Het klopt dat ik een poosje niet heel actief hebt gepost.quote:Op zondag 7 april 2019 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je al een tijdje niet meer gepost, en zeker niet forumbreed.
En de reden was dat ik weinig topics zag waar ik een serieuze bijdrage aan kon/wilde leveren. Ik heb mij dus bewust buiten de BS-discussie gehouden.quote:Dit is niet het enige serieuze subforum waar deze discussie speelt, een van de andere serieuze subfora is al opgegeven.
En meningen zonder fatsoenlijke onderbouwing zijn daar ook uitstekend, want een mening.
Ja, dat snap ik heel goed.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar dan heb ik er inmiddels al wel significant tijd en energie in gestoken. Je snapt -hopelijk- welke uitwerking BS dan heeft?
En dat respecteer ik.quote:
Hallo 'buurtvrouw'.quote:
Zou zeker contact opnemen. Wellicht is het anders ongeldig?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ticketswap heeft per ongeluk geld teruggestort voor een festivalkaartje. Moet dit verplicht terug betaald worden?
Zo niet te zeggen. Reaal toevallig? Dan niet iig.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:03 schreef KoppieKoffie het volgende:
Zonder een eigen topic te openen, weet iemand wat dit inhoudt:
“U bent niet verzekerd als iemand anders dan uw huis- personeel houder of bezitter van het motorrijtuig is.”
Een regel in de wa verzekering van iemand die schade heeft gereden bij het lenen van mijn auto.
Kun je dat verhalen op de wa verzekering van die persoon?
Schade aan een motorvoertuig wordt nooit gedekt door de AVP, tenminste niet als je bestuurder van dat motorvoertuig was.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo niet te zeggen. Reaal toevallig? Dan niet iig.
Ik heb een muis met zo'n vlieg(scroll)wiel ... i-de-aal!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:42 schreef Armani XL het volgende:
Man man man, die SC hier schiet echt niet op hé.
Ik scroll nooit zover naar beneden
Een wat??quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb een muis met zo'n vlieg(scroll)wiel ... i-de-aal!
https://www.logitech.com/nl-nl/product/mx-anywhere-2s-flowquote:
quote:SUPERSNEL SCROLLEN
Schiet met één keer aan het wieltje draaien door lange documenten en webpagina's. Als u een grotere nauwkeurigheid nodig hebt, kunt u op het wieltje drukken om met klikken te scrollen.
Die ban-knopjes staan toch helemaal onderaan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:49 schreef Armani XL het volgende:
Ik heb ook een scroll wieltje....
Ik scroll gewoon niet zover naar beneden
Ik zou het niet weten. Zoveel macht hebben ze mij nooit gegeven...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Die ban-knopjes staan toch helemaal onderaan?![]()
Ja stom ... is een talent aan ze voorbijgegaanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zoveel macht hebben ze mij nooit gegeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |