abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 23:02:03 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188452197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:59 schreef r_one het volgende:

[..]

Neh ..... :N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ocherm ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 10:58:20 #152
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  donderdag 15 augustus 2019 @ 11:04:14 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188456791
Waar is de kapitein eigenlijk?
En dan bedoel ik de TS van dit topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188457522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:04 schreef Leandra het volgende:
Waar is de kapitein eigenlijk?
En dan bedoel ik de TS van dit topic.
Die is afgetaaid, voorgoed, had het he-le-maal gehad met Fok!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 12:01:11 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188457535
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Die is afgetaaid, voorgoed, had het he-le-maal gehad met Fok!
Kunnen we hem niet ergens storneren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188457543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kunnen we hem niet ergens storneren?
Ben bang van niet :N

Evenals Queller en Hottentot
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 14:02:10 #158
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 14:03:44 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_188459034
RIP ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 10:32:59 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191709793
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:26 schreef kree het volgende:

ik sleep je eens even mee hier heen, feedback is geen plek om nog verder te gaan met je relaas.

Waar ik benieuwd naar ben is wat je verwacht met midden in de nacht een topic te gaan openen, wat blijkbaar ook op stel en sprong moest want je wilde je ei kwijt vermoed ik.

Wil je ervaringsdeskundigen spreken over wat je kunt verwachten over de rechtspraak?
Wil je iets doen aan je eigen problematiek? (en ja ik zeg het toch weer) want in de auto/bestelbus en welk ander vervoersmiddel stappen als je gedronken hebt (ook al deed je dat alleen maar omdat je vond dat het niet goed geparkeerd was) mag niet.
Wil je praten met anderen die ook regelmatig drinken en niet meer redelijk inschatten wat wel slim is om te doen en wat niet?
Wil je klagen over de buurman die de politie belde?

Wat is nou je hele idee geweest midden in de nacht?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191710161
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:32 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik sleep je eens even mee hier heen, feedback is geen plek om nog verder te gaan met je relaas.

Waar ik benieuwd naar ben is wat je verwacht met midden in de nacht een topic te gaan openen, wat blijkbaar ook op stel en sprong moest want je wilde je ei kwijt vermoed ik.

Wil je ervaringsdeskundigen spreken over wat je kunt verwachten over de rechtspraak?
Wil je iets doen aan je eigen problematiek? (en ja ik zeg het toch weer) want in de auto/bestelbus en welk ander vervoersmiddel stappen als je gedronken hebt (ook al deed je dat alleen maar omdat je vond dat het niet goed geparkeerd was) mag niet.
Wil je praten met anderen die ook regelmatig drinken en niet meer redelijk inschatten wat wel slim is om te doen en wat niet?
Wil je klagen over de buurman die de politie belde?

Wat is nou je hele idee geweest midden in de nacht?
Ok eigenlijk weet ik alweer dat ik hier alweer niet eens op moet reageren. Want ok jullie denken iik weet de opties niet. Maar die heb ik onderhand wel allemaal doorgenomen hoor.

Waar ik op uit kom is dat ik wss gewoon fucked ben, mss met wat voorwaardelijk van de 14 mnd rijbewijs weg die de officier eiste in een brief.

Maar ok om het concreet te houden ik heb wel een wgr vraag.

Ik kan een klaagschrift indienen bij de rechtbank of griffier tav ovj weet ik veel hoe het gaat maar dat dus.
Dan moeten ze het binnen 2 weken behandelen bij de rechter... zover begrijp ik het nog goed denk.

Ok komt de vraag aangezien ik best wel veel hoger had geblazen was het (waarschijnlijk) aannemelijk dat er een melding ging naar het cbr.

Wat ik nu lees is dus, dien dan geen klaagschrift in want dan als de rechter al zegt je krijgt je rijbewijs terug dan is ie gelijk ingenomen door het CBR dus nog geen rijbewijs en dan trekt die tijd niet mee trot de rechtszaak waarna het dus officieel is? Make sense? Wss niet denk. Maar link daarom

Ik snap er geen kut van moet dit allemaal 5x lezen en dan denk ik nog van tja. En sowieso is website die je graag advocaat aan willen smeren.
https://www.advocaat-verk(...)oholgehalte-785-ugl/
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 11:03:35 #162
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191710282
Als je echt zulke vragen hebt dan is het hele topic van je totaal onzinnig geweest, dan had je ook gewoon dit in je OP moeten zetten, oke was wel handig geweest denk ik om dat te doen als je iets langer de tijd nam om spelfouten en dergelijke te voorkomen.

En ik nam je bewust hier mee heen omdat het geen jullie tegen jou hoeft te zijn maar gewoon eens jouw kant wil horen van wat je nou midden in de nacht verwacht van een topic in R&P

Om antwoord te geven op je vraag, ik zou je adviseren om eens te bellen met een rechtsbijstand.
geen idee of je daar zelf een verzekering voor hebt, volgens mij is de jurofoon anders de beste optie. Ik zie dat dat HelloLaw geworden is.
Telefoon: 088 141 1011
Door te googlen op jurofoon kwam ik ook het juridisch loket tegen. en een site laagsteadvocatentarief (geen idee wat dat voor advocaten zijn, maar algemeen advies vragen kan daar vast prima.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191710319
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:32 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik sleep je eens even mee hier heen, feedback is geen plek om nog verder te gaan met je relaas.

Waar ik benieuwd naar ben is wat je verwacht met midden in de nacht een topic te gaan openen, wat blijkbaar ook op stel en sprong moest want je wilde je ei kwijt vermoed ik.

Wil je ervaringsdeskundigen spreken over wat je kunt verwachten over de rechtspraak?
Wil je iets doen aan je eigen problematiek? (en ja ik zeg het toch weer) want in de auto/bestelbus en welk ander vervoersmiddel stappen als je gedronken hebt (ook al deed je dat alleen maar omdat je vond dat het niet goed geparkeerd was) mag niet.
Wil je praten met anderen die ook regelmatig drinken en niet meer redelijk inschatten wat wel slim is om te doen en wat niet?
Wil je klagen over de buurman die de politie belde?

Wat is nou je hele idee geweest midden in de nacht?
Nou concreet maar is beetje te he zo ben ik ook weer niet, maar zou het liefst degene die er toen de politie bijhaalde naar de strot vliegen, want anders was er niks loos geweest behalve een kleine schade... maarja ik weet niet zeker wie dat deed, ja sterk vermoeden en dan nog zou ik zoiets niet doen natuurlijk. Maarja na 4 uur wachten op het politibureau en daarna kwam de eerste KLB was ik het wel aardig zat enzo.

Week erna officier van justitie brief over hoelang rijbewijs kwijt geeist helemaal.
Week deprie want ok je wil niet weten hemel en aarde moeten verzetten om iets van werk te neerhouder. Duits ja was aardig over de zeik wel... maar ok
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 11:09:41 #164
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191710397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nou concreet maar is beetje te he zo ben ik ook weer niet, maar zou het liefst degene die er toen de politie bijhaalde naar de strot vliegen, want anders was er niks loos geweest behalve een kleine schade... maarja ik weet niet zeker wie dat deed, ja sterk vermoeden en dan nog zou ik zoiets niet doen natuurlijk. Maarja na 4 uur wachten op het politibureau en daarna kwam de eerste KLB was ik het wel aardig zat enzo.

Week erna officier van justitie brief over hoelang rijbewijs kwijt geeist helemaal.
Week deprie want ok je wil niet weten hemel en aarde moeten verzetten om iets van werk te neerhouder. Duits ja was aardig over de zeik wel... maar ok
Samengevat zat je gewoon even goed in zak en as en wilde je eigenlijk je gram halen maar wist je wel dat dat niet verstandig was en besloot je dat je je frustratie van je af wilde schrijven.
Ja dan heb je op een forum wel een probleem want dan krijg je weerwoord. Dan gaan mensen (en zo ik ook) het hebben over dat er wel wat loos was naast de schade.

Want knul, hoe radeloos je je ook voelt, begrijp 1 ding goed, die buur van je is het probleem niet geweest. Hij is niet degene geweest die in een voertuig is gestapt om die te verplaatsen nadat er alcohol in het spel kwam.

Heb je ook het gevoel dat dat deprie worden van die brief erger werd doordat je gisteravond ook bent gaan drinken omdat je al weekend hebt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191710427
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:03 schreef Nizno het volgende:
Als je echt zulke vragen hebt dan is het hele topic van je totaal onzinnig geweest, dan had je ook gewoon dit in je OP moeten zetten, oke was wel handig geweest denk ik om dat te doen als je iets langer de tijd nam om spelfouten en dergelijke te voorkomen.

En ik nam je bewust hier mee heen omdat het geen jullie tegen jou hoeft te zijn maar gewoon eens jouw kant wil horen van wat je nou midden in de nacht verwacht van een topic in R&P

Om antwoord te geven op je vraag, ik zou je adviseren om eens te bellen met een rechtsbijstand.
geen idee of je daar zelf een verzekering voor hebt, volgens mij is de jurofoon anders de beste optie. Ik zie dat dat HelloLaw geworden is.
Telefoon: 088 141 1011
Door te googlen op jurofoon kwam ik ook het juridisch loket tegen. en een site laagsteadvocatentarief (geen idee wat dat voor advocaten zijn, maar algemeen advies vragen kan daar vast prima.
Ik heb wel rechtsbijstand bij indeed. Had btw die vraag al ingediend. Maar gaat allemaal online zouden contact opnemen niks gehoord. Ze hebben een alarm lijn wel. Nou mss die maar bellen dan? Ik weet ff niet wat nu verstandig is nl. Ook omdat ik dus niet weet of die melding naar het cbr is gedaan, zoniet dan wil ik geen slapende honden wakker maken. Maar hoe kom ik achter zoiets ipv maar eens iets van het cbr af te wachten? Want serieus afgezien van ovj gaat dat nl de grote kostenpost zijn lijkt me. Mij ugl was echt veels te hoog nl
Do what you love, love what you do!
pi_191710474
Weet sowieso al niet eens meer precies letterlijk wat ik nu verklaard heb bij de politie... grofweg wel trouwens. Maarja waarom krijg je dat eigenlijk niet gewoon mee, zat ik me btw later af te vragen na 4 uur op een bankje daar was ik het ook wel zat en wilde zsm terug
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 11:13:54 #167
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191710475
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:11 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb wel rechtsbijstand bij indeed. Had btw die vraag al ingediend. Maar gaat allemaal online zouden contact opnemen niks gehoord. Ze hebben een alarm lijn wel. Nou mss die maar bellen dan? Ik weet ff niet wat nu verstandig is nl. Ook omdat ik dus niet weet of die melding naar het cbr is gedaan, zoniet dan wil ik geen slapende honden wakker maken. Maar hoe kom ik achter zoiets ipv maar eens iets van het cbr af te wachten? Want serieus afgezien van ovj gaat dat nl de grote kostenpost zijn lijkt me. Mij ugl was echt veels te hoog nl
dat je ugl erg hoog lag had ik meegekregen, maar als je je rechtsbijstand belt gaan die echt niet dingen doorzetten naar het CBR. dus hun bellen staat nog steeds overal buiten.
Maar wat ik begrijp van je is dat je graag je rijbewijs snel terug wilt, denk je dat het dan helpt als je in de slachtofferrol blijft zitten van de buurman is de boeman en het was maar een krasje?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 11:14:45 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191710488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:13 schreef kree het volgende:
Weet sowieso al niet eens meer precies letterlijk wat ik nu verklaard heb bij de politie... grofweg wel trouwens. Maarja waarom krijg je dat eigenlijk niet gewoon mee, zat ik me btw later af te vragen na 4 uur op een bankje daar was ik het ook wel zat en wilde zsm terug
Bel ze op en vraag een uidraai. dat je advocaat graag wil weten wat je allemaal besproken hebt en je dit niet volledig meer weet na 4 uur op het bureau gezeten te hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191710570
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat je ugl erg hoog lag had ik meegekregen, maar als je je rechtsbijstand belt gaan die echt niet dingen doorzetten naar het CBR. dus hun bellen staat nog steeds overal buiten.
Maar wat ik begrijp van je is dat je graag je rijbewijs snel terug wilt, denk je dat het dan helpt als je in de slachtofferrol blijft zitten van de buurman is de boeman en het was maar een krasje?
Nou dat weet ik dus niet, de rechtszaak voor de strafrechter staat al vast natuurlijk en de eis van ovj.

Maar dat is in mei pas. Dus naja als ik nu mijn rijbewijs terug kan krijgen dan kan ik iig full time werken tegen vol salaris. Ook ivm de kosten die ik weet die gaan komen want na die rechtszaak nemen ze hem toch weer in iig een periode denk.

Maaaar nu komt het verhaal ik kan dus met een klaagschrift die voorlopige eerste zitting vervroegen.. ja volg je me? Tot zover snap ik het nog.

Dan komt dat eerder en kan met name op kan de rechter mijn rijbewijs terug geven. Maar dat is dus zinloos, lees ik want dan stuurt de officier hem gelijk door naar het cbr en mis ik dus de aftrek van rijbewijs al kwijt bij de officiële rechtszaak? Echt het is wirwar en ga uit van internet info die ook niet gelijk betrouwbaar is. Het klinkt opzich wel logisch nog. Maarja klopt dat wel allemaal? Of nouja heel simpel gezegd hoe krijg ik zsm me rijbewijs terug en hoe kom ik achter of er melding is bij het cbr? Wob verzoek kreeg ik via dm btw. Maarja goh jongens ben 36 nog nooit in contact geweest met justitie over niks. Ik heb geen idee
Do what you love, love what you do!
pi_191710589
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:14 schreef Nizno het volgende:

[..]

Bel ze op en vraag een uidraai. dat je advocaat graag wil weten wat je allemaal besproken hebt en je dit niet volledig meer weet na 4 uur op het bureau gezeten te hebben.
Haha ja kan dat zo? Vraag het me af als ik nu 0900-8844 ga bellen nl. Of werkt dat echt zo? Ik weet het niet hoor of dat wel zo kan, maarja what the hell kan het proberen ff. Bel ze gewoon
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 11:23:22 #171
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191710608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:22 schreef kree het volgende:

[..]

Haha ja kan dat zo? Vraag het me af als ik nu 0900-8844 ga bellen nl. Of werkt dat echt zo? Ik weet het niet hoor of dat wel zo kan, maarja what the hell kan het proberen ff. Bel ze gewoon
ja hoor je kan gewoon dat nummer bellen en vragen of je doorverbonden kan worden met bureau X nav je verhoor op datum Y.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191710663
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:23 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja hoor je kan gewoon dat nummer bellen en vragen of je doorverbonden kan worden met bureau X nav je verhoor op datum Y.
Kol stay tuned, neem aan dat ze zoiets opsturen dan, maar zal het eens vragen. Dat kan geen kwaad. Gehehe. Het stomme is ik heb wel papieren mee gekregen maar daar staat niet op wat ik letterlijk verklaard heb. Wel wat hun constateerden.. is dat normaal dan?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 11:27:41 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191710665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:20 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat weet ik dus niet, de rechtszaak voor de strafrechter staat al vast natuurlijk en de eis van ovj.

Maar dat is in mei pas. Dus naja als ik nu mijn rijbewijs terug kan krijgen dan kan ik iig full time werken tegen vol salaris. Ook ivm de kosten die ik weet die gaan komen want na die rechtszaak nemen ze hem toch weer in iig een periode denk.

Maaaar nu komt het verhaal ik kan dus met een klaagschrift die voorlopige eerste zitting vervroegen.. ja volg je me? Tot zover snap ik het nog.
ja ik volg je
quote:
Dan komt dat eerder en kan met name op kan de rechter mijn rijbewijs terug geven. Maar dat is dus zinloos, lees ik want dan stuurt de officier hem gelijk door naar het cbr en mis ik dus de aftrek van rijbewijs al kwijt bij de officiële rechtszaak? Echt het is wirwar en ga uit van internet info die ook niet gelijk betrouwbaar is. Het klinkt opzich wel logisch nog. Maarja klopt dat wel allemaal? Of nouja heel simpel gezegd hoe krijg ik zsm me rijbewijs terug en hoe kom ik achter of er melding is bij het cbr? Wob verzoek kreeg ik via dm btw. Maarja goh jongens ben 36 nog nooit in contact geweest met justitie over niks. Ik heb geen idee
maar de aftrek van de tijd dat je het al kwijt was heb je dan niet omdat je die tijd ook niet gehad hebt. onder de streep blijft de straf gelijk, stel het is 2 jaar straf (STEL, ik heb geen idee, echt niet, hoeveel je kan verwachten) en je hebt een half jaar moeten wachten op de rechter, dan gaat die tijd er af. Echter als je maar een maand hebt hoeven wachten op de rechter gaat er maar een maand af. Lijkt me best logisch.

Aan de andere kant. het niet vervroegen van de rechtzaak kan misschien ook in je voordeel werken als je in de tijd dat je toch moet wachten op de rechter bezig gaat met een plan van aanpak om de rechter te overtuigen dat je het snapt.
Wat daarbij wel komt kijken is dat je echt aan zelfreflectie moet gaan doen.

Wat ik hierboven al aangaf en ook ik je topics, het gaat niet om een krasjem het gaat niet om die buurman die belde, het gaat niet om die paar meter of je lage snelheid. Het gaat om het feit dat jij achter het stuur zat nadat je gedronken had.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 11:28:59 #174
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191710686
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:27 schreef kree het volgende:

[..]

Kol stay tuned, neem aan dat ze zoiets opsturen dan, maar zal het eens vragen. Dat kan geen kwaad. Gehehe. Het stomme is ik heb wel papieren mee gekregen maar daar staat niet op wat ik letterlijk verklaard heb. Wel wat hun constateerden.. is dat normaal dan?
Geen idee, heb nog nooit aan die kant van de streep gestaan op een bureau.
Maar als je het brengt dat je advocaat graag wil weten wat je allemaal genoemd hebt lijkt het mij dat ze best wat moeite kunnen doen, als ze het niet hebben dat houdt het op en heb je alleen je papieren die je al hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191710746
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

Geen idee, heb nog nooit aan die kant van de streep gestaan op een bureau.
Maar als je het brengt dat je advocaat graag wil weten wat je allemaal genoemd hebt lijkt het mij dat ze best wat moeite kunnen doen, als ze het niet hebben dat houdt het op en heb je alleen je papieren die je al hebt.
Ik geef het een poging, haha het lijkt me sterk hoor dat ze zoiets zo doen. Maargoed kan ff vragen he. Geheh wacht ff
Pak er maar alvast me paspoort erbij voor het bsn nr..... nou we weten het zo
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')