I knowquote:
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Jaaa, ruim twee jaar geloof ik...
Misschien komt t weer. Maar nu is t even op.
Huh. R&P heeft mij en STING. Ik blijf tot er een nieuwe mod is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ze kunnen R&P nu wel op slot zetten, dit komt niet goed zonder moderators
Serieus? Ik wist niet dat STING er ook nog was, zegt genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh. R&P heeft mij en STING. Ik blijf tot er een nieuwe mod is.
Het moet wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Jaaa, ruim twee jaar geloof ik...
Misschien komt t weer. Maar nu is t even op.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist niet dat STING er ook nog was, zegt genoeg
Ja precies. En op zich is het te doen. Maar ik had op gegeven moment hele zware problematiek voor de kiezen. Tot drie keer toe en dat hakt er wel in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven
Lijkt me een zwaar subforum om te modden
Ja dat moet je ook echt niet onderschattenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja precies. En op zich is het te doen. Maar ik had op gegeven moment hele zware problematiek voor de kiezen. Tot drie keer toe en dat hakt er wel in.
Veel steun gehad vanuit de crew waar nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook echt niet onderschatten
Je hebt daar niet voor geleerd en ga er vanuit dat je er ook geen hulp voor krijgt om het te verwerken
Ze zijn zwart.quote:
Ja maar dat is meer hoe vrienden ook kunnen helpen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel steun gehad vanuit de crew waar nodig.
Zo erg was het gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar dat is meer hoe vrienden ook kunnen helpen natuurlijk
Soms kan meer nodig zijn
Hahahahaha wat ontzettend grappigquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom heb je twee identieke paarse dildo's?
Dank jequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:23 schreef LPFAN het volgende:
Echt diep respect hoe lang je het hebt volgehouden.
Hoezoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt
Kun je FHF niet overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |