Wat een gekkenwerk, man.quote:
jaquote:Op zondag 28 oktober 2018 07:52 schreef Marsenal het volgende:
Mogguh klaas, lekker op tijd er uit, zin in?
quote:Op zondag 28 oktober 2018 07:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Leuk ik ook, ben je er naderhand ook weer bij om na te praten?
quote:• Feyenoord veroverde in de voorbije zeventien Eredivisie-wedstrijden - een halve competitie dus - de meeste punten: 44. Dat is er één meer dan Ajax, terwijl PSV in die periode 42 punten verzamelde.
AadGodtwitter:aad300 twitterde op zondag 28-10-2018 om 08:40:36Ff een onvergetelijke @AFCAjax -@Feyenoord 8-2 https://t.co/taQ9zrXTeV reageer retweet
De Vloquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:07 schreef franklop het volgende:
AadGodtwitter:aad300 twitterde op zondag 28-10-2018 om 08:40:36Ff een onvergetelijke @AFCAjax -@Feyenoord 8-2 https://t.co/taQ9zrXTeV reageer retweet
kan dan geluk zijn maar het is wel Groningen wat nauwelijks punten pakt, als je het zelf niet eens doet kan je moeilijk verwachten dat Groningen het wel doetquote:
Wat een tactisch genie is die Van Bommel ook. Gewoon je ploeg expres matig laten spelen zodat de tegenstander denkt dat er wat te behalen valt en dan vlak voor tijd toeslaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV weet tegenstanders wel altijd goed het gevoel te geven dat er nog meer te halen is, om dan gebruik te maken van de ruimte.
0-1quote:
ALs het zovaak gebeurd als bij PSV dan kan je weinig meer spreken van gelukquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan dan geluk zijn maar het is wel Groningen wat nauwelijks punten pakt, als je het zelf niet eens doet kan je moeilijk verwachten dat Groningen het wel doet
ik heb het niet gezien dus kan het niet beoordelen maar kan me niet voorstellen dat Groningen de bovenliggende partij was ondanks een slecht PSVquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ALs het zovaak gebeurd als bij PSV dan kan je weinig meer spreken van geluk
Ik denk dat PSV meer dan andere clubs in die fase een extra tandje erbij doet en dan hebben ze toch dat scorend vermogen om een klein kansje af te maken. En dan zit er inderdaad een klaine fractie geluk bij dan die bal goed valt.
Grunn heeft geen kans gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien dus kan het niet beoordelen maar kan me niet voorstellen dat Groningen de bovenliggende partij was ondanks een slecht PSV
Het gaat niet alleen om die wedstrijden van gisteren maar een hele serie wedstrijden sinds vorig seizoen dat het iedere keer gebeurd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien dus kan het niet beoordelen maar kan me niet voorstellen dat Groningen de bovenliggende partij was ondanks een slecht PSV
De eerste helft was Groningen minder slecht dan PSV. De pingel was heel makkelijk gegeven en als er op dat moment 1 ploeg aanspraak maakte op de voorsprong dan was Groningen het. Na de 1-0 gaf PSV 1 keer echt gas en werd het nog voor rust 1-1.quote:Op zondag 28 oktober 2018 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 28-10-2018 om 09:54:29UPDATE: kans op meespelen #Onana in Klassieker iets toegenomen. Pijn in schouder minder. Keeper wordt einde ochtend/begin middag door clubarts getest. #Ajax #ajafey https://t.co/kTRKuXGaRD reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |