Het gaat om de manier waarop, en irrelevant zaken erin betrekken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. De akelige realiteit naar buiten brengen is "stemmingmakerij".
De genoemde zaken zijn niet irrelevant, maar zeggen iets over het gedrag en de houding van dat soort jongeren. Ze denken hier alles te kunnen flikken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop, en irrelevant zaken erin betrekken.
Wat is er irrelevant aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop, en irrelevant zaken erin betrekken.
Je schreef doelbewust. Misschien dat je de betekenis daarvan niet kent en je daardoor raar overkomt. Maar dat kan ik niet helpen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik geschreven dat dat het doel was? Nee. Maar het is wel een directe consequentie. Eentje waarvoor totaal geen oog was toen Merkel haar ondoordachte uitspraak deed. Ze heeft daarmee rechtstreeks de veiligheid en het welzijn van de Duitse bevolking geweld aangedaan.
En de gevolgen van dit faalbeleid gaan nog decennialang doorwerken, want een groot deel van deze mensen gaat nooit meer weg. En reken maar dat er complete generaties kanslozen zullen opgroeien in de buitenwijken van de grote steden. Reken maar dat we ook daar dezelfde taferelen gaan zien die we bijvoorbeeld in de banlieues buiten Parijs nu al zien.
Daar ben ik het mee eens. Ik vind sowieso dat we op moeten houden met vluchtelingen hier opvangen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem en zijn matties er stuk voor stuk weer uit te flikkeren, of beter nog, uitleveren aan het regime, laten die zich maar ontfermen over hun eigen uitschot.
Ik had beter "bewust" kunnen schrijven. Ik zal dat aanpassen. Verder laat ik mijn verhaal intact. Kern van het verhaal: Merkel had kunnen en moeten weten aan welke gevaren ze de Duitse bevolking blootstelde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je schreef doelbewust. Misschien dat je de betekenis daarvan niet kent en je daardoor raar overkomt. Maar dat kan ik niet helpen.
Ik denk alleen dat ze op dat moment weinig alternatieven had.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had beter "bewust" kunnen schrijven. Ik zal dat aanpassen. Verder laat ik mijn verhaal intact. Kern van het verhaal: Merkel had kunnen en moeten weten aan welke gevaren ze de Duitse bevolking blootstelde.
Ze zal vast iets racistisch gezegd hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:48 schreef Geerd het volgende:
Ze vroeg er zelf om deze dokters wouden haar alleen even onderzoeken niks aan de hand
Ik denk dat ze het verschil moeten maken tussen een vluchteling en een gelukszoeker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik vind sowieso dat we op moeten houden met vluchtelingen hier opvangen.
Als je de opvang veilig maar sober maakt heb je dat verschil niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het verschil moeten maken tussen een vluchteling en een gelukszoeker.
Als er mensen met bijvoorbeeld een ipone uit landen komen waar geen oorlog is, of geen reden is om te vluchten heeft dat weinig te maken met de opvang sober maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je de opvang veilig maar sober maakt heb je dat verschil niet.
Wat ik bedoel is dat als iedereen gewoon naar een veilig maar sober onderkomen gaat, dat het dan voor gelukszoekers niet meer interessant is om zich voor te doen als vluchteling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:29 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als er mensen met bijvoorbeeld een ipone uit landen komen waar geen oorlog is, of geen reden is om te vluchten heeft dat weinig te maken met de opvang sober maken.
Je kunt nog altijd bi zijn he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 16:41 schreef maily het volgende:
Deze kunnen in ieder geval mooi terug naar hun eigen land want ze zijn geen homo.
Wie zegt dat hij Moslim is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:29 schreef TheJanitor het volgende:
Gezellig weer. Misschien moet ik me ook maar eens bekeren naar islam, word ik misschien ook uitgenodigd voor zulke gezellige dingen.
Je gaat er dan vanuit dat de verhouding klootzak/niet klootzak hetzelfde blijft.quote:
Aan welke zijde vocht hij? De VS en Frankrijk leveren wapens aan de Syrische rebellen, de Nederlandse regering gaf financiële steun, op de grond vechten ze samen met Amerikaanse, Britse en Franse special forces. Dan zullen net de rebellen voorrang krijgen (denk bvb aan de molukkers die Nederland in 1951 opnam, dat waren enkel soldaten en hun gezinnen, geen burgers)quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij anders dat deze overduidelijk vredelievende jongen vrij rond mocht lopen in Duitsland? Ken je veel oorlogsslachtoffers met een machinegeweer?
[..]
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:52 schreef Oostwoud het volgende:
Je wordt weer bedankt Merkel. Neurenberg-proces voor dit soort mensen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:52 schreef Oostwoud het volgende:
Je wordt weer bedankt Merkel. Neurenberg-proces voor dit soort mensen.
Hé, doe eens niet. Nuance werkt maar één kant op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat er dan vanuit dat de verhouding klootzak/niet klootzak hetzelfde blijft.
Als je alleen maar niet klootzakken binnenhaalt, en de klootzakken eruit flikkert, daalt het aantal klootzakken.
Helaas gebeurt het tegenovergestelde.
Als het 6 vrienden van hem waren, mis ik op deze foto nog minimaal 6 balkjes.quote:
Aangezien hij nu als vluchteling in Duitsland zit, mag je er van uit gaan dat hij niet voor het regime heeft gevochten, daarom zou het des te beter zijn om dit stuk stront aan Assad uit te leveren. Die zal wel een passende straf bedenken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Aan welke zijde vocht hij? De VS en Frankrijk leveren wapens aan de Syrische rebellen, de Nederlandse regering gaf financiële steun, op de grond vechten ze samen met Amerikaanse, Britse en Franse special forces. Dan zullen net de rebellen voorrang krijgen (denk bvb aan de molukkers die Nederland in 1951 opnam, dat waren enkel soldaten en hun gezinnen, geen burgers)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |