dan ga ik stuk hier.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:37 schreef PTLe het volgende:
Ik denk dat da silo binnen komt , en John blijft gewoon![]()
ja voor johnyboy zelfquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Dadelijk gaat hij melden, dat Uto afgelopen is of zo![]()
![]()
denk niet dat john daar zo blij van wordt ... we gaan het zien ...quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:37 schreef PTLe het volgende:
Ik denk dat da silo binnen komt , en John blijft gewoon![]()
ja, lotte 2.0quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:39 schreef PTLe het volgende:
Wat een heks met die gele muts op![]()
[ afbeelding ]
Ja heb het gezien, ook hoe ze gelijk andere de schuld gaf van drinken te hebben laten staanquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jessie, die heeft er gisteravond 'n glas drinken overheen gepleurt
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Al die electrische kacheltjes ook...
En Brandon loopt nog steeds met die tandenborstel.
Waarom heeft Brenda een vishaak op haar trui staan?
is dat geen druppel van #dropitbitchasstothedopemothershitloadoftrendymillenialhashtaggingdawgsquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Al die electrische kacheltjes ook...
En Brandon loopt nog steeds met die tandenborstel.
Waarom heeft Brenda een vishaak op haar trui staan?
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:41 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
is dat geen druppel van #dropitbitchasstothedopemothershitloadoftrendymillenialhashtaggingdawgs
"ik ben de druppel"quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
WTF Dat hadden ze beter als tekst erbij onder kunnen zetten.
het heet geloof ik drop it.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
WTF Dat hadden ze beter als tekst erbij onder kunnen zetten.
die weet niet wat schuldgevoel is,het is altijd een ander zijn schuldquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:43 schreef zodeju het volgende:
Zal ze zich toch een beetje schuldig voelen dat ze het blijft proberen met die laptop .
Die durft nu niet meer uit zijn huisje te komen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:42 schreef UtoStreamer het volgende:
kijk jeff, DAT is pas een graafmachine
zoals zij ermee bezig is moeten de anderen toch ook te denken gevenquote:
Jessie en schuldgevoel?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:43 schreef zodeju het volgende:
Zal ze zich toch een beetje schuldig voelen dat ze het blijft proberen met die laptop .
Ik zie ze toch echt op de streams........quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:44 schreef mazaru het volgende:
Iedereen buiten behalve de wigwamdwazen
[ afbeelding ]
Jessi heeft er gisteren toch een bak koffie of zo overheen gegooidquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:45 schreef Dotteke het volgende:
kom kijken, de computer is ontploft zegt Jes
O ja, die is gewoon overleden, zegt Chris of His
Echt? Zijn ze opgestaan?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie ze toch echt op de streams........
Dat bedoel ik, anders had ze alleen maar lopen vloeken en commentaar geleverd......quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zoals zij ermee bezig is moeten de anderen toch ook te denken geven
Nee joh. Dit heeft John toch geregeldquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is John nou alle aandacht kwijt voor zijn grote verrassing?
Nog steeds niet erbij vertellen dat zij degene is die er een beker drinken overheen heeft gegooid?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:45 schreef Dotteke het volgende:
kom kijken, de computer is ontploft zegt Jes
O ja, die is gewoon overleden, zegt Chris of His
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:48 schreef Bestweldonker het volgende:
Laptop gaat het niet meer doen en Merel moet voor 1 uur haar column inleveren!![]()
nee maaikie merel snapt dat niet die is alleen met zichzelf bezig.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Nieuwe computer gat niet lukken, zoals we weten hebben wij er bepaalde programaatjes opzitten
Dat gaat echt niet lukken vandaag, zegt Mike
Kan je dan geen andere joost bellen vraagt Merel
Snap je het nu niet vraagt Mike
Nog ff en ze gaat de laptop een sopje geven.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zoals zij ermee bezig is moeten de anderen toch ook te denken geven
Goed ideequote:Op maandag 29 oktober 2018 09:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog ff en ze gaat de laptop een sopje geven.
ga maar dicteren door de phone meidquote:
Is dit de verrassing, nee joh. Dit was toch allang geregeld door Wim?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh. Dit heeft John toch geregeld
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:48 schreef Bestweldonker het volgende:
Laptop gaat het niet meer doen en Merel moet voor 1 uur haar column inleveren!![]()
Mike en al mijn facturen , boodschappen etc .quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Merel: I don't care voor de boodschappen, dat van mij is belangrijker![]()
![]()
Ik lig in een scheur
Ik denk dat John dit op zijn resumé wil zetten als dat hij ook de silo heeft geregeldquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dit de verrassing, nee joh. Dit was toch allang geregeld door Wim?
Hij doet het wel, alleen de muis werkt niet, zoals ik daarstraks hoorde...quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Weg alle opgeslagen dingen, alles van de boekhouding ook kwijt?
Prachtige dikke vlecht hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Merel gaat een monteur bellen voor de laptop en hij moet er voor 1 uur zijn..
Hiske: dat kan niet, hij moet eerst nog ergens anders heen.
Merel maakt nu een beetje stennis, die wil een monteur en Mike meldt, dat het niet kan...![]()
![]()
Joost is het mannetje, maar Joost kan niet.. Merel snapt niet dat het via achter moet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou nog mooier zijn.....Sjon weg en een hele nieuwe start.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Weg alle opgeslagen dingen, alles van de boekhouding ook kwijt?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:55 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor. Nou zijn ze gered. De grootste lulhannes aller tijden gaat er naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Net als met die dure zonnebril.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie maakt nooit iets kapot........of het was al zo of houdt zich van de domme.......
Terwijl volgens mij deel 1 en deel 2 nog niet er ingestaan hebben......quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mike en al mijn facturen , boodschappen etc .
Nee dr kolom is prio #1
die gaat zo stampvoeten en jankenquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mooie streams dit, jammer van die SL merel over de rooie is Fxcking lauw
Goed ingepakt die PettenDerk!quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:55 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor. Nou zijn ze gered. De grootste lulhannes aller tijden gaat er naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ben ik ook bang voor terwijl die silo hen is aangeboden. John heeft daar niks, nada voor hoeven doen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat John dit op zijn resumé wil zetten als dat hij ook de silo heeft geregeld
Ze is 3 minuten te vroeg jahquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en niemand die erop reageert ook hequote:Op maandag 29 oktober 2018 09:57 schreef mazaru het volgende:
Hiske staat in de keuken te stikken. Piept van benauwdheid, hapt naar adem
Hij loopt rond als een pauw. Dit gaat hij op zijn conto schrijvenquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor terwijl die silo hen is aangeboden. John heeft daar niks, nada voor hoeven doen.
Tim die niet even een glaasje water regelt, lekker hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:57 schreef mazaru het volgende:
Hiske staat in de keuken te stikken. Piept van benauwdheid, hapt naar adem
Ik denk ik zeg het er maar niet bij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en niemand die erop reageert ook he
Ze hebben er volgens mij nooit een muis bij gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij doet het wel, alleen de muis werkt niet, zoals ik daarstraks hoorde...
Nee, de muis van de computer zelf. Hoe noem je dat ding anders?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben er volgens mij nooit een muis bij gehad.
Ik denk dat hij zo in gedachten was en het niet eens hoorde......quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:57 schreef espri het volgende:
Tim reageert totaal niet op de verstikking van Hiske hahahha ik zou toch even opkijken of vragen of het gaat oid..
touchpad ?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, de muis van de computer zelf. Hoe noem je dat ding anders?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo in gedachten was en het niet eens hoorde......
Bewust kan haast niet daar duurde het te lang voor.....
touchpadquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, de muis van de computer zelf. Hoe noem je dat ding anders?
Zou hij denken dat dit mooi staat?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Goed ingepakt die PettenDerk!
Wat een stoer mannetje zo!
Alsof die 'n roedel herders roeptquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Adriaan wil eerst de wc weghalen ga stuk hier en john maar fluiten
Heimlichgreep?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Tim die niet even een glaasje water regelt, lekker hoor.
Merelquote:
eerste waar ik aan dacht iddquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Allemaal kistje met persoonlijk tekstje of zo.
MazzelKUTquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
MazzelKUT![]()
Ze hebben mijn mail niet doorgelaten...
dat wel,maar aan de andere kant echt nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga die oude malloot nog missen...
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Datz e huilen begrijp ik wel ze waren daar toch 24/7 samen met haat en liefde wat dicht bij elkaar ligt
oeh verrekquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog meer schulden voor John. Geen centjes terug.
Gewoon afspraken met febo gemaakt een tijdje geleden.. Iedereen kan nu slapen en de silo doet wim blijkbaar. Die is echt zn borg niet kwijt hoor.quote:
vast wel met febo geregeld had misschien al van tye voren bepaalde tijd afgesprokenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog meer schulden voor John. Geen centjes terug.
Ehh ze kan nu dr hele kolom herschrijven....quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:08 schreef UtoStreamer het volgende:
merel meteen bellen nu voor d'r laptop ?
ne is meer getraind in nep lachenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:09 schreef UtoStreamer het volgende:
lotus probeert nep te huilen, maar lukt niet echt
vers bloedquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:09 schreef lonneberga het volgende:
Oh nee hè, jammer,ik had net op hem gestemd.
"Liefie! Ik zet daar ff alle gebouwuh neer en dan komp ik weer thuis'quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:09 schreef sjampoeh het volgende:
ik hep muh frau een belofte gedaan
zoals ?
of doorbellen naar de partyquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehh ze kan nu dr hele kolom herschrijven....
onzin laat maar gaan dit lelijke monsterquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:57 schreef espri het volgende:
Tim reageert totaal niet op de verstikking van Hiske hahahha ik zou toch even opkijken of vragen of het gaat oid..
Dat klopt. Lotus bij Mike in het huisje?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:09 schreef mazaru het volgende:
John: Jongens kijk wat IK neer heb gezet. Ik heb mijn belofte gehouden. Ik heb mijn vrouw een belofte gedaan
Nee, dit is de waarheid. Wat Merel plaatst zijn alleen maar lelijke roddels.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
dat had nou nog mooi in de column van de Party gekund... maar ja, de laptop doet het niet![]()
ojaquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
"Liefie! Ik zet daar ff alle gebouwuh neer en dan komp ik weer thuis'
Denk eerder dat ik kom thuis als thuis verbouwing klaar isquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik kom thuis als thuis verbouwing klaar is
je bent erquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:10 schreef Jian het volgende:
Johnie weg, het vertrek van één van de smaakmakers, 't wordt er niet beter op ben ik bang, jammer!
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:10 schreef goldback het volgende:
[..]
onzin laat maar gaan dit lelijke monster
als merel de party belt, regelen ze heus wel uitstel of iemand die in de buurt zit om het ff op te halen, of een koerier regelt etc.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:10 schreef goldback het volgende:
[..]
onzin laat maar gaan dit lelijke monster
Heeft de eerste twee er al ingestaan??quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:11 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
als merel de party belt, regelen ze heus wel uitstel of iemand die in de buurt zit om het ff op te halen, of een koerier regelt etc.
Mike en Merel gaan de papa en mama worden,quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
wie gaat de nieuwe vaderrol vervullen?
Mikequote:Op maandag 29 oktober 2018 10:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
wie gaat de nieuwe vaderrol vervullen?
Dacht dat hij in Rotterdam woonde?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die etterbak die daar de sfeer bepaalde gaat eindelijk terug naar Delft....
Gecondoleerd Delft en sterkte
Merelquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike en Merel gaan de papa en mama worden,
O komt het zielige Friesje weer naar boven nuquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:12 schreef sjampoeh het volgende:
hiske weer de psych uithangen bij jeff
die heeft geen zin om te praten
Het belangrijkste gebouw kennie nie.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar zoals de broeders al zeiden Sjon hoef je er niet uit te stemmen die gaat vanzelf welquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga die oude malloot nog missen...
Nee hoor onzin is haat liefde verhoudingen daar en is ook logischquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Nu is ie goud volgens Tim, anders kon hij hem wel doodkijken!
Heb van de week een filmpje gezien waarin ze zegt naast Mike te gaan staan. Ze wil niet dat alleen een man de 'baas' isquote:
en speciekuip voetbalquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vanaaf Bonte avond
met snekkies , bier en hoereh
![]()
![]()
Tim heeft altijd gezegd dat hij het sowieso het werk dat hij neerzet erg waardeerd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Nu is ie goud volgens Tim, anders kon hij hem wel doodkijken!
snap dat wel je vrouw niet kunnen zien maar goed hij koos voor utopia samen met zijn vrouw maar goed inschatten hoe je iemand gaat missen en er dan mee omgaan is moeilijk. is niet in te schattenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb van de week een filmpje gezien waarin ze zegt naast Mike te gaan staan. Ze wil niet dat alleen een man de 'baas' is
John jankt, hij zegt dat het heel kut was dat hij op een feest stond en zijn vrouw er niet bij was
Heej Jack, maandag sowieso vrij hè, met of zonder gebroken tenenquote:
ja dat is altijd weer afwachtenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:16 schreef lonneberga het volgende:
Zwaar kut dat hij gaat,en wat komt er voor in de plaats?
ja, en zag je Lotus kijken tijdens die omhelzing?quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Wie jankt er alsof haar hele familie is uitgemoord?
Misschien wel een positieve, echte, bouwerquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:16 schreef lonneberga het volgende:
Zwaar kut dat hij gaat,en wat komt er voor in de plaats?
Mike hoop ik al denk ik dat we naar paar dagen totaal andere Mike te zien krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Jack, maandag sowieso vrij hè, met of zonder gebroken tenen![]()
Zonde dat ie weggaat, wie moet er nu tierend J & J uit hun huisje schoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |