abonnement Unibet Coolblue
pi_182809589
Ik vraag me af wie erger is Louis Dekker of Jack Plooij
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_182810020
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef maan_man het volgende:
Louis Dekker is wel de grootste trol. Even tijdens de persconferentie vragen of het ook een beetje de overwinning van Renault is.

Rond 11:14:
Jack en Dekker moeten allebei opzouten uit de F1, droeftoeters.
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:19:52 #28
80382 manny
30 is best veel
pi_182810068
Dat was een mooi einde van een heel goed sportweekend. Sneeuwt een beetje onder door WK titel van Lewis, maar vette overwinning. En nu Bottas pakken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182810099
'Bij Mercedes was Verstappen al vier keer wereldkampioen geweest' - https://nos.nl/l/2256930

'Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."

Die laatste alinea, die gasten hebben de race niet eens gezien lmao _O-
pi_182810163
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef Smacked_Actor het volgende:
'Bij Mercedes was Verstappen al vier keer wereldkampioen geweest' - https://nos.nl/l/2256930

'Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."

Die laatste alinea, die gasten hebben de race niet eens gezien lmao _O-
Je moet ook niet over F1 in een voetbalpraatprogramma :|W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:26:30 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182810189
Arme Ric.
pi_182810243
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef maan_man het volgende:
Louis Dekker is wel de grootste trol. Even tijdens de persconferentie vragen of het ook een beetje de overwinning van Renault is.

Rond 11:14:
Waarom moeten NLse verslaggevers zoals hij en b.v. ook Bert Maalderink altijd op zoek gaan naar relletjes enzo. Dit is toch ook gewoon uitlokking? Irritante manier van interviewen.
pi_182810278
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:52 schreef Red_85 het volgende:

Gossie, kom ik aan je muzieksmaak? Armin is en blijft bagger voor mensen die gewoon wel echte muziek waarderen, welke niet vol zit van gejatte samples van anderen.
Dat zal het wel zijn inderdaad
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:52:56 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182810640
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef Smacked_Actor het volgende:
'Bij Mercedes was Verstappen al vier keer wereldkampioen geweest' - https://nos.nl/l/2256930

'Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."

Die laatste alinea, die gasten hebben de race niet eens gezien lmao _O-
Daar klopt echt helemaal niks van. Ik vraag me af of Lammers dat uberhaupt wel gezegd heeft.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:53:31 #35
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182810648
quote:
99s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:14 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ja, want die Renault doet het zoveel betrouwbaarder ja...
[ afbeelding ]
Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182810726
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?
Sainz... battery failure
pi_182810729
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?
Alonso

Maar Alonso net zoals Ricciardo met een niet-Renault probleem
pi_182810738
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?
Verbazingwekkend dat niemand het nog weet hoe het bij Red bull werkt

Bij Red Bull hebben ze een geheime rode knop waar mee ze de motoren uit kunnen zetten

Vorig seizoen moest Verstappen zijn contract gaan verlengen en toen drukte de teambaas van Redbull ook veelvoudig op dat geheime RODE knopje

Dit seizoen maakte RIC bekend dat het wegging en ging veelvuldig het rode knopje in beweging door Reddbull

ik hoop dat jullie begrijpen hoe het allemaal werkt in de sport van miljarden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 29 oktober 2018 @ 09:57:54 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182810740
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Waarom moeten NLse verslaggevers zoals hij en b.v. ook Bert Maalderink altijd op zoek gaan naar relletjes enzo. Dit is toch ook gewoon uitlokking? Irritante manier van interviewen.
hij zit daar lekker op onze kosten en moet dan wel aan z'n werkgever laten zien dat hij er is
pi_182810888
Ik probeer het interview van Ricciardo na de reace weer te vinden op ziggosporttotaal.nl maar kan hem niet vinden. Iemand een linkje?
pi_182810920
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?

Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
Tokio,Moscú, Berlín, Nairobi, Río, Denver, Helsinki, Oslo
  maandag 29 oktober 2018 @ 10:11:29 #42
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182811037
quote:
5s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?

Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
de champagne van Max' eerste die hij meekreeg vanuit Barca smaakte prima
  maandag 29 oktober 2018 @ 10:13:14 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182811072
quote:
99s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:57 schreef CrashO het volgende:

[..]

Sainz... battery failure
Note the sarcasm ;)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182811102
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:13 schreef daNpy het volgende:

[..]

Note the sarcasm ;)
Ik ga even koffie scoren ... ;(
pi_182811103
quote:
5s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?

Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
Ik denk dat jij de druk waaronder ze het hele weekend zitten onderschat.

En voetballers gaan ook vaker uit hun dak hoor. Na een doelpunt, zeker in een belangrijke wedstrijd. Belangrijke wedstrijd gewonnen. Op het laatst die ene kutwedstrijd gewonnen. Die klootzak op de training maar liefst drie keer gepoort. Die zelfingenomen eikel die iedereen wil poorten doormidden geschopt. Enz.
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:31:27 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182812271
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:09 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik had ook allang in het vliegtuig gezeten als ik hem was. Topteam en dan iedere race nagelbijten of je auto er niet mee op houdt. Was wel duidelijk dat hij er definitief klaar mee is nu.

Denk dat hij nog blijer wordt van een renault waarin hij voor plek 7 mag rijden en wel de finish haalt.
Ja, want dat is waarom je in de F1 zit: 100% procent zekerheid dat je nooit verder komt dan de 7de plek. :)

En je vergeet dat het toch vaak de krachtbron is geweest, waar hij volgend jaar mee verder gaat. Ik denk dat er bij Ricciardo misschien een klein beetje twijfel is gegroeid, of hij de juiste keuze heeft gemaakt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182812633
Hard gelachen om Kimi z'n reactie bij de pressco.. "Shit, ik had gehoopt dat niemand mij iets zou vragen"

8-)
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:56:29 #48
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182812673
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Uhuh want Renault komt altijd met twee auto's over de finish...
Dat snap ik ook wel. Ik bedoelde meer dat het voor hem ws niet eens als een achteruitgang voelt als hij volgend jaar op zijn minst wel een betrouwbare auto heeft.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:58:19 #49
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_182812700
quote:
5s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?

Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
Ik vind het ook wel een beetje potsierlijke aangelegenheid.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_182812958
quote:
Ricciardo woest: ’Hopeloos, ik kan beter niet meer komen’

MEXICO-STAD - Daniel Ricciardo wil het liefst nu al verhuizen van Red Bull naar Renault.

De Australische Formule 1-coureur is helemaal klaar met zijn huidige bolide, die hem zondag in de Grand Prix van Mexico weer in steek liet. Ricciardo was op weg naar de tweede plek achter zijn dominante teamgenoot Max Verstappen, tot zijn RB14 tien ronden voor het einde ineens begon te roken.

Verstappen flikt het opnieuw in Mexico

„Ik denk dat ’frustratie’ niet meer het goede woord is voor wat ik voel”, zei de Australiër. „Hopeloos is een betere omschrijving. Ik heb al zo lang geen race zonder problemen gehad. Ik ben niet bijgelovig of zo, maar deze auto lijkt wel vervloekt. Ik heb er geen andere woorden voor. Er gebeuren op zondag steeds onverklaarbare dingen. Ik kan beter Pierre Gasly alvast met die auto laten rijden. Ik ben er klaar mee, al weet ik dat niemand het expres doet.” Ricciardo stapt na dit seizoen over naar Renault. Zijn plek bij Red Bull wordt overgenomen door de Franse Gasly.

Achtste uitvalbeurt
Ricciardo was in Mexico-Stad van poleposition vertrokken, maar zag Verstappen al voor de eerste bocht passeren. De 29-jarige coureur koerste met een strategie met slechts één pitstop af op de tweede plaats, tot zijn bolide het weer begaf vanwege een hydraulisch probleem. Het betekende voor Ricciardo al zijn achtste uitvalbeurt dit seizoen. Hij stond slechts twee keer op het podium, in China en Monaco, zij het beide keren wel op het hoogste treetje.

BEKIJK OOK:

Stand van zaken Formule 1: Verstappen zit Finnen op de hielen
Bitterzoet
„Ik kan op zondag beter niet meer komen. Wat mij betreft slaan we de twee resterende races over”, mopperde Ricciardo. Teambaas Christian Horner hield een dubbel gevoel over aan de race. „Het is bitterzoet. Max reed fantastisch en controleerde de race op een zeer volwassen manier. Maar voor het team is het frustrerend dat we niet twee coureurs op het podium hebben
.”
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')