Dat. Probeer maar eens 26 duizendste op je stopwatch op je smartphone te klikken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 12:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik vind trouwens de suggestie dat RIC dit doet om VER te naaien echt hilarisch. Het gaat om honderdsten. Alsof hij daar op had kunnen sturen zonder zelf ook de 2de plaats kwijt te raken. Het is gewoon zoals het is. Je kunt met dit soort verschillen niet de andere iets wel of niet gunnen.
4 honderdste of 4 tiende?quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat. Probeer maar eens 26 duizendste op je stopwatch op je smartphone te klikken.
Dat lukt je niet. Snelste wat mij lukt is 4 honderdste.
26 duizendste is nog ruim 15x zo snel/weinig. Daar kan je niet op rijden.
Als je niet onder de 0,4s komt, is het misschien verstandig om even naar de dokter te gaan.quote:
In het geval van Vosss: minder bier drinkenquote:Op zondag 28 oktober 2018 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet onder de 0,4s komt, is het misschien verstandig om even naar de dokter te gaan.
0,026s op 85m/s is toch al gauw een halve auto.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat. Probeer maar eens 26 duizendste op je stopwatch op je smartphone te klikken.
4 honderdste. Dat staat er toch?quote:
Een halve auto op ~250km/h, ik hoef er niet tussen te staan zeg maar.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0,026s op 85m/s is toch al gauw een halve auto.
Anderhalf keer 26 duizendste is 4 honderdste?quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan is het anderhalf keer zo weinig
Zomaar even is natuurlijk het andere uiterste.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel meer verwacht ja, maar denken dat hij Alonso zo maar even verslaat is onzin.
oei, heeft iemand moeite om zijn tranen te bedwingen.....quote:
Hoe weet je dat? Of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 28 oktober 2018 11:57 schreef iloveshitcoins het volgende:
software van auto van max is niet gefixt voor de race
Well done Baku!quote:
algemeen bekendquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:36 schreef Cattom het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Of heb ik iets gemist?
26 duizendste is gelijk aan 2,6 honderdste.quote:Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Anderhalf keer 26 duizendste is 4 honderdste?
Mind is blown
Poeh, wel zuur hoor die Max. Pole missen doet hem meer dan hij van tevoren gezegd had.quote:
Omdat het met zo’n klein verschil is en door technische problemen. Tuurlijk is dat zuur.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Poeh, wel zuur hoor die Max. Pole missen doet hem meer dan hij van tevoren gezegd had.
Ja dat gelul over dat het hem hier puur om de overwinning zou gaan van mensen als Olav kon vrijwel direct na de race de prullenbak in.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Poeh, wel zuur hoor die Max. Pole missen doet hem meer dan hij van tevoren gezegd had.
Dat komt niet van Olav, maar werd (meerdere keren) gezegd door Max zelf hequote:Op zondag 28 oktober 2018 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat gelul over dat het hem hier puur om de overwinning zou gaan van mensen als Olav kon vrijwel direct na de race de prullenbak in.
Max zei het zelf ook, liever als 2e kwallificeren en de race winnen, dan pole pakken en niet winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat gelul over dat het hem hier puur om de overwinning zou gaan van mensen als Olav kon vrijwel direct na de race de prullenbak in.
Moet ie wel nog winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max zei het zelf ook, liever als 2e kwallificeren en de race winnen, dan pole pakken en niet winnen.
Ja, maar met de technische malleur die hem het hele weekend al achtervolgt, zal dat niet meevallen.quote:
Jouw reactie vermogen is beetje aan de trage kant.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |