Dat je de moeite nog neemt johquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is ook niet het probleem, het gaat om de schuld op een ander schuiven ....
Graagquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mike kan terugkijken op een mooie vriendschap. Doei Sjon
Je zou het nu bijna gaan denken.quote:
Zeurpraiz morgen omj 10 uurquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou het nu bijna gaan denken.
Das duidelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet alleen een conflict in alles en dat maakt haar een in en in triest figuur.......dat heeft ze zelfs in het begin ook gezegd dat het haar in het buitenleven moeilijk maakte.......
Nu zie je eigenlijk pas hoe erg het met haar gesteld is.....
Zou toch een giller zijn als Jeff dan bij Mike in het huisje moet.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon kondigt morgen met veel bombarie zijn vertrek aan. Datum vertrek 1 septembah 2019.
Mooi toch ! Kunnen alle Sjonhaters weer een ander kiezenquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon kondigt morgen met veel bombarie zijn vertrek aan. Datum vertrek 1 septembah 2019.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou toch een giller zijn als Jeff dan bij Mike in het huisje moet.
Ik vind hem nu wel weer redelijk te pruimenquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi toch ! Kunnen alle Sjonhaters weer een ander kiezen![]()
![]()
Ik ook wel een beetje, de laatste tijd. Maar dat mag je hier niet zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind hem nu wel weer redelijk te pruimen
Zat er ook aan te denken. Dat gaat hij ook af en toe bij Jessie buurten voor de seks.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
TALPA !!!!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:15 schreef Yaksa het volgende:
Johan de bouwer die alleen maar schuurtjes kan bouwen gaat er dus uit.
De zogenaamde loodgieter die nog niet eens de waterkraan in de caravan kon aansluiten.
Die gelijk de oven uit de caravan sloopte en het vierpits gasfornuis.
En waarom?
Idemquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind hem nu wel weer redelijk te pruimen
Stout hoorquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, de laatste tijd. Maar dat mag je hier niet zeggen
Snap er ook niks van Ook zat er een douche in die ze gesloopt hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:15 schreef Yaksa het volgende:
John de bouwer die alleen maar schuurtjes kan bouwen gaat er dus uit.
De zogenaamde loodgieter die nog niet eens de waterkraan in de caravan kon aansluiten.
En waarom?
Van wie niet ..quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja Haha, ikquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
hup 12 uur kist en wegquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Hopelijk vertrekt John per direct. Dus niet eerst nog 24 uur janken en smeken of ie toch niet wil blijven. Nee gewoon BOEM doei weg.
En een magnetron, ligbad, geiser op butagas en de kachel kan ook gewoon op flessengas.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Snap er ook niks van Ook zat er een douche in die ze gesloopt hebben.
Wel weer een voordeel voor Jessie dan.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon vertrekt voordat de silo arriveert. Reden: hij ken niet rond bouwuh..
Lotus vertelde vanavond dat de kachel er nog in zat, dat ze die zo aan kon sluiten.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En een magnetron, ligbad, geiser op butagas en de kachel kan ook gewoon op flessengas.
Joa zei ook in een bedekte term, dat die kachel buiten gebruik WAS en bleef.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lotus vertelde vanavond dat de kachel er nog in zat, dat ze die zo aan kon sluiten.
Ze had het er van de week ook al met John over, maar mocht niet van hem
quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:15 schreef Yaksa het volgende:
John de bouwer die alleen maar schuurtjes kan bouwen gaat er dus uit.
En waarom?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En een magnetron, ligbad, geiser op butagas en de kachel kan ook gewoon op flessengas.
TALPA !!!!quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wel weer een voordeel voor Jessie dan.
Die kan wel rond bouwen, met al die overkappingen voor bootjes.
zal zijn smakkende pruttelende gebitje niet missen, reden voor mij omquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sjon is Sjon, ik zal hem zeker wel missen. Het gemopper en ook dat hij afentoe de zweep erover haalt. Sjon eruit prima, maar dan wel een andere Sjon erinquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zal zijn smakkende pruttelende gebitje niet missen, reden voor mij om
Altijd van stream te wisselen.
Dat mag. Ik heb anderen waar ik mij meer aan erger en die helemaal geen reet uitvoeren.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zal zijn smakkende pruttelende gebitje niet missen, reden voor mij om
Altijd van stream te wisselen.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sjon is Sjon, ik zal hem zeker wel missen. Het gemopper en ook dat hij afentoe de zweep erover haalt. Sjon eruit prima, maar dan wel een andere Sjon erin
De verbouwing van zijn eigen huisje is bijna rond, dus kan hij lekker gaan. Volgens de COS.quote:Op maandag 29 oktober 2018 01:42 schreef Hadjewat het volgende:
T wordt vast te koud voor John .. hij is tenslotte al Sevenefeiftugg
dat ziet er dann grappig uitquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zou 40 cm van het matras van Merel afzagen, die heeft ze toch niet nodig.![]()
[ afbeelding ]
Was een mooie ! Tnx !!quote:Op maandag 29 oktober 2018 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst een filmpje ter ondersteuning van de TT.
Jessie gooit per ongeluk haar drinken over de laptop, maar liegt er vervolgens over
en doet alsof zij per ongeluk drinken omstoot dat er nog stond van iemand anders .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie gooit drinken over de laptop - 28 oktober 2018.
x6wc1lz
Alle voortekenen wijzen op een aanstaand vertrek van John.quote:Op maandag 29 oktober 2018 07:37 schreef pollewop77 het volgende:
Begrijp ik het goed? Moet Sjon weer aandacht en doet ie alsof ie naar huis gaat?
Ben benieuwdquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat hij van plan is in sep 2019 te vertrekken?quote:
Ik ben er ook klaar voorquote:Op maandag 29 oktober 2018 07:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen... Huis aan kant, vergadering staat klaar, gebak in huis, huispak aan..
Ik wil geen minuut missen als Sjonnie meldt, dat hij oppleurt![]()
![]()
Snap alleen niet zo goed wat ze nu liegt, .......... ben waarschijnlijk nog niet goed wakkerquote:Op maandag 29 oktober 2018 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze roddelkut stond er ook mooi op ......![]()
[ afbeelding ]
Merel liegt tegen Mike - 28 oktober 2018.
x6wc4hd
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo goed wat ze nu liegt, .......... ben waarschijnlijk nog niet goed wakker
Wat een vieze leugenaar zeg, en ze trappen er nog in ookquote:Op maandag 29 oktober 2018 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie gooit per ongeluk haar drinken over de laptop, maar liegt er vervolgens over
en doet alsof zij per ongeluk drinken omstoot dat er nog stond van iemand anders .....![]()
[ afbeelding ]
x6wc1lz
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd wel moest lachen om hem en Mike samenquote:Op maandag 29 oktober 2018 07:48 schreef lonneberga het volgende:
Is toch niet waar hè, dat John vertrekt?
Utopia zonder hem is voor mij geen Utopia meer.
Hopelijk een beetje op tijd, heb geen zin de hele da g meer bij de streams te zitten wachten op iets wat misschien niet gaat komen.................... of welquote:Op maandag 29 oktober 2018 07:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen... Huis aan kant, vergadering staat klaar, gebak in huis, huispak aan..
Ik wil geen minuut missen als Sjonnie meldt, dat hij oppleurt![]()
![]()
Ze zijn ook wel een beetje opgeknapt. Ik zal hem niet missen verder, alleen ben ik bang dat het een stuurloos schip wordt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd wel moest lachen om hem en Mike samen
Benieuwd of hij echt aangeeft te vertrekken of dat het weer een cos verhaaltje isquote:Op maandag 29 oktober 2018 07:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hij van plan is in sep 2019 te vertrekken?
Hoop toch dat hij veel eerder naar huis gaat via nominaties.
Kan me niet voorstellen dat ie gaat eigenlijk. Hij houdt van aandachtquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk een beetje op tijd, heb geen zin de hele da g meer bij de streams te zitten wachten op iets wat misschien niet gaat komen.................... of wel
Ik mis nooit iemand die naar huis gaat had ik in 1 niet en nu ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel een beetje opgeknapt. Ik zal hem niet missen verder, alleen ben ik bang dat het een stuurloos schip wordt.
Eindelijk van die one-man-show af in de ochtend
Sep 2019, lijkt mij dus een grapquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benieuwd of hij echt aangeeft te vertrekken of dat het weer een cos verhaaltje is
Via een nominatie naar huis zou ik zelf ook leuk vinden omdat hij het niet leuk gaat vinden.
Maar eerlijk is eerlijk hij maakt de show wel in Utopia iedere morgen als hij een bakkie zet
Missen is ook wel een groot woord iddquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis nooit iemand die naar huis gaat had ik in 1 niet en nu ook niet
Om 10.00 uur een verrassing...maar goed, er komt ook nog een vergadering (tenminste daar werd gisteren over gesproken) en iedereen ging zijn bek weer opentrekkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk een beetje op tijd, heb geen zin de hele da g meer bij de streams te zitten wachten op iets wat misschien niet gaat komen.................... of wel
Ik kan het met ook niet voorstellen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ie gaat eigenlijk. Hij houdt van aandacht
Ja dat zegt 1 post, maar vanaf gisteren wordt er hier al gezegd dat John zijn vertrek gaat aankondigen vandaar dat ik dus zeg dat ik benieuwd benquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Missen is ook wel een groot woord idd
OKe, dat is nog te doen, mooi tijdstip.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Om 10.00 uur een verrassing...maar goed, er komt ook nog een vergadering (tenminste daar werd gisteren over gesproken) en iedereen ging zijn bek weer opentrekken![]()
Ik blijf hoop houden daarop
Nou een nieuw gezicht zou ik niet erg vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zegt 1 post, maar vanaf gisteren wordt er hier al gezegd dat John zijn vertrek gaat aankondigen vandaar dat ik dus zeg dat ik benieuwd ben
Denk niet dat ze zo geweldig gaan casten dat dat in de toekomst anders gaat wordenquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou een nieuw gezicht zou ik niet erg vinden.
Deze groep is vrij onvolwassen en kleurloos, met kleuterproblemen
Elk verstandig mens laat zich niet zeggen wat ze moeten doen in die zandbak.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo geweldig gaan casten dat dat in de toekomst anders gaat worden
Het is voor mij de enige logische verklaring. Hij weg en dan is er ruimte...quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OKe, dat is nog te doen, mooi tijdstip.
Zou dan eindelijk iedereen zijn bek open gaan trekken
Ik snapte niet waarom John zijn huisje na de evenementen af ging staan. mocht het waar zijn wat hier gezegd wordt snap ik het wel
Denk niet dat dat nog gaat veranderen, de toon is gezetquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou een nieuw gezicht zou ik niet erg vinden.
Deze groep is vrij onvolwassen en kleurloos, met kleuterproblemen
Heeft ging zin om op jou te schieten, je zit verankerd op je barkrukquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is voor mij de enige logische verklaring. Hij weg en dan is er ruimte...
Geen idee of ze echt wat gaan zeggen, maar hoop doet leven.
Mocht het allemaal uitlopen qua tijd... don't shoot the messenger
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:24 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het bed van Mike is.
Dacht te zien dan Joa het uit de evelope haalde maar ik kan mij vergissen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:24 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het bed van Mike is.
mikequote:
Limbohut. Is de deken van Sjonnie of Mikequote:
joa ligt nog te slapen toch edit: is wakkerquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dacht te zien dan Joa het uit de evelope haalde maar ik kan mij vergissen.
Lol... nu toch niet...gewoon een bureastoel hoorquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ging zin om op jou te schieten, je zit verankerd op je barkruk![]()
Ik hoor John zeggen dat hij graag wil meehelpen maar dat die ff rustig aan mot doen
Ben benieuwd waar die dramaqueen geslapen heeftquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:30 schreef pollewop77 het volgende:
Wat ziet Shelley er uitEen Ramona-wannabee
Kan het mis hebben, want ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij in het huisje van Jeffry en Jessiequote:Op maandag 29 oktober 2018 08:32 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar die dramaqueen geslapen heeft
Dat evenement van Tim heeft dus 2500 verlies geleden?quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Even een berekening gemaakt van de omzet en winst/verlies van dit weekend.
Omzet Halloween party 3551
Omzet Markt 7772
Omzet Totaal 11.323 euro
Kosten party 6000 (incl inkoop)
Kosten markt 2000 (?) (incl inkoop)
Btw 1500 (schatting)
Kosten totaal 9500 euro
Blijft een kleine 2000 euro over als winst voor de bv.
Jessie heeft ook een vest geloof ik en Merel ookquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Shell heeft dat vest gekocht voor 10 euro, maar hij was 40... Zo wil ik ook wel winkelen.
Ja zeker als je alle kosten van de promotie met halloween kostuums en acteurs volledig toerekent aan de party.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat evenement van Tim heeft dus 2500 verlies geleden?
Dat zag ik. Dat kan verrot zeer doenquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:36 schreef pollewop77 het volgende:
Sjon ff klagen over de kou. Hij werd wakker van de kramp
Met een sl zijn ze allemaal uit bed getrommeldquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:36 schreef mazaru het volgende:
Iedereen die er toe doet is wakker en buiten
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:37 schreef espri het volgende:
En weer Merel naar binnen om in dr spiegeltje te kijken en een 3de klodder mascara..
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een sl zijn ze allemaal uit bed getrommeld
Tja dat krijg je als Jessie gisteravond 'n glas drinken over de laptop stootquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brenda klaagt dat het toetsenbord niet goed werkt ....
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zag ik. Dat kan verrot zeer doen
[ afbeelding ]
Als ie echt gaat, dan om 11:00 en heeft ie gisteren zijn 24 uur aangevraagd (gok ik)quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:39 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik denk dat het Johns dagje gaat worden. Die gaat woensdag weg denk ik, misschien morgen al
Er zijn wel wat van die ouderwetse dingen die je kan proberen. Stukje Sunlightzeep onder je matras aan het voeteneind schijnt heel goed te helpenquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik heb het al jaren zeer regelmatig, tegenwoordig ook in mijn vingers... Gek word je er van. Tot huilens toe af en toe
Die gaat wel. Dat merk je al dagen aan hem. Hij is al die tijd niet zo vriendelijk en vrolijk geweest als de afgelopen weekquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Als ie echt gaat, dan om 11:00 en heeft ie gisteren zijn 24 uur aangevraagd (gok ik)
Klopt, ik heb er 2 liggen en heb bijna geen last meer van "wiebelbenen"ook.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn wel wat van die ouderwetse dingen die je kan proberen. Stukje Sunlightzeep onder je matras aan het voeteneind schijnt heel goed te helpen
Oh dat is ook vreselijk. Heb ik ook heel lang last van gehad. Ik noemde het springbenenquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:46 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er 2 liggen en heb bijna geen last meer van "wiebelbenen"ook.
Brenda is zwaar sjaggie. Heerlijk.
Ja die mag idd ook weg, en Jessie mag meequote:Op maandag 29 oktober 2018 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Ik wil helemaal niet dat John gaat,zie liever die rare Fries vertrekken.
Springbenen, ook een mooie benaming. Voelt of er miljoenen miertjes in je bloed rond rennen brrr, ook voeteneind een stukje omhoog helpt super.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat is ook vreselijk. Heb ik ook heel lang last van gehad. Ik noemde het springbenen
Ik heb magnesium, dat werkt ook wel behoorlijk. Binnen een minuut of 10/15.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn wel wat van die ouderwetse dingen die je kan proberen. Stukje Sunlightzeep onder je matras aan het voeteneind schijnt heel goed te helpen
Van mij mag die walgelijke Tim weg maar daar wordt ook niet naar geluisterdquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Er zitten 3 rare Friezen in, welke bedoel je?quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:47 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Brenda: het is zo koud dat de chocopasta bevroren is
Jess geeft anderen de schuld dat het dom is om drinken erover te gooien...quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:55 schreef zodeju het volgende:
Gm....
Jessie al vertelt dat ze drinken over de laptop heeft gemorst.......??
En iedereen nog gissen wat de verassing is van Sjon......??
Ze klagen erover maar laten het gewoon staan.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo zou ik al niet kunnen werken, al die zooi op mijn werkplek en dan zeker een fles met verschraald bier![]()
[ afbeelding ]
helpt bij mij wel en maakt niet uit wat voor zeep.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:54 schreef espri het volgende:
Zien we Brenda eigenlijk weleens vrolijk?
Ze klaagt nu ook alleen maar, wat een zuurpruim zeg.
Dat zou je echt denken he? En ze trekt dr mond al scheef maar als ze zo is, zit dr mondhoek helemaal bijna bij dr oor.quote:
Ja, ze schuurt de cola eruit met beschuitkruimelsquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie is de laptop aan't maken zegt ze
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie is de laptop aan't maken zegt ze
Time houdt een wake.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:02 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De overledende was een goed mens
Ze zijn nog te lui om een potje af te sluiten na gebruik en het ff terug te zetten in de kast.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Afwassen wordt helemaal niet meer gedaan? Ik zie ze alleen nog maar met wc-papier in de weer.
Eindelijk iemand alu folie op dat gaspitje gedaan.![]()
[ afbeelding ]
jessie Jessie, toch lief dat ze hem aan het maken is 😂😂quote:Op maandag 29 oktober 2018 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6wc1lz
Baas boven baas hè, ze smeert haar eigen beschuitjes niet eens meer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:01 schreef zodeju het volgende:
Jessie brulde geen eten of drinken achter dat ding van de week.....dat telt denk ik niet voor haar......
Uiteraard, dat is een standaard antwoord van Jessiequote:Op maandag 29 oktober 2018 09:05 schreef espri het volgende:
Ow valt mee, was niet persoonlijk of opzettelijk... whahahha
Ze kent die mevrouw op de markt en blaft haar altijd af.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:05 schreef mazaru het volgende:
Lotus staat Jessie uit te dagen
Ja... beetje mijn lach nadoen en de mensen afblaffen...
J: Mensen afblaffen?
M: Ja hier om de hoek..
jef heeft het wel gezienquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike was erbij hij zag het niet gebeuren maar weet wel dat Jessie achter de laptop zat.
De marktkraam man zegt ze moeten een ludieke actie doen voor de kerstmarkt.
Hiske hoot op een bevroren vijver zodat ze kunnen schaatsen.
Lotus smeerde eerst 2 beschuitjes voor haar dus deze aanval kwam niet hard genoeg aan bij Jessie, jammer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef espri het volgende:
Jess schijt meteen in dr broek, mooi dat Lotus zo direct is, is best schrikken voor de meesten.
Had eigenlijk ook geen ander antwoord verwacht.......zou zelf heel weinig energie steken in haar.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:05 schreef espri het volgende:
Ow valt mee, was niet persoonlijk of opzettelijk... whahahha
Volgens mij is die snauwerige toon van Jessie gewoon haar standaardtoon. Zo doet ze ook altijd tegen Jeff.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kent die mevrouw op de markt en blaft haar altijd af.
Humor met Jessie.
Kou?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef mazaru het volgende:
Het doet pijn aan de neus van Lotus om te ademen in bed
Ik persoonlijk helemáál niet!quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had eigenlijk ook geen ander antwoord verwacht.......zou zelf heel weinig energie steken in haar.
Ja zo koud dat ze het niet gaat overleven als het nog kouder wordt zei ze. Ze wil dat de caravan zo snel mogelijk geïsoleerd gaat worden.quote:
Houding van anderen willen overtreffen/overheersen. Ik houd er niet van.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is die snauwerige toon van Jessie gewoon haar standaardtoon. Zo doet ze ook altijd tegen Jeff.
Ik zou er ook geïrriteerd door raken
Ik ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Houding van anderen willen overtreffen/overheersen. Ik houd er niet van.
Er is een beker drinken over de laptop gevallen. Lekker jongens, zeg maar dag met het handje. Volgens Brenda komt het door de kou.quote:
Het is zo fijn om in utopia te zijn....quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
En een lol wat we hebben.
Las net dat zij er drinken overheen heeft gegooid?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:09 schreef pollewop77 het volgende:
Wat een dom kind die Jessie
En maar roepen, gisteravond deed ie het nog
Yep en dan zeggen dat het aan de kou ligtquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las net dat zij er drinken overheen heeft gegooid?
Als ik het koud heb dan ga ik wat doen om warm te worden. Nooit op het idee gekomen om met een jas in bed te gaan liggen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
En een lol wat we hebben.
De sfeer zit er goed in.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef espri het volgende:
[..]
Het is zo fijn om in utopia te zijn....
Jessie had de laptop meteen uit moeten zetten en rustig laten drogen. Het ding weer aanzetten heeft hem waarschijnlijk genekt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er is een beker drinken over de laptop gevallen. Lekker jongens, zeg maar dag met het handje. Volgens Brenda komt het door de kou.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:12 schreef espri het volgende:
[..]
Ja duhhh, waar haal jij dan je messen vandaan?
Uit mijn rugquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:12 schreef espri het volgende:
[..]
In Alaska hebben ze ook geen internet, te koudquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er is een beker drinken over de laptop gevallen. Lekker jongens, zeg maar dag met het handje. Volgens Brenda komt het door de kou.
Aha, John krijgt een eigen zandbak en Jeff mag er ook af en toe in spelen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:12 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus en Jessie hadden het net over de verrassing van Sjon. Ze denken dat er zand komt.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:12 schreef espri het volgende:
[..]
Ik stel het nog ff uit.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:16 schreef pollewop77 het volgende:
Zo ik ga eens lekker douchen, dan ben ik op tijd terug voor Sjon zijn kinder überraschung
Ja die hebben ze, ze stond er van de week de broodjes mee te smeren......quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:52 schreef formule het volgende:
Lotus: waar is de kaasschaaf? hebben ze die eigenlijk wel?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:16 schreef espri het volgende:
Nu heb ik ook zin in ei maar moet dan eerst naar de winkel en daarvoor moet ik me eerst aankleden... ik heb zo,n zwaaaaaar leveeeeennnnnn.
en john om planken mee van elkaar te halen ?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja die hebben ze, ze stond er van de week de broodjes mee te smeren......
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zo, en nu niet meer huilen.
Broodjes smeren met een kaasschaaf, we leren nog eens wat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja die hebben ze, ze stond er van de week de broodjes mee te smeren......
Néé.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:20 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
en john om planken mee van elkaar te halen ?
SSSSttttt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:20 schreef formule het volgende:
Misschien moet Jess de stekker even uit de laptop trekken
Gaan we nu drama krijgen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef espri het volgende:
Mike slaat een arm om Sjon en zegt, het wordt heftig...
Het enige dat beweegt bij die vent zijn zijn kakenquote:
Hij schijnt kistjes weg te gaan geven met persoonlijke teksten erop of zoiets.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:22 schreef Chanel5 het volgende:
Maar hoe komen jullie er hier bij dat John zou gaan?
Door alle dingen die half gezegd zijn en terugblikken met Mike wat ze allemaal beleeft hebben samen.......quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:22 schreef Chanel5 het volgende:
Spreekgestoelte?quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:23 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze zetten zelfs een pilaar dingesgeval waar hij achter gaat staan.
En hij is vrolijk en hij heeft zittend bij de rookplek alles benoemd dat hij heeft gemaakt en hij heeft Mike bedankt voor zijn vriendschapquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij schijnt kistjes weg te gaan geven met persoonlijke teksten erop of zoiets.
1. hij is vrolijk;quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:22 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Dadelijk gaat hij melden, dat Uto afgelopen is of zo![]()
![]()
dat zou wat zijnquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Dadelijk gaat hij melden, dat Uto afgelopen is of zo![]()
![]()
Het is inderdaad een optelsom...Hij legt het er ook wel duimendik bovenop zeg..quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1. hij is vrolijk;
2. er zou vandaag een oplossing komen voor de huisjesgate;
3. hij heeft van de week uren lang met Mike herinneringen op zitten halen, en maar benadrukken, dat er zonder hem geen Uto had bestaan zo ongeveer;
4. omdat ik het wil
Hij is de laatste dagen ook beter te pruimen dan al die tijd dat hij daar al zit. 10 Uur komt de verrassing. Moet weer groots worden aangepakt natuurlijk. Zélf kwam hij nooit als er geroepen werd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij is vrolijk en hij heeft zittend bij de rookplek alles benoemd dat hij heeft gemaakt en hij heeft Mike bedankt voor zijn vriendschap
quote:
Ja, die zie ik ook liever vertrekken dan Johnquote:Op maandag 29 oktober 2018 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Allemaal de schuld van Jessie, die heeft er gisteravond 'n glas drinken overheen gepleurtquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook liever vertrekken dan John
Hoop dat die maffe Fries genomineerd wordt
Laptop kaduk
quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Het zal er wel op neerkomen dat Sjon zn droom gerealiseerd heeft, bauwen, en nu iedereen de les gaat lezen hoe dat moet, iets wat hij zelf met dreigementen, grote waffel afgedwongen heeft, waar niemand anders een kans kreeg hetzelfde te doen, dag Sjon, ik ga je niet missen
Ja verdomd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:28 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
catheder of catheter, ach wat maakt het uit, beide om mee te zeiken
Alle aandacht weer op hem, de belangrijkste daar, grondlegger van Utopia2!quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat loopt die man te zeiken over 10 uur
Ze weten het nu wel hoor John
Betalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jessie, die heeft er gisteravond 'n glas drinken overheen gepleurt
Wat moeten we doen als Wim komt, vraagt Chris.quote:
dat zou ook nog kunnen want er staat wel een grote vrachtwagenquote:
Liever eens een 40+ maar dan niet zo'n ouwe zeikerd als John.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:31 schreef lonneberga het volgende:
John weg en dan weer een mooiboy of huppelkut ervoor in de plaats,leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |