemming niet meer aan
Drie keer?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brenda: Al 3 keer de verkeerde naar huis
Brandon: Klopt
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die moeten ze bij de vijver zetten, verjaagt ze de muggenlarven
lekker voor sinterklaas en kerst thuis, suprises in elkaar timmeren voor de (klein)kidsquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:30 schreef Chea49 het volgende:
John: leek wel of ik mijn eigen kinderen hier moest opvoeden.
Beetje linke opmerking in zijn situatie.
John: ik weet ook méér dan jullie weten.
Nou, liever vandaag weg met die hoogbegaafde.
Ik denk, dat ze nog liever een eventuele nieuwe in dat huisje gooien.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd of Shelley nu een vast plekje krijgt in een van die huisjes.
Vergeet voor het gemak zijn eigen kop ff.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:27 schreef Bestweldonker het volgende:
O ja was Sanne al helemaal vergeten ha ha haquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat zal me ook niks verbazen...vorige keer was het één grote jankpartij
Nu heeft ze een mager gezicht en laat ze haar haar los hangen. wat haar nog slomer maakt....ze kan het beter opbinden.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het echt net niet he
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:28 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
net een pruik en een kunstgebit nepbitje ... ik weet zeker dat ze gewoon wendy van dijk is![]()
Hij mist zijn vlees.. daar bedoelt hij niet zijn vrouw mee, maar zijn bal gehaktquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Ga stuk om jullie.. denk toch echt dat hij naar huis gaat naar zijn vrouw... ik zou man lief ook enorm missen... wat jullie nu posten is toch echt onzin. hij wilt naar huis naar zijn eigen omgeving en vrouw ....
Eugeniequote:Op maandag 29 oktober 2018 10:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze lijkt op de oudste dochter van prins Andrew.
Chea lieverd hij wil echt gewoon naar zijn vrouw logisch tochquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder, die vent ziet op tegen een winter daar.
Hoor wie het zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brenda: Al 3 keer de verkeerde naar huis
Brandon: Klopt
misschien komt er een goede nieuwe binnen.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Wie wordt Mike's nieuwe hubby?
Lotus misschien? Of toch Merel?
Of een brief van zijn vrouw dat hij niet naar huis hoeft te komen. Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
misschien komt er een goede nieuwe binnen.......
goffer laat ons nou lekker speculeren...dit is te saaiquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Ga stuk om jullie.. denk toch echt dat hij naar huis gaat naar zijn vrouw... ik zou man lief ook enorm missen... wat jullie nu posten is toch echt onzin. hij wilt naar huis naar zijn eigen omgeving en vrouw ....
Gaan ze nu al helemaal niet meer doen, die gaan allemaal zitten sjankebekkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Klaar nu met dat gezeik over die Sjon...![]()
Ik wil een vergadering want er waren mensen die hun bek gingen opentrekken
Hij verwacht wél zijn hele band bij de poort.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
john weet meer dan de rest![]()
bescheidenheid is hem vreemd, wat een lelijke eigenschap is dat toch
Zou toch echt 'n giller zijn dat als John morgen de poort uit loopt, Geelstekel naar binnenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:35 schreef mamakarina het volgende:
nieuwe inwoonster: Johns vrouw... die heeft zich met spoed aangemeld.
Nee hoor.... wens m toch t beste thuis weer. Ouwe zeikerd
geelstekel?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou toch echt 'n giller zijn dat als John morgen de poort uit loopt, Geelstekel naar binnen
stapt en zegt: Ik ben jullie nieuwe bewoonster![]()
Daar was hij al mee bezig de laatste tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:31 schreef pollewop77 het volgende:
Ben benieuwd of Mike gaat veranderen
ja joh zelfs familie nu dus johns vrouw krijgt een bijnaamquote:
En een nieuwe keuken voor zijn wijfie.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
lekker voor sinterklaas en kerst thuis, suprises in elkaar timmeren voor de (klein)kids
Ik weet niet wat jij denk, maar ik ben geen fan van John hoor, van niemand eigenlijk, maar ik weet wel dat leuke streams niet gemaakt worden door de grijze muizen. De helden en de boeven die moet je koesterenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jian wat moet jij nu nog kerel?
Dat is al sinds ze voor de eerste keer op bezoek kwamquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja joh zelfs familie nu dus johns vrouw krijgt een bijnaam
Stom om zoiets van te voren te zeggen.......straks staan ze er niet. vrouw in paniek.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij verwacht wél zijn hele band bij de poort.
Oproepje?
Die voorkeursbehandelingen vanaf dag 1 eindelijk weg daar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:31 schreef mamakarina het volgende:
john de 'uitzonderingen-man' heeft ervoor gezorgd dat ze wel samen mogen roken nu?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze lijkt op de oudste dochter van prins Andrew.
was ook sarcastisch.. Jij bent net als ik niet een persoon om een idool te hebben die je met man en macht moet verdedigen en als die weg zou gaan instort.... en ja de boefjes zijn nog leuk daarquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denk, maar ik ben geen fan van John hoor, van niemand eigenlijk, maar ik weet wel dat leuke streams niet gemaakt worden door de grijze muizen. De helden en de boeven die moet je koesteren
Preciezzzzz. Ze weten het al een hele tijd. Mike is niet voor niets gaan 'bonden' met anderen. En dat hij nu de financiën regelt komt helemaal goed uit, want hij ritselt overal geld voorquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
Paar dagen geleden zaten mike en john toevallig herinneringen op te halen, zodat men daar makkelijk flashbacks tussen kan plakken.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij mist zijn vlees.. daar bedoelt hij niet zijn vrouw mee, maar zijn bal gehakt
Dat deden ze ook tegen het einde van utopia 1.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Preciezzzzz. Ze weten het al een hele tijd. Mike is niet voor niets gaan 'bonden' met anderen. En dat hij nu de financiën regelt komt helemaal goed uit, want hij ritselt overal geld voor
Hahahahaquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Klaar nu met dat gezeik over die Sjon...![]()
Ik wil een vergadering want er waren mensen die hun bek gingen opentrekken
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Merel vraagt waarom hij niet gewacht heeft tot de stemming
Omdat ik er toch niet uitgestemt wordt, zegt John
Zou kunnen, die man stikt van de gewoontes en kon zich amper aanpassen daar en doodde zijn tijd maar met huisjes timmeren en kistjes zagen. Je kon toch zien dat het niks voor hem was tussen jongeren die niet naar hem luisterden.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Chea lieverd hij wil echt gewoon naar zijn vrouw logisch toch
die heeft grootheidswaanzin.... dus dat kan nog leuk wordenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:41 schreef Chanel5 het volgende:
Mike voelde zich nummer 1 maar door John werd het een gedeelde 1e plaats misschien wel een 2e?, Mike kon niet tegen John op. Ben benieuwd hoe het nu gaat worden..
Tuurlijk. Geeft Maaik ook wat meer ruimte om zich anders op te stellen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mike is relaxt eronder gelukkig
Denk dat we een andere Mike gaan zien...quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:42 schreef mamakarina het volgende:
[..]
die heeft grootheidswaanzin.... dus dat kan nog leuk worden![]()
ik hoop dat ie samen gaat met de yurtersquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk dat we een andere Mike gaan zien...
Duizende euro's erin gestoken.......alles maar dan ook alles heeft hij betaald wat er staat......quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geweldig zjon
dat jij jezelf zo geweldig vnd
echt heel goed zjon
Hij is eigenlijk John de Molquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duizende euro's erin gestoken.......alles maar dan ook alles heeft hij betaald wat er staat......
Ik heb Lotus al menig keer zien poetsen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch zie ik wel wat vaker een opgeruimde keuken.
[ afbeelding ]
John was de laatste tijd ook best wat vrolijker dus toen was het al duidelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Preciezzzzz. Ze weten het al een hele tijd. Mike is niet voor niets gaan 'bonden' met anderen. En dat hij nu de financiën regelt komt helemaal goed uit, want hij ritselt overal geld voor
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Sjonnie vindt dat ze het SAMEN moeten gaan doen...
Dat mensen voor elkaar klaar staan![]()
![]()
Aldus Sjonnie MIJN hamer, MIJN hout, MIJN spijkers, MIJN huisjes![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Ja, ik wel.....Maar dat doe ik ook al jaren met kilo'squote:Op maandag 29 oktober 2018 10:46 schreef mamakarina het volgende:
tellen we nog af naar de vergadering?
Lotus is nogal van de schoonmaak en opruim.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch zie ik wel wat vaker een opgeruimde keuken.
[ afbeelding ]
alles is betrekkelijk... een minuut wordt een uur.... een kilo een ons...quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik wel.....Maar dat doe ik ook al jaren met kilo's![]()
Lukt ook niet helemaal
MIJN afzetlint.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
echt waar?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:50 schreef zodeju het volgende:
Als mensen iets zeggen en daar achter komt nog "echt waar.".....dan ontkracht het eerder dan dat het sterker maakt, althans bij mij.......
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]Was al duidelijk bij zijn neefje die op bezoek kwam......hij schaamt zich ook totaal niet dan.....vindt het aandoenlijk.
hij moet oefenen met de grote trom voor de intocht van sinterklaasquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Shel denkt dat Maaik bezig is om een boerenkapel te regelen...
Gaat dat in overleg
Zijn vrouw zei hijquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Sjonnie had helemaal geen zin om te bouwen, maar hij had een belofte gemaakt.... Aan wie dan
Iedereen altijd zeiken over hem en nu vinden ze het in een keer ergquote:
quote:
quote:
nee zijn geest blijft rondwaaien, zijn naam blijft op de stoelen/banken/kissies mochten de anderen die in elkaar getimmerd krijgenquote:
Scherp..quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:59 schreef SjonSlot het volgende:
Sjon wilde heel lang weg, werd ineens positiever, ging ineens bouwen voor anderen, en precies nu het klaar is, stapt ie op. Dit is gewoon een verkapt petertje. Hij mag nu weg van febo met borg mee.
Hij verlulde zich al, dat hij meer weet en dat er een bouwer komt.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:01 schreef mazaru het volgende:
Shelley wil een psycholoog voor John in de plaats. Als ze dan helemaal down is kan ze daar naartoe stappen en zeggen ik wil even met je praten
Neequote:Op maandag 29 oktober 2018 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een gezeik... Heeft Maaik de paus al gebeld om hem heilig te laten verklaren
morgen om 10 uur is het vertrekquote:
kan ze achter toch ook doen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:01 schreef mazaru het volgende:
Shelley wil een psycholoog voor John in de plaats. Als ze dan helemaal down is kan ze daar naartoe stappen en zeggen ik wil even met je praten
met de hoop dat ze allemaal warm en droog zitten voor de winter echt los barstquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Er komt dus een bouwer voor terug vlak voor de stemmingen, dat moge duidelijk zijn.
Ja vanavond. Inclusief drank en boerenkapel.quote:
Waarom voor Mike?quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja vanavond. Inclusief drank en boerenkapel.
Jessie was eigenlijk iets aan het regelen voor Maaik.... maar misschien vanavond maar laten komen![]()
Nee, die moet nog komen, om 11.00 uurquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:07 schreef Hagenesie het volgende:
Is er vanmorgen een vergadering geweest?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Er komt dus een bouwer voor terug vlak voor de stemmingen, dat moge duidelijk zijn.
Nee, iedereen is van slag door het nieuws van Sjonniequote:Op maandag 29 oktober 2018 11:07 schreef Hagenesie het volgende:
Is er vanmorgen een vergadering geweest?
Tuurlijk weer te laatquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die moet nog komen, om 11.00 uur
quote:
Typisch Brenda weer.......totaal alles in het negatieve trekken........quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:10 schreef Zeyina het volgende:
Brenda mag zelf wel janken om vertrek John, maar anderen die huilen zijn neppers en schijnheilig aldus Brenda
Doe me een lol zeg!quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:03 schreef mamakarina het volgende:
John gaat livestreamen....
hilarisch als ie op fok zou komen toch![]()
Jeuk.... en de keuken thuis is klaarquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Maar wat was de reden van zijn vertrek? Komt toch uit het niets dit?
Dat is waar. Het zou niet normaal zijn als ze op tijd begonnen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, je kunt het geen te laat meer noemen natuurlijk, tis de normale gang van zaken daar.
Heeft iemand anders daar zo iets neergezet dan?quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:10 schreef Chea49 het volgende:
Ik wens alle buurtbewoners van John heel veel sterkte de komende maanden.
[ afbeelding ]
John de grondlegger van Utopia 2 die met eigen financiën en handen alles in zijn 1tje heeft opgebouwd daar.
[ afbeelding ]
Als hij nou bij het uitreiken van die kistjes meteen een lange preek had gehouden over hoe goed hij wel niet is, dan hadden we nu niet steeds diezelfde preek hoeven aanhoren die hij steeds maar weer herhaald.
Die hebben ze daar achter toch al?quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:01 schreef mazaru het volgende:
Dat zie ik niet meer gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef Dotteke het volgende:
man o man nog steeds bezig met dat gekwijl
Kom op vergadering
nasi goreng teringjakkiequote:Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef Hagenesie het volgende:
Hoop dat John zijn vrouw morgen lekker voor hem kookt
quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop als afscheid eigenlijk nog even windkracht 12 vanavond, dat al die klompenhokken in elkaar zakken![]()
Dan maar niemand een slaapplaats.
Goed nieuws voor de kurkdroge natuur: morgen veel regen op komst! Daarbij wordt het ook flink onstuimig en waterkoud.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop als afscheid eigenlijk nog even windkracht 12 vanavond, dat al die klompenhokken in elkaar zakken![]()
Dan maar niemand een slaapplaats.
Ik ook, een lekker stukje vlees en lekkere jus en de rest!quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef Hagenesie het volgende:
In ieder geval een 40+ en iemand die wat beter om kan gaan met jongeren, wat flexibeler is in ieder geval.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk wel iemand rond de leeftijd van John want met het verdwijnen van hem zakt de gemiddelde leeftijd daar wel erg en wordt het weer jeugdhonk op die manier.
Ik zag het gister op FB, en liet het aan me man zien die moest er ook om lachen .quote:
Hoor haar net zeggen dat ze jankt omdat hij lekker naar zijn vrouwtje gaat en zij haar mannetje daardoor nog meer mist......en borg kwijt is als ze gaat......de trutquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:10 schreef mamakarina het volgende:
van Bren mogen er een paar niet huilen....
trut
Brenda, de oprechtste daar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:10 schreef Zeyina het volgende:
Brenda mag zelf wel janken om vertrek John, maar anderen die huilen zijn neppers en schijnheilig aldus Brenda
De keuken staat in de steigers.. ze gaat patat bestellenquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:14 schreef Hagenesie het volgende:
Dat heb je toch gehoord? De wigzwammers gaan alle taken overnemenquote:Op maandag 29 oktober 2018 11:18 schreef freaky40 het volgende:
He, Wim is er zie ik. Nou, die moet op zoek naar een nieuwe opzichter tot de nieuwe bouwer er is. Weet niet wie die taak nu op zich neemt?
gedrag wat past bij beginnende puber meisjes van 12 drama!quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Die jankt dus al 51 minuten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
toch wel met een broodje bal erbij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De keuken staat in de steigers.. ze gaat patat bestellen
Anderen hielpen of boden het aan maar meneer most het zo nodig allen doen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 11:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Heeft iemand anders daar zo iets neergezet dan?
Ik dacht het niet!
Dus alle eer aan John, samen met Mike!
Heel eigenzinnig maar geslaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |