abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182821822
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg ook niets over de heftigheid en dat het niet erg is.

Ik zeg alleen dat het typisch is dat het weer alleen nieuws is als er wat gebeurt daar. Maar bv als zoiets in het Noorden gebeurt het totaal niemand boeit.
Hou toch op man.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:09:26 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182822120
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg ook niets over de heftigheid en dat het niet erg is.

Ik zeg alleen dat het typisch is dat het weer alleen nieuws is als er wat gebeurt daar. Maar bv als zoiets in het Noorden gebeurt het totaal niemand boeit.
Hou toch op met dat verongelijkte gedoe, als er in Sneek of Emmen 2 fietsers doodgereden worden is het ook nieuws.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182825059
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:09 schreef Leandra het volgende:

Hou toch op met dat verongelijkte gedoe, als er in Sneek of Emmen 2 fietsers doodgereden worden is het ook nieuws.
Nee hoor, dat weet je zelf ook wel. Is al vaak genoeg wat geweest, althans in de provincie groningen (regionale nieuws, daar komen Drenthe en Friesland niet op dus geen idee van daar).
pi_182825732
Streefbedrag doodgereden Miki (30) al binnengehaald

De schoonfamilie van de zondagochtend in Goes verongelukte Miki Trpkovski (30) startte maandagmiddag via Facebook met succes een crowdfundingsactie om hem terug te krijgen naar thuisland Macedonië. Binnen enkele uren werd het streefbedrag van 10.000 euro al overschreden.

Dat bedrag wordt gebruikt zodat de moeder van Miki afscheid van hem kan nemen. „Ze heeft geen paspoort , zit dus vast in Macedonië” zei Alice’s zus Sara eerder tegen De Telegraaf. „Zijn familie wil hem ook naar de traditie in zijn thuisomgeving begraven, maar aan zijn vervoer zijn flinke kosten verbonden.”

Alice (33) en haar vriend Miki waren onderweg van een feestje naar huis, toen het zondagochtend mis ging op de kruising ban de Kloetingseweg met de Van de Spiegelstraat in hun woonplaats toen ze overleden bij een aanrijding. De 19-jarige bestuurder die hen aanreed, had ruim vier keer de toegestane hoeveelheid hoeveelheid alcohol op.

Het stel was net twee weken herenigd in Nederland. Ze ontmoetten elkaar ruim twee jaar geleden tijdens het werk op Malta. Ze werden verliefd en maakten samen plannen voor een toekomst in Holland.
https://www.telegraaf.nl/(...)-30-al-binnengehaald
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:07:38 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182825968
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee hoor, dat weet je zelf ook wel. Is al vaak genoeg wat geweest, althans in de provincie groningen (regionale nieuws, daar komen Drenthe en Friesland niet op dus geen idee van daar).
Wat een onzin.
Huilen dan.
pi_182826250
quote:

[..]

Joh, hou eens op. Er zijn twee mensen op een afschuwelijke manier overleden, en jij komt hierover zeveren? Word eens volwassen.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:30:02 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182828663
quote:

[..]

Nou, kom maar op met de berichten, en dit betreft Goes hè... prima te vergelijken met een stadje in Groningen, want er komt ook niemand.

Maar di verongelijkte gejengel is echt te triest voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_187647636
3 jaar cel :')

voor het doodrijden van 2 mensen onder zware invloed

Ik voel mee met de nabestaanden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_187647698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef TLC het volgende:

Ja, dat is doodslag. En ik dacht dat ze rijden onder invloed harder aan wilden pakken.
Nu is het wel zo dat je het in je leven een stuk moeilijker krijgt daarna met een strafblad als deze. Stomdronken twee mensen doodrijden en dan (ook heel erg) doorrijden ook nog.
Zo'n iemand kan een loopbaan wel op zijn buik schrijven. Ik vraag me af hoe de bank er over denkt als je een hypotheek aan komt vragen. Je hebt wel een stempel op je hoofd. Je hoeft maar de naam in te tikken op internet en het is raak.
pi_187647802
quote:

Dat is wel heel erg weinig. Ik ben in principe geen voorstander van minimumstraffen, maar dit soort lage straffen vergroot het risico op mensen die voor eigen rechter gaan spelen wel enorm natuurlijk.
pi_187648032
quote:

En daarna 2 jaar onder begeleiding van de reclassering + 5 jaar rij-ontzegging, hoorde ik net op radio1.
Men heeft rekening gehouden met de jeugdige leeftijd van de veroorzaker ten tijde van het ongeluk nl. 19 jaar, volgens commentator. Er was 5 jaar geëist.
I´m back.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 15:32:12 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187648321
Wat een triest lage straf :{
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')