Wij nemen Sjaak 1x per maand mee naar de kringloopwinkel. We leveren dan speelgoed en kleding in, en hij mag dan nieuwe dingen uitzoeken. Hij weet dat er soms veel dingen zijn die hij leuk vindt en dat het aanbod de andere keer weer tegen kan vallen. We gaan meestal naar huis met nieuwe puzzels en een paar nieuwe autootjes. Soms een tof gezelschapsspel en boeken.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef snoenk het volgende:
Wij doen eigenlijk ook nooit aan cadeautjes zomaar. En ook niet elke keer een hotdog/ijsje oid als we in de stad zijn.
Molo
Dat deel hebben we niet gekekenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:28 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Die letter kun je helemaal opeten. Nu is het een hele letter in een verkeerd doosje!![]()
A krijgt een cadeautje als ze iets knaps heeft gedaan. Zoals de hele dag zindelijk, buisjes gekregen, een prik gekregen, voor mij 'gezorgd' als ik ziek was, enz. Die koop ik altijd zonder haar erbij, want zo'n kind dat je niet krijsend de speelgoedwinkel uit krijgt lijkt mij ook strontvervelend ja!![]()
Ik gooi ook nergens geld in. Behalve die ene keer in de Efteling bij Ezeltje strekje.
Leuke foto Molo! Waar is dit? Volgende week issie in Delft en gaan wij ook kijken
quote:Op zondag 18 november 2018 11:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoi birdie en puppy. Nog gefeliciteerd
oeps. en fixedquote:Op zondag 18 november 2018 12:20 schreef Aerenia het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Burdie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Het is ook echt een enorme boef... en zegt ook gewoon ikke gedaan of was ikquote:Op zondag 18 november 2018 12:50 schreef Molo het volgende:
Feli Burdie!
GM, jouw kinderen![]()
![]()
![]()
Balen van die operatie, maar damn, dat ondeugende bekkie van James![]()
Heerlijk ook zo op de foto met. Die knuistjes bij elkaar![]()
Vanmorgen paar kruidnootjes en rozijntjes leuk ingepakt en in haar laarsjes gedaan. Was groot succes, feest in huize Molo. Zo leuk dit
Ik zie het hem zo zeggen jaquote:Op zondag 18 november 2018 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het is ook echt een enorme boef... en zegt ook gewoon ikke gedaan of was ik![]()
Leuk he dat het nog zo simpel is♡ Ik hou ervan.
hahaha herkenbaar... maar hij pakt het van zn zus vooral op die graag test welke woorden van het schoolplein wel oke zijn en welke niet...quote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef Quoi het volgende:
Ah tof om James and big sis te zien![]()
Welkom Burdie & co. Gefeliciteerd met je peuter!
Hier heeft Max gebiologeerd naar de optocht gekeken. Hij koppelt Sinterklaas nu iig aan een boot, een wit paard, aan het dak en - nadat hij zijn schoen mocht zetten - nu ook aan iets lekkers in zijn schoen. Leuke tijd dit![]()
Oh en dat 'jij' en 'ik' gebruiken inderdaad. 'Jij' en 'jou' wordt nu al een tijd gebruikt. Gister gebruikte hij 'jij' voor zichzelf en toen ging ik - tegen beter weten in, dacht ik - uitleggen dat je dan dus 'ik' zegt. En prompt zegt hij vandaag ineens 'ik' in de juiste contextDat praten gaat sowieso als een speer. Moeten dus ook erg op onze eigen woorden letten. Als je kind "oh god!" zegt als er iets gebeurt, moet je toch eens naar jezelf gaan luisteren
(it wasn't me)
dat noemen ze spreiden van kansen...quote:Op maandag 19 november 2018 13:40 schreef Nazil het volgende:
Schanu L wilde alleen een schoen zetten als wel het paar compleet bleef. Voor de zekerheid heeft hij al zijn schoenen netjes in paren naast elkaar op een rij gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |