Hier hetzelfde, ik trap nog ieder jaar in die "oh fijn, langer opblijven en/of langer slapen"-val bij de switch naar wintertijd.quote:Op zondag 28 oktober 2018 13:20 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht totaal niet na over de wintertijd, maar toevallig lag Max er laat in gister.
Ik ook voor mezelf, want de eerste kots gaat altijd in ons bed, het liefst een dagje na het verschonen. Dat spuugt gewoon veel lekkerder, vers beddengoedquote:Op zondag 28 oktober 2018 09:02 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd Aerenia en en Vivi!
Sneu van het spugen, LeSage. Ik vind het altijd zo zielig als ze moeten spugen (ook een beetje voor mezelf, want de eerste spuugsessie is eigenlijk altijd over mij heen).
Sterkte Cactus! 4.49 uur is echt veel te vroeg. Het wordt ook moeilijker als je gewend bent om de taken dan te verdelen en dat nu niet kan.
Hier wordt voornamelijk door mij gespuugd en dat doe ik altijd op het toilet. Frits spuugt heel zelden, maar als hij het doet dan wel als mijn man er niet is. Mijn man is ook weleens door een spuugsessie heen geslapen en dan vragen of ik wat rustiger kan doen bij het schoonmaken/opruimen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 16:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ook voor mezelf, want de eerste kots gaat altijd in ons bed, het liefst een dagje na het verschonen. Dat spuugt gewoon veel lekkerder, vers beddengoed
Dit precies.quote:Op zondag 28 oktober 2018 19:52 schreef Mariposas het volgende:
Die Sam het schaap heb ik ook gekocht nav de lyrische verhalen hier. Nou, mijn peuter heeft er echt schijt aan.Ik heb het inmiddels maar opgegeven.
quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:08 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Miskoop van het jaar.
Een schaap dat je kind zogenaamd in bed houdt. Trap. er. niet. in.
Of als een soort kooi om het bed dat open springt als het tijd is.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sam het Schaap zou alleen maar werken als het schaap 50 kg zou wegen en op mijn kind zou gaan liggen als hij uit bed wil.
Mijn 6 jarige luistert er inmiddels wel naar overigens. Zolang ik een realistische tijd in stel.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:08 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Miskoop van het jaar.
Een schaap dat je kind zogenaamd in bed houdt. Trap. er. niet. in.
Ok, dus binnen een jaar of 4 wordt Sam nuttig?quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:47 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Mijn 6 jarige luistert er inmiddels wel naar overigens. Zolang ik een realistische tijd in stel.
En anders is er altijd nog De Krijsende Peuter die kan worden ingezet om 5.15uquote:Op zondag 28 oktober 2018 20:47 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Of als een soort kooi om het bed dat open springt als het tijd is.
Maar dan nog, peuter zou waarschijnlijk, net als bij Sam, binnen drie dagen doorhebben dat als je op een bepaald knopje drukt, het mechanisme open gaat.
Neuh, de meeste kinderen kunnen dan al klokkijken.quote:Op zondag 28 oktober 2018 20:48 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ok, dus binnen een jaar of 4 wordt Sam nuttig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |