Dat dus. Vuige homoquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb officieel een hekel aan Ricciardo.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou wel leuk zijn, de twee beste coureurs op de voorste rij.
Ja ongelooflijk hequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hele seizoen zie je hem niet en nu wint hij hem weer eens 1x juist op het verkeerde moment.
2x race gewonnen, 2e pole. maar ok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hele seizoen zie je hem niet en nu wint hij hem weer eens 1x juist op het verkeerde moment.
Nou als ik Ricciardo zo hoor is het meer dan een dingetjequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is kennelijk voor iedereen een dingetje. Fans en media. Maar niet voor Max
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Of even een tikkie uitdelen en allebei uitvallen....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef StephanL het volgende:
Max is hem na de eerste bocht al voorbij
heeft meer races gewonnen dan max hoor dit seizoen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:03 schreef ChilllayD het volgende:
Max toch precies gedaan en gekregen wat hij zo graag wilde hebben
Die heeft een half seizoen alleen maar pech. Tuurlijk is hij blij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou als ik Ricciardo zo hoor is het meer dan een dingetje
Natuurlijk niet, wordt verslagen door zijn teamgenoot waar hij hele weekend sneller was. Voelt toch als falen lijkt me.quote:
Had hij allang gedaan...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
zal max hem nog feliciteren?
Ham kan het wel.
Heeft ie al gedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
Ham kan het wel.
Heeftie allang gedaan, even opletten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
Ham kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |