Ik twijfelde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt voor het openen, kreeg even een belangrijk telefoontje....
Dors.quote:
Je vrouw, "de Heineken was op en of Hertog Jan dan ook goed was?"quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt voor het openen, kreeg even een belangrijk telefoontje....
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vrouw, "de Heineken was op en of Hertog Jan dan ook goed was?"
Dat post ik toch net.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:41 schreef Yurtovic het volgende:
Dors pilsener gok ik op de jumbo site
Kost zo'n biertje, Mr. Knowitall?quote:
55 eurocent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kos zo'n biertje, Mr. Knowitall?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh Sleepbeen en Pillenjunk zijn gewoon bang dat hun vieze drankje niet verkocht wordt als het bijna net zoveel kost als bier.
Mooi duurquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
normale prijs 3 euro voor kleine bier
In een zandbakquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
blikkie is een Vaasjequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef markdeajaxfan het volgende:
Dat dus.............quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske vindt 3 euro voor een biertje niet duur. Nee, als je merkbier krijgt in een glas niet. nee.
Eh op tapbier maak je veel meer winstquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:45 schreef RiennevanPlus het volgende:
¤2.50 winst, leuk de mensen zo oplichten. Dat je winst maakt álle maar ¤2.50 is wel erg veel.
Als je Heineken drinkt, dan pis je Amstelquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Schijtbier.......................Grolsch
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je Heineken drinkt, dan pis je Amstel
Wie is sleepbeen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh Sleepbeen en Pillenjunk zijn gewoon bang dat hun vieze drankje niet verkocht wordt als het bijna net zoveel kost als bier.
Of een goeie kom met snert.............quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen beter warme chocolademelk gaan verkopen met dit weer.
Lekker met slagroom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen beter warme chocolademelk gaan verkopen met dit weer.
Eikel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Of een goeie kom met snert.............
Schenk een glas Heineken en een glas Amstel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je Heineken drinkt, dan pis je Amstel
Erg he de bemoeialquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske het is niet is haar evenement. Gaat vandaag nog even lopen bepalen dat bier duurder moet zijn dan fris. En welke prijs de munten moeten zijn.
Laat toch aan de mannen over die het evenement runnen.
Maar dat geldt ook voor dat Friese bocht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:45 schreef RiennevanPlus het volgende:
¤2.50 winst, leuk de mensen zo oplichten. Dat je winst maakt álle maar ¤2.50 is wel erg veel.
1 kus van vuur klinkt goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:47 schreef Dotteke het volgende:
2.40 voor fris en 2,40 voor bier wat zeurt ze nu dat bier overal duurder is dan frisdrank
https://www.grandcafedeverleiding.nl/drankkaart/
Ik drink gelukkig helemaal geen bierquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schenk een glas Heineken en een glas Amstel.
Amstelbier is veel donkerder, absoluut dus niet hetzelfde.
Ja enorm storend dat mens. Laat die mannen gewoon hun ding doen. En als het mis gaat volgende keer beter.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eikel.![]()
Nou heb ik zin in snert.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Meneer eikel jah....................
Wel zelfgemaakte snert dan he.........
Ik hoor nu ook dat Jeff de vorige keer ook zijn eigen prijzen heeft bepaald dat hetzelfde betaald werd voor fris en bier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Wie is die Hiske eigenlijk dat ze dit weer beslist,
2,69 sixpackquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kost zo'n biertje, Mr. Knowitall?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook precies hetzelfde. Die willen gelijk ik een keer binnen lopen,met winst de malloten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor dat Friese bocht.
preciesquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar het Jeff en Jessie om gaat is dat er niet flink verdiend wordt aan die drank.
Geef Hiske even een rookworst, dan is ze mooi stil.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske het is niet is haar evenement. Gaat vandaag nog even lopen bepalen dat bier duurder moet zijn dan fris. En welke prijs de munten moeten zijn.
Laat toch aan de mannen over die het evenement runnen.
Dat Friese drankje loopt als een trein. Iedere dag worden er verzendingen verstuurd. Dat evenement van nu had niet eens betaald kunnen worden als Jeff dat Friese drankje niet zou verkopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:50 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Ook precies hetzelfde. Die willen gelijk ik een keer binnen lopen,met winst de malloten.
Was in uto 1 ook zo. Maar is dat niet overal zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:50 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Ook precies hetzelfde. Die willen gelijk ik een keer binnen lopen,met winst de malloten.
Hadden meer moeten inkopen, dan hadden ze de prijs lager kunnen houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zeikerd die Hiske. Dan had ze gewoon blikjes Heineken moeten bestellen i.p.v. een huismerk.. Dan kun je wel 3 euro vragen.
Ze heeft door dat er te weinig bier is besteld en wil daarom de prijs opdrijven
Maar dat wilde Hiske niet. Merel kraaide ook iets van fraude.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik weet de oplossing voor de bar: gewoon cash afrekenen
Ja is heel vaak zo op evenementen, erger mij daar wel eens aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was in uto 1 ook zo. Maar is dat niet overal zo?
Met de meeste evenementen is altijd alles heel duur, betaal je voor een bakje patat of een biertje ook een beste prijs.
Inderdaad. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Komt een spreker voor borst K , binnenkort.
Hoop dat 'ie spreker zegt dat je het beestje beter bij de naam kunt noemen. Het afkorten maakt het niet minder erg.
Ik ook. Snap dat ook nooit zo goed, de meeste mensen bestellen toch wel en ook vaker als je het goedkoper doet. Wat te eten en drinken hoort gewoon bij evenementen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:54 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Ja is heel vaak zo op evenementen, erger mij daar wel eens aan.
Waarom geven ze ziektes ook altijd een scheldnaam :-)quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Komt een spreker voor borst K , binnenkort.
Hoop dat 'ie spreker zegt dat je het beestje beter bij de naam kunt noemen. Het afkorten maakt het niet minder erg.
Met dit weer moeten ze overwegen glühwein te gaan verkopen, en niet een koud biertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik drink gelukkig helemaal geen bier
Noem het gewoon mammacarcinoom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:56 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Waarom geven ze ziektes ook altijd een scheldnaam :-)
7 uur.quote:
of lekkere sterkte Irish Coffeequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dit weer moeten ze overwegen glühwein te gaan verkopen, en niet een koud biertje.
Ook dat munten makkelijk na te maken/ tegen inkoopsprijs te verkrijgen zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
En dit allemaal omdat ze geen munten terugnemen omdat ze bang zijn dat mensen ze bij een volgend evenement ook gaan gebruiken.
So what? Ze hebben er toch voor betaald.
Als ze bijhouden wat verkocht is en wat ingeleverd is, dan weten ze ook wat er naar huis is, en wat er verbruikt is voor dit evenement.
Tsja, dat is nou eenmaal de traditie bij de Nederlanders. In andere landen hebben ze vast weer andere onhebbelijkheden. Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:56 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Waarom geven ze ziektes ook altijd een scheldnaam :-)
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dat munten makkelijk na te maken/ tegen inkoopsprijs te verkrijgen zijn.
Cash kan weer niet i.v.m. fraude.
Had Mike het net met Sjon over. Daarom werken ze nu elke markt met andere/ of een andere kleur munten.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of lekkere sterkte Irish Coffee
Ja, dat is dan een oplossing, als het niet uitlekt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had Mike het net met Sjon over. Daarom werken ze nu elke markt met andere/ of een andere kleur munten.
Een klap voor z'n kop kan hij krijgen. Lekker gewoon doen. Een droge worst en een bitterje van Jeff, mag hij blij wezen. Jemoeder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:01 schreef Yurtovic het volgende:
Hebben ze al een schaal blauwe M&M's uitgesorteerd voor Jebroer?
Juist, denk ik ook dat ze meer verkopen als het iets betaalbaarder is .quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook. Snap dat ook nooit zo goed, de meeste mensen bestellen toch wel en ook vaker als je het goedkoper doet. Wat te eten en drinken hoort gewoon bij evenementen.
Zal toch wel een systeem bestaan waar je een pasje hebt, als je wat koopt laten scannen en afrekenen bij de uitgang. En die kaart 'koop' je al als je je entreegeld betaald. Dus niemand kan geen kaart hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een oplossing, als het niet uitlekt.
Die is wel VIP jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat kacheltje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |