Hou toch op man.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook niets over de heftigheid en dat het niet erg is.
Ik zeg alleen dat het typisch is dat het weer alleen nieuws is als er wat gebeurt daar. Maar bv als zoiets in het Noorden gebeurt het totaal niemand boeit.
Hou toch op met dat verongelijkte gedoe, als er in Sneek of Emmen 2 fietsers doodgereden worden is het ook nieuws.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook niets over de heftigheid en dat het niet erg is.
Ik zeg alleen dat het typisch is dat het weer alleen nieuws is als er wat gebeurt daar. Maar bv als zoiets in het Noorden gebeurt het totaal niemand boeit.
Nee hoor, dat weet je zelf ook wel. Is al vaak genoeg wat geweest, althans in de provincie groningen (regionale nieuws, daar komen Drenthe en Friesland niet op dus geen idee van daar).quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:09 schreef Leandra het volgende:
Hou toch op met dat verongelijkte gedoe, als er in Sneek of Emmen 2 fietsers doodgereden worden is het ook nieuws.
Wat een onzin.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weet je zelf ook wel. Is al vaak genoeg wat geweest, althans in de provincie groningen (regionale nieuws, daar komen Drenthe en Friesland niet op dus geen idee van daar).
Joh, hou eens op. Er zijn twee mensen op een afschuwelijke manier overleden, en jij komt hierover zeveren? Word eens volwassen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weet je zelf ook wel. Is al vaak genoeg wat geweest, althans in de provincie groningen (regionale nieuws, daar komen Drenthe en Friesland niet op dus geen idee van daar).
Nou, kom maar op met de berichten, en dit betreft Goes hè... prima te vergelijken met een stadje in Groningen, want er komt ook niemand.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, dat is doodslag. En ik dacht dat ze rijden onder invloed harder aan wilden pakken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef TLC het volgende:
3 jaar cel![]()
voor het doodrijden van 2 mensen onder zware invloed
Ik voel mee met de nabestaanden.
Dat is wel heel erg weinig. Ik ben in principe geen voorstander van minimumstraffen, maar dit soort lage straffen vergroot het risico op mensen die voor eigen rechter gaan spelen wel enorm natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef TLC het volgende:
3 jaar cel![]()
En daarna 2 jaar onder begeleiding van de reclassering + 5 jaar rij-ontzegging, hoorde ik net op radio1.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef TLC het volgende:
3 jaar cel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |