Ze weet de camera's al prima te vindenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weet de camera's al prima te vinden
MANDquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ze is al heel lang bezig met de camera's op te zoeken. Voor Utopia al. Die meid is maar met 1 doel binnen gekomen. Ze denkt dat ze oogverblindend is en door kan breken met haar zingen en dat getokkel op dat rotding
En duet met topzanger Jebroer is een droomquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ze is al heel lang bezig met de camera's op te zoeken. Voor Utopia al. Die meid is maar met 1 doel binnen gekomen. Ze denkt dat ze oogverblindend is en door kan breken met haar zingen en dat getokkel op dat rotding
ow ok.nee ik ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bonny en Clyde heel eerlijk ik zie het niet.......
Dat beschaafde waarmee ze binnen kwam is ze al kwijt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat dat het doorgedrongen is... Miss JoekoLeeLee Mediageil ZZP'er dekking zoeken in CameraLandquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet maar ach scheelt weer geld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bonny en Clyde heel eerlijk ik zie het niet.......
eens kijken hoe ze zo om de artiesten heen gaat draaien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nee hoor leuk wel die geit. Die mag blijvenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat het doorgedrongen is... Miss JoekoLeeLee Mediageil ZZP'er dekking zoeken in CameraLand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |