Dat is fascinerend ja. Groningen zijnde koester je een punt zou je zeggen, maar nee ze rennen vrolijk naar voren in het laatste kwartier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV weet tegenstanders wel altijd goed het gevoel te geven dat er nog meer te halen is, om dan gebruik te maken van de ruimte.
Nja Groningen heeft ook niet heel veel aan een puntje, dus ik snap wel dat ze de kans roken om er drie te pakken. Maar die gasten zijn echt gehandicapt qua scorend vermogen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is fascinerend ja. Groningen zijnde koester je een punt zou je zeggen, maar nee ze rennen vrolijk naar voren in het laatste kwartier.
Waarom heeft Groningen niet veel aan een punt? Dat had hun totaal met 25% verhoogd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Groningen heeft ook niet heel veel aan een puntje, dus ik snap wel dat ze de kans roken om er drie te pakken. Maar die gasten zijn echt gehandicapt qua scorend vermogen.
Willen ze echt weg komen uit die onderste regionen moeten ze wel meer pakken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom heeft Groningen niet veel aan een punt? Dat had hun totaal met 25% verhoogd.
Er zijn nog 24 wedstrijden te gaan, punt tegen PSV is gewoon bonus.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willen ze echt weg komen uit die onderste regionen moeten ze wel meer pakken.
Die wedstrijd tegen PSV was sowieso bonus, dus kan je eerder toch wat verder proberen te gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er zijn nog 24 wedstrijden te gaan, punt tegen PSV is gewoon bonus.
dreiging was er wel, maar groningen heeft niet bepaald afmakersquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:48 schreef Monolith het volgende:
Ach de reden dat PSV hier wint is ook gewoon dat Groningen veel te zwak was om PSV echt te bedreigen. Die penalty was nodig om überhaupt tot scoren te komen, want verder was de dreiging in de tweede helft echt nihil. Eerste helft niet gezien, maar kan me niet voorstellen dat die heel anders verliep.
Zoals ik al zei, daar mist Ajax heel weinig aan.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:11 schreef Adames het volgende:
[..]
dreiging was er wel, maar groningen heeft niet bepaald afmakers
cassiera als eerste
Ik had die jongen wel hoog zitten maar hij hoeft van mij niet meer terug te komen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, daar mist Ajax heel weinig aan.
Hoe oud is dat jong? Als hij nog jong genoeg is kan dat nog best veranderen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had die jongen wel hoog zitten maar hij hoeft van mij niet meer terug te komen.
Neh hij heeft dat torinstinct gewoon echt niet.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe oud is dat jong? Als hij nog jong genoeg is kan dat nog best veranderen.
Misschien dan nog een jaartje verhuren aan een club dat niet tegen degradatie vecht. Laatste kans.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe oud is dat jong? Als hij nog jong genoeg is kan dat nog best veranderen.
Is nog niet de oude hè. Eigenlijk al sinds dat jaar onder Bosz niet. Dat was zijn laatste goede periode.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dolberg heeft veel meer talent, en zelfs bij hem is het de vraag of hij het gaat redden.
Ook toen was het allemaal erg wisselvallig, zowel qua vorm als fitheid.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is nog niet de oude hè. Eigenlijk al sinds dat jaar onder Bosz niet. Dat was zijn laatste goede periode.
Soms is het slechts een kwestie van wat rustiger worden. Maar dat leer je meestal niet meer af na een bepaalde leeftijd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neh hij heeft dat torinstinct gewoon echt niet.
Ik had Depay al opgegeven, dat valt mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms is het slechts een kwestie van wat rustiger worden. Maar dat leer je meestal niet meer af na een bepaalde leeftijd.
Het is vaak bij hem technisch gewoon slecht voor de goal ook.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms is het slechts een kwestie van wat rustiger worden. Maar dat leer je meestal niet meer af na een bepaalde leeftijd.
Het zit er wel in. Hoe koelbloedig en met uiterst precisiewerk die goals in Lyon en Rotterdam maakte was pure klasse. Blijkbaar zit het fysiek niet helemaal mee.quote:Op zondag 28 oktober 2018 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook toen was het allemaal erg wisselvallig, zowel qua vorm als fitheid.
Dus het is nog maar afwachten of hij nu gewoon een reeks kan maken tot het einde van het seizoen en nog gewoon aan de 20 goals kan komen.
Fysiek en mentaal zijn er nog wel stappen te maken ja.quote:Op zondag 28 oktober 2018 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het zit er wel in. Hoe koelbloedig en met uiterst precisiewerk die goals in Lyon en Rotterdam maakte was pure klasse. Blijkbaar zit het fysiek niet helemaal mee.
Zolang ajax supporters alleen maar hopen op 100derden miljoenen aan transfers ga je geen prijzen winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |