abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183207817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef snoenk het volgende:
Wij doen eigenlijk ook nooit aan cadeautjes zomaar. En ook niet elke keer een hotdog/ijsje oid als we in de stad zijn.

Molo O+
Wij nemen Sjaak 1x per maand mee naar de kringloopwinkel. We leveren dan speelgoed en kleding in, en hij mag dan nieuwe dingen uitzoeken. Hij weet dat er soms veel dingen zijn die hij leuk vindt en dat het aanbod de andere keer weer tegen kan vallen. We gaan meestal naar huis met nieuwe puzzels en een paar nieuwe autootjes. Soms een tof gezelschapsspel en boeken.

Met het hele Sinterklaas-gebeuren verwacht ik hier teveel spanning. Want hoezo komt er een Piet in je huis? Sjaak houdt niet van vreemde mensen in zijn huis. Hij droomde ooit dat de Reus van Klein Duimpje in huis kwam en daar is hij 2 weken door van slag geweest.
pi_183208675
Lief molo!

Niet quoten svp
Knip

[ Bericht 43% gewijzigd door Arja op 18-11-2018 00:12:59 ]
  zaterdag 17 november 2018 @ 17:54:31 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_183209030
Hier heeft de peuter vanmiddag heel hard voor de tv gedanst dat hij Sinterklaas zag, maar hij snapt er nog geen hol van natuurlijk :D

Hij zal straks waarschijnlijk wel uit volle borst meezingen bij t schoenzetten, want zingen is geweldig! Vooral als zus het ook doet O+
  zaterdag 17 november 2018 @ 17:56:16 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_183209062
Oh haha ik lees nu pas verder naar boven Mw Cactus! Niks gevraagd dus oO<
  zaterdag 17 november 2018 @ 21:25:35 #230
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_183212746
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:28 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Die letter kun je helemaal opeten. Nu is het een hele letter in een verkeerd doosje! :6

A krijgt een cadeautje als ze iets knaps heeft gedaan. Zoals de hele dag zindelijk, buisjes gekregen, een prik gekregen, voor mij 'gezorgd' als ik ziek was, enz. Die koop ik altijd zonder haar erbij, want zo'n kind dat je niet krijsend de speelgoedwinkel uit krijgt lijkt mij ook strontvervelend ja! :P
Ik gooi ook nergens geld in. Behalve die ene keer in de Efteling bij Ezeltje strekje.

Leuke foto Molo! Waar is dit? Volgende week issie in Delft en gaan wij ook kijken :)
Dat deel hebben we niet gekeken ;) en idd, bij mij krijgen de dames bij zulke dingen ook een cadeautje. Maar dat vind ik ook niet zomaar eigenlijk.

En cactus, goed idee om speelgoed te "ruilen"
  zondag 18 november 2018 @ 11:43:32 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_183220010
:W Guppy is een peuter, dus wij schuiven een topicje door. Ik post niet veel mee hoor, maar vind het af en toe wel gezellig even te buurten. Hoi dus ;).
KuikenGuppy
pi_183220113
Hoi birdie en guppy. Nog gefeliciteerd *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 18-11-2018 12:44:38 ]
S. 2014
J. 2016
pi_183220477
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 11:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoi birdie en puppy. Nog gefeliciteerd *O*
:D

Goedemorgen! ;)

Gefeliciteerd Burdie!
  zondag 18 november 2018 @ 12:36:08 #234
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_183220714
Gefeliciteerd burdie!
pi_183220858
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 12:20 schreef Aerenia het volgende:

[..]

:D

Goedemorgen! ;)

Gefeliciteerd Burdie!
oeps. en fixed :D

Gister intocht gehad, James vond het prachtig. Ik vond het fijn dat hij nu wel meekon, voordeel van n operatie die wèèr niet doorging...

hij heeft pepernoten verzameld, liedjes gezonden en gedanst bij de pepernotendisco. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  zondag 18 november 2018 @ 12:50:09 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183220890
Feli Burdie!

GM, jouw kinderen O+ O+ O+
Balen van die operatie, maar damn, dat ondeugende bekkie van James _O_
Heerlijk ook zo op de foto met. Die knuistjes bij elkaar O+

Vanmorgen paar kruidnootjes en rozijntjes leuk ingepakt en in haar laarsjes gedaan. Was groot succes, feest in huize Molo. Zo leuk dit :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183221102
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 12:50 schreef Molo het volgende:
Feli Burdie!

GM, jouw kinderen O+ O+ O+
Balen van die operatie, maar damn, dat ondeugende bekkie van James _O_
Heerlijk ook zo op de foto met. Die knuistjes bij elkaar O+

Vanmorgen paar kruidnootjes en rozijntjes leuk ingepakt en in haar laarsjes gedaan. Was groot succes, feest in huize Molo. Zo leuk dit :D
Het is ook echt een enorme boef... en zegt ook gewoon ikke gedaan of was ik :')

Leuk he dat het nog zo simpel is♡ Ik hou ervan.
S. 2014
J. 2016
  zondag 18 november 2018 @ 13:03:19 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183221143
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Het is ook echt een enorme boef... en zegt ook gewoon ikke gedaan of was ik :')

Leuk he dat het nog zo simpel is♡ Ik hou ervan.
Ik zie het hem zo zeggen ja :D

En ja, echt, volop genieten!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 november 2018 @ 16:08:51 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183224300
Ah tof om James and big sis te zien O+

Welkom Burdie & co. Gefeliciteerd met je peuter!

Hier heeft Max gebiologeerd naar de optocht gekeken. Hij koppelt Sinterklaas nu iig aan een boot, een wit paard, aan het dak en - nadat hij zijn schoen mocht zetten - nu ook aan iets lekkers in zijn schoen. Leuke tijd dit O+

Oh en dat 'jij' en 'ik' gebruiken inderdaad. 'Jij' en 'jou' wordt nu al een tijd gebruikt. Gister gebruikte hij 'jij' voor zichzelf en toen ging ik - tegen beter weten in, dacht ik - uitleggen dat je dan dus 'ik' zegt. En prompt zegt hij vandaag ineens 'ik' in de juiste context ^O^ Dat praten gaat sowieso als een speer. Moeten dus ook erg op onze eigen woorden letten. Als je kind "oh god!" zegt als er iets gebeurt, moet je toch eens naar jezelf gaan luisteren :D (it wasn't me)
pi_183224708
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef Quoi het volgende:
Ah tof om James and big sis te zien O+

Welkom Burdie & co. Gefeliciteerd met je peuter!

Hier heeft Max gebiologeerd naar de optocht gekeken. Hij koppelt Sinterklaas nu iig aan een boot, een wit paard, aan het dak en - nadat hij zijn schoen mocht zetten - nu ook aan iets lekkers in zijn schoen. Leuke tijd dit O+

Oh en dat 'jij' en 'ik' gebruiken inderdaad. 'Jij' en 'jou' wordt nu al een tijd gebruikt. Gister gebruikte hij 'jij' voor zichzelf en toen ging ik - tegen beter weten in, dacht ik - uitleggen dat je dan dus 'ik' zegt. En prompt zegt hij vandaag ineens 'ik' in de juiste context ^O^ Dat praten gaat sowieso als een speer. Moeten dus ook erg op onze eigen woorden letten. Als je kind "oh god!" zegt als er iets gebeurt, moet je toch eens naar jezelf gaan luisteren :D (it wasn't me)
hahaha herkenbaar... maar hij pakt het van zn zus vooral op die graag test welke woorden van het schoolplein wel oke zijn en welke niet... :')
S. 2014
J. 2016
pi_183225259
Hier kwam sint met twee brandweerauto's aan (of nouja, bij mijn ouders) dus dat was helemaal de bom. Sinterklaas noemt hij kerstman :+ maar de pepernoten (hij heeft weinig anders gegeten vandaag), chocomuntjes, muizen en schuimpjes waren lekker. En Thomas de trein voor op de ikea treinbaan was geweldig. Geslaagde dag dus.
pi_183229745
Welkom Burdie!

J had zich voorgenomen dat hij Sinterklaas een handje wilde geven, en het is hem gelukt bij de intocht waar we vandaag waren. Zo trots dat hij was O+
pi_183238547
Welkom met je peuter, Burdie!

Gewoonmezelf, jouw kinderen O+

En wat leuk om te lezen dat zovelen naar de intocht zijn geweest, en een schoentje hebben gezet! Wij zijn ook naar de intocht geweest, waar echter wat rellen werden verwacht (want er zouden hooligans komen) dus in het begin zagen we vooral politie en ME busjes. Wat Jewel overigens ook heel interessant vond. En toen de optocht eindelijk langs kwam, na de hele tijd om Piet te hebben geroepen, barstte ze spontaan in huilen uit toen de 1e Piet haar een handje pepernoten kwam brengen :') Uiteindelijk was het toch nog een geslaagde dag, heeft ze voor het eerst pepernoten gegeten die ze alleen lekker genoeg vindt als het strooigoed op is (ik geef haar geen ongelijk), en moesten we die avond nog uit eten met familie wegens een verjaardag dus heeft ze uiteindelijk de halve nacht nog na liggen stuiteren van alle indrukken in ons bed.

Schoentje zetten snapte ze nog niet zo goed. Het zingen werd aan mama overgelaten, want NEEEEEE, maar gelukkig was Piet zo lief om wel een cadeautje te komen brengen. Daar was ze 's ochtends dan weer zo van onder de indruk dat ik die schoen niet meer weg mocht halen want misschien zouden er nog meer cadeautjes volgen. Peuterlogica :')
pi_183241381
Schanu L wilde alleen een schoen zetten als wel het paar compleet bleef. Voor de zekerheid heeft hij al zijn schoenen netjes in paren naast elkaar op een rij gezet :+
pi_183241752
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:40 schreef Nazil het volgende:
Schanu L wilde alleen een schoen zetten als wel het paar compleet bleef. Voor de zekerheid heeft hij al zijn schoenen netjes in paren naast elkaar op een rij gezet :+
dat noemen ze spreiden van kansen... :D

James vond het vanmorgen superstom dat klaas niet geweest was...l
S. 2014
J. 2016
  maandag 19 november 2018 @ 13:58:55 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_183241753
Bedankt voor het warme welkom en leuk al jullie peuter-Sinterklaas verhalen O+. Wij hadden een intocht in het donker. Flink koud, maar wel de moeite waard, zo leuk O+.
KuikenGuppy
pi_183250195
Hoi Burdie :W

Beetje hectisch weekend gehad, dus wel gelezen, maar niets onthouden.
Sinterklaas is hier ook wel heel belangrijk, echt zo leuk nu, zo’n enthousiaste peuter O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 20 november 2018 @ 08:54:10 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183258800
Wat zijn dat voor wezens, die peuters? Ik mag niet zitten, ik mag niet staan, ik mag niet liggen, sokken moeten uit, trui moet uit, luier uit, o nee, toch aan allemaal. Ik mag een filmpje aanzetten, dat wel, maar dan na elke 3 sec een andere, en ga zo maar door. En dat gepaard met heel veel snot, hoesten en huilen en gelukkig ook knuffelen. Gisteren betekende het hoesten zo'n 6x per nacht wakker, vannacht sliep hij door, maar was het half 6 8)7

Opa en oma wilden vandaag iets leuks met 'm doen, dus mijn vader kwam 'm net halen. Ik hield mijn hart vast, maar zijn schoenen en jas waren nog nooit zo snel aangetrokken en huppelend ging hij met mijn vader mee O+ :D

Omdat ik ook geen boekjes mag pakken voor het slapen gaan, verzin ik tegenwoordig zelf verhaaltjes. Hij wordt namelijk erg rustig van voorlezen en valt dan lekker in slaap. Mijn zwager is vliegtuigmonteur en momenteel zet ik zijn beroep dus in als verhaallijn. Ik kan er bijna een boekje over schrijven. Handig wel. IT-architect is bijvoorbeeld toch wat lastiger over vertellen :+
pi_183259626
Quoi zo'n week hebben wij ook achter de rug. 5 uur opstaan, niet slapen tussen de middag, niet willen aankleden, mama moet meespelen maar alleen hoe hij het wil, tv aan met iets maar inderdaad elke 3 seconden wat anders, boos worden als hem iets niet lukt na 1x proberen etc.

Vanochtend werd hij 7 uur wakker dus ik heb de hoop op een normaal ritme weer :')

Gisterenavond collecte aan de deur. Net daardoor zei ik dat we eten gingen maken (nee eten maken!!). L doet de deur open en zegt tegen die vrouw: gaan eten maken! :X hij mag vervolgens een muntje in dat ding doen en daarna kletst hij nog hele verhalen over het eten maken, dat de ding dong ging en hij de deur ging openmaken. En je zag die vrouw kijken, hoe kom ik hier vanaf :+
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:22:02 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_183260035
En jij bent toen intussen lekker eten gaan maken, Nazil? :P

Mijn Guppy zit op de peuterspeelzaal. Al vanaf gisterenavond roept hij dat hij niet wil en het afscheid was ook heel verdrietig. Tranen met tuiten. Arm kind ;(.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')