BJ ....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:22 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus was huisslaafje van haar ex, koken, wassen, schoonmaken, shakeje
De verslaafde ex met de grote tampeloeris.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:22 schreef Yurtovic het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
lotus praat over haar ex in de tegenwoordige tijd.
DE ideale partner voor Timo want het enige recht van een vrouw is het aanrecht.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:22 schreef Yurtovic het volgende:
Owja, dus toch elkaars type!quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
DE ideale partner voor Timo want het enige recht van een vrouw is het aanrecht.
2 vrienden aan een OD.quote:
Ik moet haar ook niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een zeikwijf is die Lotus geworden ....
Hoorde ook 15 ja, zegt nog niet zoveel, meestal komen die in lage mgquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lotus gooide ooit 15 Diazepam naar binnen om te kunnen slapen. Dat grietje heeft veel issues..
En de rest neem dat maar van mij aan.quote:
Als het er 5 van 2 mg zijn is het no problemquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
lotus nam een keer 5 diazepam na een feest.
Ze moet maar 's heel snel dat zogenaamde gouden keeltje waar gaan maken anders zakt ze heel snel in populariteit.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik moet haar ook niet meer.![]()
Ze gaat ook met verkeerde mensen om daar.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als het er 15 van 2 mg zijn is het no problem
Dat is wel al heel veel.......Ken zelfs niemand die op slaappillen gaan.......alleen zelf een paar weken en dan weer zelf proberen.....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:28 schreef formule het volgende:
Lotus heeft er2 verloren met slaapmedicatie
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus wordt in een positie gedrongen, volgens mij is het gedrukt ..... tegeltje ?
Stikken in je kots is het dan vaak , niks ODquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de rest neem dat maar van mij aan.
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met vallen en opstaan krijg je een brede rug - John.
Die vind ik zelfs wel mooi ...
Lotus had het net ook over na een feest.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:32 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Stikken in je kots is het dan vaak , niks OD
Geeft niet ze bestellen toch weer bij........quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:37 schreef Yaksa het volgende:
Limburgs huisje zien we niet meer.
Wordt daar de hele voorraad "Jeffry's Fryske Kruidenbitter" opgedronken?
En het hout wat door de BV is betaald.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk daarintegen oprecht, dat John en Mike voor meer geld aan eten hebben besteld,
dan dat ze aan die kut bankjes, kissies en shirts daadwerkelijk overgehouden hebben ...
Misschien heeft Mike een tijd en datum..kan je het opzoekenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike heeft mensen gemotiveerd om geld te verdienen, dat heb ik dan gemist .....
Precies, plus het geld dat Mike achterover gedrukt heeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
En het hout wat door de BV is betaald.
om vakantie te houden als je je zin niet krijgt.......en op je roze pelikaan liggen......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike heeft mensen gemotiveerd om geld te verdienen, dat heb ik dan gemist .....
Inderdaad, het lijkt alweer eeuwen geleden inmiddels ...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:46 schreef zodeju het volgende:
om vakantie te houden als je je zin niet krijgt.......en op je roze pelikaan liggen......
Waar ze altijd al in slapen.......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:48 schreef mario390 het volgende:
aja waar slapen deze dagen Hiske en Chris?
nog altijd hangmat?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar ze altijd al in slapen.......
Van Jessie,lief toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel heeft voetschimmel opgelopen ....
Eigen John eerst.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:51 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon: Holland moet Holland blijven...
Echt hoor,hij slaat de spijker met de zaag nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:51 schreef Yurtovic het volgende:
Engeland is echt Engeland,denkt Sjon..... veel meer multiculti juist....
En toen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
lotus nam een keer 5 diazepam na een feest.
quote:
Ging ze slapen.quote:
Heavyquote:
Ja, geen camera's niemand kon er in afzetting tuintje.......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:55 schreef Yaksa het volgende:
John weer: "En ik lag buiten in de kou enz..."
Wat een gelul, het is maanden lang mooi weer geweest en hij heeft nauwelijks 2 weken in echt kou of nattigheid gelegen.
En hij heeft ontelbare keren aangegeven dat hij prima sliep in zijn habitat.
Ik denk dat die niet meer komt, dan zou bljken dat John, Mike, Jessie en Jeffry allemaal aan elkaar verwant zijn ...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:56 schreef Yurtovic het volgende:
Wanneer komt de DNA test resultaten?
Ik was echt gaan klagen bij de eigenaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:57 schreef Yurtovic het volgende:
Kraakpand met kachel, slaapkamer, badkamer....
Zag wel dat er zelfs toevallig reclame gemaakt werd van die firma.......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet meer komt, dan zou bljken dat John, Mike, Jessie en Jeffry allemaal aan elkaar verwant zijn ...
My Heritage.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag wel dat er zelfs toevallig reclame gemaakt werd van die firma.......
Blijkt straks dat ze geen DNA hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:56 schreef Yurtovic het volgende:
Wanneer komt de DNA test resultaten?
Trusten An,en nogmaals bedankt.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:02 schreef An_0_Niem het volgende:
Lieve Cossies, ik ga offline. Tegeltjes moeten jillie dus nu zelf in het desbetreffende topic plaatsen.
Welterusten
Mooi hoop dat het goed doorslaatquote:Op donderdag 25 oktober 2018 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel heeft voetschimmel opgelopen ....
Doorzit schimmel .....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:14 schreef Poezewoes het volgende:
Je zou denken, dat Merel schimmel opgelopen zou hebben op haar kont
Ik denk dat die houten vlonder onder de douche de hoofdoorzaak is van het doorgeven van voetschimmel aan een ander.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:14 schreef Poezewoes het volgende:
Je zou denken, dat Merel schimmel opgelopen zou hebben op haar kont
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus: Het zijn allemaal randfiguren.
Voor de Silo? Zal Wim wel doenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:15 schreef Yaksa het volgende:
Maaruh, heeft iemand al enige moeite gedaan om een hoogwerker te regelen die tot 10 meter hoog kan gaan?
Ik neem weer enkelglasquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
ijs op het een enkel raam tijdens koude dagen ....
[ afbeelding ]
Ok, dacht dat ie wel opgebouwd zou worden, lijkt me een moetje.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, volgens Wim moesten de inwoners die zelf regelen.
Nu weet ik ook wat Jessie elke keer van haar voeten afplukt...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat die houten vlonder onder de douche de hoofdoorzaak is van het doorgeven van voetschimmel aan een ander.
Dat ding wordt nooit met chloor of iets dergelijks schoongemaakt.
Jessie is volgens mij de enige die bij het douchen haar slippers aan houdt.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu weet ik ook wat Jessie elke keer van haar voeten afplukt...
Ja, en dan nog beweren dat Merel rustiger is dan Shelly.......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:22 schreef snetje het volgende:
Kunnen de dames dat feestje niet een keer verder vieren in de blauwe bunker als Christel en Hiske willen slapen? ...Zo heeft Shelley nog niet wat aan haar slaapplek en kan Jessie morgen weer mauwen dat ze nu alleen maar in de Yurt leg....
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over het feestje morgen het gaat dus gewoon door voor nog geen 100 bezoekers ?
Ik ga even voor je kijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een sukkels, en de markt 300 kaarten of zo verkocht ?
Is er meer potentieel dan denk je?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, op dit moment niet. Maar de vorige was bijna uitverkocht dacht ik, 800 bezoekers of zo.quote:
500 volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, op dit moment niet. Maar de vorige was bijna uitverkocht dacht ik, 800 bezoekers of zo.
Tot nu toe zo'n 275 kaarten verkocht, maar meestal loopt dat nog snel op in de laatste paar dagen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brandon und Jef.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:28 schreef mario390 het volgende:
wie is op beeld 1? daar is donker schwarz
Dank je voor het checkenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:29 schreef Yaksa het volgende:
Tot nu toe zo'n 275 kaarten verkocht, maar meestal loopt dat nog snel op in de laatste paar dagen.
Mensen kijken naar wat voor weer het word en beslissen vaak op het laatste moment.
Hij heeft groot gelijk ...dagen gezeik omdat Jeff zogenaamd niet kan slapen en zie ze nu eens...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:32 schreef Yurtovic het volgende:
Mike komt even sarren, dames moeten stil zijn, jef moet naar bed
nu niet meerquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:33 schreef Toweler het volgende:
Lotus al meer als 2uur bij Mike en John
Het is toch niet aan Mike om te bepalen wanneer iedereen gaat slapen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk ...dagen gezeik omdat Jeff zogenaamd niet kan slapen en zie ze nu eens...
Dikke vette aanname. Jeff kan ook zo beschermd worden.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:37 schreef Yaksa het volgende:
Gelukkig, de regie ziet ook in dat Mike onzin aan het lullen is en gooit er een SL in.
Mike gaat verhuizen voor die mallotige Friese kleuter logisch dat ie er wat van zegtquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is toch niet aan Mike om te bepalen wanneer iedereen gaat slapen?
Dan doet ie maar oordoppen in als hij last heeft van het geluid.
Dat is het dus niet, niks geen manipuleer smoes.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:37 schreef snetje het volgende:
Jeff: Mike weet je wat het ook is ..ik ben op dit moment ff niet moe ...
Mike: Daar gaat het niet om ..je moet ook je rust pakken..
Jeff: Mike er zit ook wat anders achter maar dat kan ik nu niet vertellen...
Ah Jeff heeft zijn volgende manipuleer smoes al klaar staan.....
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Mike gaat verhuizen voor die mallotige Friese kleuter logisch dat ie er wat van zegt
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Een wippie gedaan en dan roken?
Weer onzinpraat van Mike zoals wel vaker.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Een wippie gedaan en dan roken?
Hij kwam juist vragen of de dames wat zachter konden doen voor een slapende Jeff...maar die lag dus niet te slapen...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er is wat meer dan dat slapen, maar wat mogen we niet wetenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:43 schreef Yaksa het volgende:
Totaal geen inlevingsvermogen van Mike ten opzichte van de situatie van Jeffry die adviezen heeft gekregen van achter. Mike weet het weer beter zoals gewoonlijk. En het past niet in zijn straatje dus is Jeffry weer de gebeten hond.
Dat! En Merel maar van alles maar opstoken.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:43 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Er is wat meer dan dat slapen, maar wat mogen we niet weten
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zijn die wijven irritant ....
Ik vermoed een verslaving aan diazepam (wat vroeger valium werd genoemd).quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:43 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Gaat erom wat voor drama ze gemaakt hebben....Shell kan niet naar haar bed en Jeffry hoeft niet zo nodig.....en Mike en Sjon zouden daarvoor hun huisje moeten opgeven.......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat erom wat voor drama ze gemaakt hebben....Shell kan niet naar haar bed en Jeffry hoeft niet zo nodig.....en Mike en Sjon zouden daarvoor hun huisje moeten opgeven.......
Shelly ligt toch nog gewoon bij Gerrit te vozen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat erom wat voor drama ze gemaakt hebben....Shell kan niet naar haar bed en Jeffry hoeft niet zo nodig.....en Mike en Sjon zouden daarvoor hun huisje moeten opgeven.......
Dan moet je lekker thuis blijven en niet Utopia ingaan...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, niks geen manipuleer smoes.
Jeffrey heeft nogal zware medicatie en moet naar zijn lichaam luisteren.
Dan kan het niet zo zijn dat iemand anders je gaat vertellen wanneer je moet gaan slapen.
Dan valt het dramaqueen geval toch wel mee, zie je dat niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Shelly ligt toch nog gewoon bij Gerrit te vozen?
het heet nog steeds valium, elk med heeft een stofnaam en een merknaam, net als oxazepam =seresta, temazepam= normison, enz enzquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik vermoed een verslaving aan diazepam (wat vroeger valium werd genoemd).
Ik weet dat niet zeker, maar het lijkt er wel op.
En dat is lastig afbouwen, zeker in zo'n omgeving.
Daarom hoeven andere daar niet naar te luisteren.....14man naar Jeff zijn lichaam luisteren.....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, niks geen manipuleer smoes.
Jeffrey heeft nogal zware medicatie en moet naar zijn lichaam luisteren.
Dan kan het niet zo zijn dat iemand anders je gaat vertellen wanneer je moet gaan slapen.
Ja of open en bloot en bespreekbaar makenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan moet je lekker thuis blijven en niet Utopia ingaan...
Hij moet helemaal niks.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Jeffry gaat morgen open kaart spelen en alles vertellen in de vergadering.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor er is helemaal niets anders ...Jeff zit nog steeds in zijn slachtofferrol kut smoesjes te bedenken zodat iedereen maar rekening moet houden met hem...probeert de boel nog flink te manipuleren...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:43 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom hoeven andere daar niet naar te luisteren.....14man naar Jeff zijn lichaam luisteren.....![]()
Ach kom, in zuid afrika heeft hij ook de hele boel in de maling genomen......iedereen moet rekening houden met hem .....weg ermee opzouten lekker naar huis....kan hij slapen wanneer hij wil vertrouwen wie hij wil en in eigen omgeving.......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:43 schreef Yaksa het volgende:
Totaal geen inlevingsvermogen van Mike ten opzichte van de situatie van Jeffry die adviezen heeft gekregen van achter. Mike weet het weer beter zoals gewoonlijk. En het past niet in zijn straatje dus is Jeffry weer de gebeten hond.
Enkeltje Afrika?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jeffry gaat morgen open kaart spelen en alles vertellen in de vergadering.![]()
Zei hij woendag.
Gaat Mike nu ook niet meer doen ....volgend drama weer gecreëerd door Jeff....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom, ze hebben een risoco met Jeffry genomen en moeten het ook maat oplossen dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:51 schreef Yurtovic het volgende:
Als je er in gaat moet je ook wel je medicijnen opgeven toch, wel weer apart
Nou, dat zie ik toch een beetje anders.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor er is helemaal niets anders ...Jeff zit nog steeds in zijn slachtofferrol kut smoesjes te bedenken zodat iedereen maar rekening moet houden met hem...probeert de boel nog flink te manipuleren...
Jeffry is niet meer of minder dan een verslaafde en toont dat gedrag ook door alles en iedereen de schuld van alles en nog wat te geven, behalve zichzelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor er is helemaal niets anders ...Jeff zit nog steeds in zijn slachtofferrol kut smoesjes te bedenken zodat iedereen maar rekening moet houden met hem...probeert de boel nog flink te manipuleren...
Ik zou niet weten wat hij in Zuid Afrika heeft gedaan. Ik was er niet bij.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach kom, in zuid afrika heeft hij ook de hele boel in de maling genomen......iedereen moet rekening houden met hem .....weg ermee opzouten lekker naar huis....kan hij slapen wanneer hij wil vertrouwen wie hij wil en in eigen omgeving.......
Nee hoor.....die was al in de hut maar daar is een feestje en zij hoeft niet zo nodig......net wat ze zegt zij is erg rustig en niemand zou last van haar hebben......en de jongens liggen ook al op bed......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Shelly ligt toch nog gewoon bij Gerrit te vozen?
Nou en dat heeft Jeffry gedaan, hoor, 17 uur lang.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:52 schreef schizolientje het volgende:
Straks gaat Jessie hem toch wel weer wakker maken. Ik zou het ook irritant vinden als ik een slaapplek afsta en dan zie dat iemand zijn rust niet pakt. Mijn oude oma zei altijd ; Hup naar bed, slaap je niet dan rust je toch
Hij ging er alleen heen om the big five te bekijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat hij in Zuid Afrika heeft gedaan. Ik was er niet bij.
Shelley lag daar te wachten tot de rust weer terug zou keren in dat limbo hok ...maar ja als de dames het daar op een zuipen zetten ...met feeder Jessie in de hoofdrol (ik ben de tel inmiddels kwijt hoeveel Friese drankjes ze daarvoor hebben opgeofferd) kan ze lang wachten ...het valt me overigens heel erg tegen dat een Christel en een Hiske hier ook aan mee werken...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan valt het dramaqueen geval toch wel mee, zie je dat niet?
Het kan me inmiddels geen reet meer schelen. Ik verwacht niets meer dan een natte scheet van die gozer.quote:
Helemaal met je eens !quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Shelley lag daar te wachten tot de rust weer terug zou keren in dat limbo hok ...maar ja als de dames het daar op een zuipen zetten ...met feeder Jessie in de hoofdrol (ik ben de tel inmiddels kwijt hoeveel Friese drankjes ze daarvoor hebben opgeofferd) kan ze lang wachten ...het valt me overigens heel erg tegen dat een Christel en een Hiske hier ook aan mee werken...
Nu dus...quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:52 schreef schizolientje het volgende:
Straks gaat Jessie hem toch wel weer wakker maken. Ik zou het ook irritant vinden als ik een slaapplek afsta en dan zie dat iemand zijn rust niet pakt. Mijn oude oma zei altijd ; Hup naar bed, slaap je niet dan rust je toch
Ik zie hem nog steeds voor mij in zijn onderbroek en dan denk ik aan dat liedje..quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het kan me inmiddels geen reet meer schelen. Ik verwacht niets meer dan een natte scheet van die gozer.
Goh, jammer, hij heeft er veel over verteld.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dank !quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpjes van vanavond voor wie het gemist heeft .....![]()
[ afbeelding ]
Het paard van Troje - 25 oktober 2018.
x6w5e3i
[ afbeelding ]
De kosten van het feest deel 1 - 25 oktober 2018.
x6w5fo4
[ afbeelding ]
De kosten van het feest deel 2 - 25 oktober 2018.
x6w5gy6
Ramona 2?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gewoon doorvreten, vinger in de pot chocopasta die bolle![]()
[ afbeelding ]
Hoeft niet hoor hij had gewoon in zijn huisje kunnen blijven alleen Shell moeten accepteren.....niks aan het handje......dwarse Fries, totaal geen last toen ze met ze met zijn vijfen daar lagen.....quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik toch een beetje anders.
Om de paar weken naar een andere slaapplek geduwd worden terwijl je aangeeft dat je problemen met slapen hebt is ook geen pretje.
Daar lijkt het wel op ja, op kosten van de samenleving en straks ook weer. Leve de zorgverzekering.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij ging er alleen heen om the big five te bekijken
Goh kijk je pas streams dan.......quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpjes van vanavond voor wie het gemist heeft .....![]()
[ afbeelding ]
Het paard van Troje - 25 oktober 2018.
x6w5e3i
[ afbeelding ]
De kosten van het feest deel 1 - 25 oktober 2018.
x6w5fo4
[ afbeelding ]
De kosten van het feest deel 2 - 25 oktober 2018.
x6w5gy6
Bij hem in bed gaan liggen, terwijl hij er weer ligt met zijn vermoeide knipperende oogjes en maar klagen over anderen.quote:
Tegen wie moet die kreupele anders mauwen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bij hem in bed gaan liggen, terwijl hij er weer ligt met zijn vermoeide knipperende oogjes en maar klgen over anderen.
Hij heeft maar 2 dingen nodig: 1. Jessie ver weg. 2. Een flinke schop onder zijn hol.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds voor mij in zijn onderbroek en dan denk ik aan dat liedje..
Kleine jonguh....
Mike en John zouden ook gek zijn omdat voor deze twee manipulators over te hebben...ze bouwen hun eigen neukhut maar ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:01 schreef Yaksa het volgende:
Jessie hebt Mike al door.
Mike neemt Jeffry niet meer serieus omdat hij niet stipt om 20.00 op bed lag.
Een reden voor Mike om niet zijn huisje uit te gaan a.s. maandag.
Kan ik mooi even filmpjes kijken. Dat geflikflooi hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:01 schreef snetje het volgende:
Ja hoor ...dit gaat weer een lange nacht worden...
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vak........quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:01 schreef Yaksa het volgende:
ehh en ehhh ehhh. Sja, ze heeft geen maatjes verder meer. Gek he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegen wie moet die kreupele anders mauwen?
Mike heeft groot gelijk. Laat die friese natte scheet zelf maar een oplossing verzinnen. Hij wil alleen maar lekker kunnen wippen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:01 schreef Yaksa het volgende:
Loopt ze ermee naar de sperma bankquote:
Of ze gaan eindelijk eens, zoals ze al zo vaak gezegd hebben hun eigen huisje bouwen. Tot die tijd kunnen ze in de caravan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Mike en John zouden ook gek zijn omdat voor deze twee manipulators over te hebben...ze ouwen hun eigen neukhut maar ...
Toen was er nog de afspraak met Mike en John dat het huisje voor hun zou worden, als die anderen een eigen huisje zouden hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor hij had gewoon in zijn huisje kunnen blijven alleen Shell moeten accepteren.....niks aan het handje......dwarse Fries, totaal geen last toen ze met ze met zijn vijfen daar lagen.....
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Mike heeft groot gelijk. Laat die friese natte scheet zelf maar een oplossing verzinnen. Hij wil alleen maar lekker kunnen wippen.
En als Jeff niet goed slaapt, dan zou hij eens wat minder koppig moeten doen. Door alle ophef die hij veroorzaakte met de graafmachine heeft hij ook nachten niet goed geslapen omdat het hem zo bezig hield.
Dus in plaats van al die medicijnen en dat gepamper van Jessie, moet die gozer eens mans genoeg zijn en de oorzaak bij zichzelf zoeken.
Mist nog een rood lampje aan de deur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:04 schreef snetje het volgende:
Leuke naam trouwens voor dit geval ..."Het Afwerk Hokje"...![]()
[ afbeelding ]
Onzin, ze zijn gewoon te verstaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Kreupele haalt de batterijen eruit.
Begin daar maar niet over hoelang hebben ze Shelly niet aan het lijntje gehouden met ja morgen of nog ff een paar nachtjes goed slapen geef me nog een week.......en Jessie ja natuurlijk mag je hier slapen gezellig alleen geen Gerrit........afspraak is afspraak......oh ja die jongen is zo ziek......quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Toen was er nog de afspraak met Mike en John dat het huisje voor hun zou worden, als die anderen een eigen huisje zouden hebben.
In de ene helft konden ze dan slapen en in de andere helft zou de opslag van de spullen van JMJ en van Jeffry komen te staan. Maar ja, dat hebben Mike en John ff eigenhandig veranderd.
En dat moet je met Friezen niet doen, eenmaal afgemaakte afspraken zonder overleg zomaar veranderen.
Een beetje sex voor het slapengaan kan heel ontspannend werken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:09 schreef Toweler het volgende:
Jessie doet haar zender uit
O wat slaapt jeff slecht
ga je goddelijke gang!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een beetje sex voor het slapengaan kan heel ontspannend werken.
Je kan er zelfs beter van slapen soms.
Nee hoor dan wordt er weer gewipt doen ze al nachten lang......quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:10 schreef Yaksa het volgende:
En nu weer uit. Ik denk dat Jessie ff off cam tijd wil van de Regie.
En anders komt er wel een zendercheck.
Begin nou eerst eens om de basis uitgangssituatie te snappen voordat de hele situatie met Shelley erbij te halen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begin daar maar niet over hoelang hebben ze Shelly niet aan het lijntje gehouden met ja morgen of nog ff een paar nachtjes goed slapen geef me nog een week.......en Jessie ja natuurlijk mag je hier slapen gezellig alleen geen Gerrit........afspraak is afspraak......oh ja die jongen is zo ziek......
Echt ongelooflijk en morgen weer lekker negatief tegen hem zeiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:11 schreef Bramenstruik het volgende:
dat westlands mokkel loopt die Fries weer uit zn slaap te hoden
Kan niet want zonder Shelley was er geen drama gemaakt.......quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Begin nou eerst eens om de basis uitgangssituatie te snappen voordat de hele situatie met Shelley erbij te halen.
Ze krijgt toch geen orgasme, dan kan je een gedeelte maar beter skippen ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:14 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG slapeloze Sjef kruipt gewoon op dat tochtige mokkel
kouder dan koud krijg je ze ze niet, ff volblaffen, haar eigen woorden..............................quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze krijgt toch geen orgasme, dan kan je een gedeelte maar beter skippen ook.
Hij was er trots op dat hij de therapeuten om te tuin kon leiden,dat was lachen joh.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 23:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goh, jammer, hij heeft er veel over verteld.
En morgen weer chagrijnig, dat is weinig nieuws, maar dan nog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kouder dan koud krijg je ze ze niet, ff volblaffen, haar eigen woorden..............................
Nu ja dat ziek zijn geloof ik inmiddels al wel... in zijn hoofd...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begin daar maar niet over hoelang hebben ze Shelly niet aan het lijntje gehouden met ja morgen of nog ff een paar nachtjes goed slapen geef me nog een week.......en Jessie ja natuurlijk mag je hier slapen gezellig alleen geen Gerrit........afspraak is afspraak......oh ja die jongen is zo ziek......
Dolkomisch die Jeffry.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was er trots op dat hij de therapeuten om te tuin kon leiden,dat was lachen joh.
En dat ze bij afscheid zeiden;jou zien we hier nog wel eens terug. Dat was helemaal hilarisch volgens hem.
Team Jessie ???quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking aanrader ....![]()
[ afbeelding ]
Mike spreekt Jeffry aan - 25 oktober 2018.
x6w5mxz
Ja heerlijk rossen in andermans bed...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een beetje sex voor het slapengaan kan heel ontspannend werken.
Je kan er zelfs beter van slapen soms.
Er is zijn hele leven al teveel rekening met hem gehouden......quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dolkomisch die Jeffry.![]()
Volgende behandeling maar zelf betalen.
ja trots zijn, hij had ze om de tuin geleid, inclusief zn ouders en hemzelfquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dolkomisch die Jeffry.![]()
Volgende behandeling maar zelf betalen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is zijn hele leven al teveel rekening met hem gehouden......
En toen ging hij naar Utopia om zich te bewijzen tegenover zijn ouders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja trots zijn, hij had ze om de tuin geleid, inclusief zn ouders en hemzelf
Beetje overdreven reactie dit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En toen ging hij naar Utopia om zich te bewijzen tegenover zijn ouders.
Wat dan? Dat hij nog steeds een ziek debieltje is?
De map waar je filmpjes in staan .quote:
Snap het nu pas, dat was nog van Utopia 1 ....quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
De map waar je filmpjes in staan .
Een andere Jessie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Snap het nu pas, dat was nog van Utopia 1 ....
Wist ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Snap het nu pas, dat was nog van Utopia 1 ....
Yep....tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en soms beter te pruimen, behalve met Billy ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |