Dat zijn Russische trollen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 09:02 schreef Rocket Ride het volgende:
Op Twitter waren de meeste geluiden positief
Jensen is een prima interviewer. Hij probeert nu een soort rechtse Lubach te zijn, dat kan ie niet.quote:Op woensdag 7 november 2018 08:23 schreef Ciclon het volgende:
Jensen kan absoluut niet presenteren en hij moet, wil hij een serieus programma maken, die slechte ingestudeerde grapjes achterwege laten. Vind het wel goed en slim om een alternatief 'geluid' te laten horen.
Dit ja, het is veel te gemaakt. Die journalist had een goed punt, Jensen doet precies wat hij de publieke omroep verwijt.quote:Op woensdag 7 november 2018 08:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jensen is een prima interviewer. Hij probeert nu een soort rechtse Lubach te zijn, dat kan ie niet.
Het is een Amerikaans format, het is niet dat Lubach het heeft uitgevonden, maar die doet het inderdaad wel een heel stuk beter als Jensen. Al de grapjes en alles vind ik trouwens beter bij Lubach (en dat is niet omdat Lubach linkse grapjes maakt en Jensen rechtse).quote:Op woensdag 7 november 2018 08:47 schreef Wereldgozer het volgende:
n is een prima interviewer. Hij probeert nu een soort rechtse Lubach te z
Yup. Jensenquote:Op woensdag 7 november 2018 09:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit ja, het is veel te gemaakt. Die journalist had een goed punt, Jensen doet precies wat hij de publieke omroep verwijt.
Een crash?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
Vanavond Peter R de Vries https://twitter.com/PeterRdeV/status/1067367021422227456?s=09
sluit ik me bij aan. Ga met die man over misdaad van gedachte wisselen, en hou het daarbijquote:
Dat kon Jensen even niet beantwoordenquote:
Sooooooooo, en wat een dikke kop heeft hij ......quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:37 schreef richolio het volgende:
Jensen, wat een verschrikkelijke man is het toch ook
Ben bang dat hij het programma en zichzelf erg serieus neemt.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
Bedoelt jensen het soms als parodie oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |