abonnement Unibet Coolblue
pi_182974752
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja dus? Wat is daar erg aan? Moeten ze lekker zelf weten en het doet verder niemand kwaad. Ook transgenders niet lijkt mij, want mensen die hen aanstellers vinden op basis van enkele bekende figuren en dat niet kunnen onderscheiden van de meer doorsnee mens hebben sowieso vooroordelen.

Dat moeten ze ook zelf weten. Andere mensen mogen daar vervolgens ook iets van vinden. Dat mogen we ook lekker zelf weten.
quote:
Wat heeft het dragen van een poppenjurkje concreet met verminderde emotionele stabiliteit te maken?
Als je die vraag moet stellen is ieder antwoord bij voorbaat zinloos.

Laat die vent lekker in een poppenjurkje lopen. Maar als je vervolgens klaagt over hoe je niet geaccepteerd wordt (wat dat ook in mag houden) heb je er niks van begrepen en gaat het nooit meer wat worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182974794
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

We kunnen nu allemaal hypothetische gevallen gaan bespreken waar het om gaat is of iemand daadwerkelijk zoveel mogelijk als vrouw wil doorgaan of dat het een narcist met een aandachtscomplex is.

Die vent in het poppenjurkje en figuren als Conchita Wurst doen geen enkele moeite er als vrouw uit te zien, die willen vooral aandacht en tegendraads zijn.
Zo hypothetisch is dat geval niet. Behalve dat baardschaduw bij mij 's morgens nauwelijks zichtbaar is en ik een jurk in plaats van een mantelpak aan had tijdens mijn sollicitatiegesprek.

Waarom je Conchita Wordt hier als voorbeeld noemt is mij een raadsel. Zij is een act en een personage gespeeld door Tom Neuwirth. Conchita is een dragqueen en nadrukkelijk geen transvrouw.
pi_182975024
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:30 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zo hypothetisch is dat geval niet. Behalve dat baardschaduw bij mij 's morgens nauwelijks zichtbaar is en ik een jurk in plaats van een mantelpak aan had tijdens mijn sollicitatiegesprek.

Waarom je Conchita Wordt hier als voorbeeld noemt is mij een raadsel. Zij is een act en een personage gespeeld door Tom Neuwirth. Conchita is een dragqueen en nadrukkelijk geen transvrouw.
Ik geloof dat ik al duidelijk ben geweest over je eerste alinea.

Wie ben jij om te bepalen wat Conchita Wurst is? Het is niet meer of minder een typetje dan dat figuur in dat poppenjurkje. Dat is evengoed een act. Daarom neem ik hem ook niet serieus,net zoals ik Conchita Wurst niet serieus neem. Terecht blijkbaar want het is een act volgens jou. Nou neem van mij aan, die man in dat poppenjurkje is ook een act maar dan voortkomend uit een aandachtsgebrek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 6 november 2018 @ 11:45:35 #184
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182975099
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

We kunnen nu allemaal hypothetische gevallen gaan bespreken waar het om gaat is of iemand daadwerkelijk zoveel mogelijk als vrouw wil doorgaan of dat het een narcist met een aandachtscomplex is.

Die vent in het poppenjurkje en figuren als Conchita Wurst doen geen enkele moeite er als vrouw uit te zien, die willen vooral aandacht en tegendraads zijn.
Wel apart dat ik als geboren vrouw wel zonder make up rond kan hobbelen, met broek aan, kort haar (nou ja, zou kunnen) en dat alles zonder dat ze zeggen, je wil gewoon geen echte vrouw zijn...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182975127
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik al duidelijk ben geweest over je eerste alinea.

Duidelijk, je bepaalt zelf hoe iemand anders zich voelt.
quote:
Wie ben jij om te bepalen wat Conchita Wurst is? Het is niet meer of minder een typetje dan dat figuur in dat poppenjurkje. Dat is evengoed een act. Daarom neem ik hem ook niet serieus,net zoals ik Conchita Wurst niet serieus neem. Terecht blijkbaar want het is een act volgens jou. Nou neem van mij aan, die man in dat poppenjurkje is ook een act maar dan voortkomend uit een aandachtsgebrek.
Ik bepaal helemaal niets, ik parafraseren alleen maar Neuwirths eigen woorden.
pi_182975568
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wel apart dat ik als geboren vrouw wel zonder make up rond kan hobbelen, met broek aan, kort haar (nou ja, zou kunnen) en dat alles zonder dat ze zeggen, je wil gewoon geen echte vrouw zijn...
Misschien omdat jij geen baardgroei, zware stem, brede schouders en sterke kaaklijn hebt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182975582
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik begrijp dat veel transgenders daar last van hebben maar waarom zou je niet mogen laten blijken dat je ergens afkeer van hebt? Begrijp me niet verkeerd, als iemand zich om laat bouwen zou ik hem echt niet anders behandelen.
Oh, dat mag zeker. Niemand die je daarin tegenhoudt of iets. Maar je kunt niet net even wat verder denken dan "we leven in een vrij land en ik mag dat doen!"?
pi_182975601
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:46 schreef Fixers het volgende:

[..]

Duidelijk, je bepaalt zelf hoe iemand anders zich voelt.

Nee hoor. Ik bepaal zelf wat ik ergens van vind.

quote:
Ik bepaal helemaal niets, ik parafraseren alleen maar Neuwirths eigen woorden.
Het bevestigd alleen maar mijn stelling dat ik haar niet serieus hoef te nemen net zoals de vent in het poppenjurkje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182975637
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, dat mag zeker. Niemand die je daarin tegenhoudt of iets. Maar je kunt niet net even wat verder denken dan "we leven in een vrij land en ik mag dat doen!"?
Ik denk juist wat verder want waarom wil jij voor een ander bepalen wat hij mag vinden en laten blijken? Daar krijg je hele enge situaties van.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182975658
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk juist wat verder
Nou, nee. Je staat niet stil bij de impact van je woorden of daden. Dat is niet 'verder denken'.
pi_182975730
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou, nee. Je staat niet stil bij de impact van je woorden of daden. Dat is niet 'verder denken'.
Waarom denk je dat ik daar niet over na denk? Ik stel slechts dat iedereen zelf mag bepalen wat hij ergens van vind en of en hoe iemand dat uit. Wat ik in ieder geval niet vind is dat mensen hun mening niet mogen uiten omdat dit pijnlijk of kwetsend voor een ander is. Ik vind het recht om vrijuit te kunnen spreken een stuk zwaarder wegen dan het recht om geen dingen te horen die je liever niet wil horen.

Edit: dat neemt niet weg dat het soms onnodig is je mening te uiten en je je inderdaad af moet vragen of dat echt nodig is op dat moment.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 06-11-2018 12:23:21 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182975880
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik daar niet over na denk?
Omdat je niet stilstaat bij de impact er van.

Mensen pesten of vernederen is ook niet 'verboden', lijkt me geen reden om dat dan ook maar te doen, want ja, we zijn nu eenmaal vrij om te zeggen wat we willen.
pi_182975888
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat je niet stilstaat bij de impact er van.

Mensen pesten of vernederen is ook niet 'verboden', lijkt me geen reden om dat dan ook maar te doen, want ja, we zijn nu eenmaal vrij om te zeggen wat we willen.
Als je gewoon je standpunten blijft herhalen zonder in te gaan op mijn argumenten of zelf nieuwe argumenten in te brengen is de discussie snel klaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182975944
Een man met een baard die zegt vrouw te zijn neem ik ook niet serieus. Ik kom ook niet aan met een trainingspak bij een sollicitatiegesprek omdat ik mij daarbij lekker voel.
pi_182976072
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Misschien omdat jij geen baardgroei, zware stem, brede schouders en sterke kaaklijn hebt?
Dus ze ziet eruit als een vrouw, dat gebruik jij als argument waarom zij wel mannenkleding mag dragen en er niet uitziet alsof ze een man wil zijn.
Dat zelfde argument (het niet hebben van borsten, een haarloze kin en een hoge stem en smalle schouders) gebruik jij als argument voor mannen waarom ze geen jurk mogen dragen, want dan zijn ze een clown omdat ze niet op een vrouw lijken.
Dus of vrouwen in broeken met kort haar zijn ook clowns. Of geen van beiden zijn clowns, wat is het?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:42:50 #196
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182976134
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:30 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zo hypothetisch is dat geval niet. Behalve dat baardschaduw bij mij 's morgens nauwelijks zichtbaar is en ik een jurk in plaats van een mantelpak aan had tijdens mijn sollicitatiegesprek.

Waarom je Conchita Wordt hier als voorbeeld noemt is mij een raadsel. Zij is een act en een personage gespeeld door Tom Neuwirth. Conchita is een dragqueen en nadrukkelijk geen transvrouw.
Vooral dat laatste is een belangrijk en groot verschil
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:43:13 #197
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_182976139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:32 schreef Deckard het volgende:
Een man met een baard die zegt vrouw te zijn neem ik ook niet serieus. Ik kom ook niet aan met een trainingspak bij een sollicitatiegesprek omdat ik mij daarbij lekker voel.
Maar dat is dan ook geen trans maar een drag. Dat is nogal wat anders
pi_182976190
Stel dat het in de westerse wereld zo zou zijn dat niet meisjes maar jongens een jurk, lang haar en make up zouden dragen, of dat er uniformiteit zou zijn qua kleding, make up en sieraden zoals bij de Masai, zou een jongentje dat transgender is dan juist geen jurk, lang haar en make up wensen danwel zich minder bewust zijn van zijn identiteitsgevoelens in geval van uniformiteit qua expressie?

Ik zou graag willen begrijpen waarom er een verband is tussen de concrete mannelijke danwel vrouwelijke identiteit en zaken die louter maatschappelijk aan mannen/vrouwen toebedeeld zijn. BVD
pi_182976243
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je gewoon je standpunten blijft herhalen zonder in te gaan op mijn argumenten of zelf nieuwe argumenten in te brengen is de discussie snel klaar.
Je zegt niks meer of minder dan "ik heb het recht om dat te zeggen". Ja, ok, als je daar je handelen op wil baseren en niet verder denkt dan dat dan kan dat uiteraard.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:04:57 #200
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182976467
Ah, Kapitein_Scheurbuik enters the discussion en wat verder een best aardig topic was, is weer volledig verziekt. Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als jouw denkbeelden in zijn straatje passen.

^O^ :')
Resistance is futile.
pi_182976478
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:46 schreef Za het volgende:
Stel dat het in de westerse wereld zo zou zijn dat niet meisjes maar jongens een jurk, lang haar en make up zouden dragen, of dat er uniformiteit zou zijn qua kleding, make up en sieraden zoals bij de Masai, zou een jongentje dat transgender is dan juist geen jurk, lang haar en make up wensen danwel zich minder bewust zijn van zijn identiteitsgevoelens in geval van uniformiteit qua expressie?

Ik zou graag willen begrijpen waarom er een verband is tussen de concrete mannelijke danwel vrouwelijke identiteit en zaken die louter maatschappelijk aan mannen/vrouwen toebedeeld zijn. BVD

Het gaat mij als transvrouw niet over die jurk. (Draag ik af en toe) of over de make-up. (Draag ik bijna nooit). Maar om mezelf te kunnen presenteren als de persoon die ik ben. Als het dragen van jurken en broeken omgekeerd zijn, zou ik een broek willen dragen en juist geen jurk meer.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:08:23 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182976534
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:46 schreef Za het volgende:
Stel dat het in de westerse wereld zo zou zijn dat niet meisjes maar jongens een jurk, lang haar en make up zouden dragen, of dat er uniformiteit zou zijn qua kleding, make up en sieraden zoals bij de Masai, zou een jongentje dat transgender is dan juist geen jurk, lang haar en make up wensen danwel zich minder bewust zijn van zijn identiteitsgevoelens in geval van uniformiteit qua expressie?

Ik zou graag willen begrijpen waarom er een verband is tussen de concrete mannelijke danwel vrouwelijke identiteit en zaken die louter maatschappelijk aan mannen/vrouwen toebedeeld zijn. BVD

Schotse kilts zijn vet gay man! ;)

Ik denk niet dat gender zich vast laat leggen in de kleren die je draagt. Iedereen moet gewoon dragen wat 'ie prettig vindt. Ik zag gisteren iemand in de sauna met een dikke tattoo op zijn kont: property of mistress Els. Prima kerel, als hij daar trots op is, dan vind ik het vooral heel fijn dat hij daar gelukkig mee is. Ik neem er geen aanstoot aan, zelfs al stond ik er wel eventjes van te kijken. Ik ga in ieder geval geen verband leggen met hoe mannelijk hij al dan niet is door die tattoo. En ik haal het al helemaal niet in mijn hoofd om hem erom te veroordelen.
Resistance is futile.
pi_182976640
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar dat is dan ook geen trans maar een drag. Dat is nogal wat anders
Nee dat noem ik geen drag. Die hebben goede kledingkeuze.
pi_182976837
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:05 schreef Fixers het volgende:

Het gaat mij als transvrouw niet over die jurk. (Draag ik af en toe) of over de make-up. (Draag ik bijna nooit). Maar om mezelf te kunnen presenteren als de persoon die ik ben. Als het dragen van jurken en broeken omgekeerd zijn, zou ik een broek willen dragen en juist geen jurk meer.
Dankjewel, ik vind dat een interessant antwoord.

[ Bericht 27% gewijzigd door Za op 06-11-2018 13:37:03 ]
pi_182976967
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:08 schreef Seven. het volgende:

Ik denk niet dat gender zich vast laat leggen in de kleren die je draagt. Iedereen moet gewoon dragen wat 'ie prettig vindt.
Dat is een heel ander punt.
Het transgender kind voelt zich veelal aangetrokken tot zaken die slechts maatschappelijk zijn toebedeeld aan jongen/meisje, jarenlang werden de babykamers op voorhand blauw/roze geverft.

Wat wanneer het andersom zou zijn, hoe zou het dan werken voor een transgender kind vraag ik me af, zou hij/zij dan precies de tegenovergestelde zaken prefereren als nu het geval is? En wat indien er uniformiteit zou zijn qua expressie, zou een kind zich dan minder beseffen anders te zijn, hoe groot en relevant is de rol van expressie in deze al bij zeer jonge kinderen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Za op 06-11-2018 13:39:26 ]
pi_182977395
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:04 schreef Seven. het volgende:
Ah, Kapitein_Scheurbuik enters the discussion en wat verder een best aardig topic was, is weer volledig verziekt. Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als jouw denkbeelden in zijn straatje passen.

^O^ :')
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182977455
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:46 schreef Fixers het volgende:

[..]

Duidelijk, je bepaalt zelf hoe iemand anders zich voelt.
Dat heb ik nergens uit zijn posts opgemaakt.

Er wordt wel van mensen in de samenleving verwacht dat ze zich aanpassen aan bepaalde normen en waarden. Dat is overigens in het hele sociale contact zo. Als jij aansluiting probeert te vinden bij andere mensen, pas jij je gedrag ook aan. In het leven probeert iedereen een balans te zoeken tussen dat aanpassen en uiting te geven aan zijn/haar eigen identiteit.

Dit vormt ook wie je bent in je leven. Zou je 100% jezelf zijn en je 0% schikken naar anderen, dan raak je vervreemd van het menselijk contact en ga je in je eigen wereld leven. Veel mensen schikken zich teveel naar anderen en geven daarmee te weinig uiting aan hun eigen identiteit en verlangens. Vandaar dat zoveel mensen zeggen dat het OK is om jezelf te mogen zijn. Maar ze beseffen inmiddels niet meer dat ook zij zich toch blijven aanpassen en vormen naar anderen. En daar is ook niks mis mee.

In eerste instantie wordt van mannen verwacht dat ze zich typisch mannelijk gedragen en van vrouwen typisch vrouwelijk. Ook seksualiteit speelt een belangrijke rol in het sociale contact in het algemeen.

Als je mensen met genderdysforie gaat opleggen zich te schikken naar het biologische genderrolpatroon gaan ze daar psychisch helemaal aan kapot. Daarom wordt dat (ff afkloppen ;( ) geaccepteerd. Ik ga jou bijvoorbeeld niet opleggen dat jij maar weer als man moet gaan leven, omdat ik weet dat jij daaraan kapot gaat.

Ook transgenders (geen genderdysforie maar wel grote problemen met hun genderidentiteit) kunnen wat mij betreft best uiting geven aan de kenmerken die ze hebben van het andere geslacht. Het gaat erom hoe ze dat doen.

Wat mij in die videos opvalt, is dat die mensen eigenlijk willen provoceren, eigenlijk willen uitlokken dat anderen tegen hen zeggen "Doe 's ff normaal zeg!" En daar kunnen ze tegenin gaan met "Ik ben genderfluid / non-binary en jij mag helemaal geen kritiek hebben op mijn gedrag, want dan discrimineer jij!"
pi_182977554
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:30 schreef Za het volgende:

Dat is een heel ander punt.
Het transgender kind voelt zich veelal aangetrokken tot zaken die slechts maatschappelijk zijn toebedeeld aan jongen/meisje, jarenlang werden de babykamers op voorhand blauw/roze geverft.

Wat wanneer het andersom zou zijn, hoe zou het dan werken voor een transgender kind vraag ik me af, zou hij/zij dan precies de tegenovergestelde zaken prefereren als nu het geval is? En wat indien er uniformiteit zou zijn qua expressie, zou een kind zich dan minder beseffen anders te zijn, hoe groot en relevant is de rol van expressie in deze al bij zeer jonge kinderen?
Vraag ik mij ook af maar daarvoor zit je op het verkeerde forum om daar antwoord op te krijgen. Discussies op fok leiden niet tot een antwoord op vragen iig niet in dit relaties/psychologie gedeelte de argumenten in discussies zijn : als jij dat vindt ben je achterlijk en hoef ik er niet op in te gaan. De conclusie van elke discussie is: iedereen mag een eigen mening hebben en anderen hebben het recht daarop neer te kijken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:00:35 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182977566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Wat mij in die videos opvalt, is dat die mensen eigenlijk willen provoceren, eigenlijk willen uitlokken dat anderen tegen hen zeggen "Doe 's ff normaal zeg!" En daar kunnen ze tegenin gaan met "Ik ben genderfluid / non-binary en jij mag helemaal geen kritiek hebben op mijn gedrag, want dan discrimineer jij!"
LEKKER BELANGRIJK!

Als het je stoort, dan kijk je toch gewoon niet. Zo simpel is het in dit leven.
Resistance is futile.
pi_182977668
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

LEKKER BELANGRIJK!

Als het je stoort, dan kijk je toch gewoon niet. Zo simpel is het in dit leven.
Gaat alleen moeilijk als dat constant in je gezicht wordt gedrukt. Vooral als er om een mening wordt gevraagd.
pi_182977770
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

LEKKER BELANGRIJK!

Als het je stoort, dan kijk je toch gewoon niet. Zo simpel is het in dit leven.
:O

Ook weer zo'n dooddoener.

Wie had het ook alweer net over "het moet persé in je straatje passen"?
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:16:13 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182977906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Gaat alleen moeilijk als dat constant in je gezicht wordt gedrukt. Vooral als er om een mening wordt gevraagd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

:O

Ook weer zo'n dooddoener.

Wie had het ook alweer net over "het moet persé in je straatje passen"?
Niemand dwingt jullie om te kijken naar dit soort filmpjes. Jullie zijn geen slachtoffers van de transgenders die om aandacht voor hun situatie vragen, dus stel je ook niet als zodanig op.
Resistance is futile.
pi_182979005
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:


Vraag ik mij ook af maar daarvoor zit je op het verkeerde forum om daar antwoord op te krijgen.
Dat is vreemd, gezien de OP een bepaalde vraag opwerpt, en dit daar onderdeel van is, nl gezien bij deze kinderen alles gelegen ligt in slechts maatschappelijk opgelegde expressie. Dat is iig ten dele een antwoord op de vraag in de OP of zou dat kunnen zijn lijkt me.

TS negeert mij nu al 3 maal, ik concludeer dan ook dat deze thread er alleen is om erg lange posts over zichzelf te kunnen schrijven ipv het aangaan van een discussie over een zelf gestart onderwerp, dus ik haak af verder.
pi_182979074
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:05 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is vreemd, gezien de OP een bepaalde vraag opwerpt, en dit daar onderdeel van is, nl gezien bij deze kinderen alles gelegen ligt in maatschappelijk opgelegde expressie. Dat is iig ten dele een antwoord op de vraag in de OP of zou dat kunnen zijn lijkt me.

TS negeert mij nu al 3 maal, ik concludeer dan ook dat deze thread er alleen is om erg lange posts over zichzelf te kunnen schrijven ipv het aangaan van een discussie over een zelf gestart onderwerp, dus ik haak af verder.
Er zijn meer mensen die wat aan mij vragen. Mijn concentratie is al niet te best. Als je gewacht had, had ik er graag op willen antwoorden. Maar op deze manier werkt het alleen maar averechts
pi_182979200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:is

Er zijn meer mensen die wat aan mij vragen. Mijn concentratie is al niet te best. Als je gewacht had, had ik er graag op willen antwoorden. Maar op deze manier werkt het alleen maar averechts
Ik neem dit niet serieus, je skipt mijn posts dagen lang, maar anderen geef je binnen 5 minuten een reply.

Nogmaals ik vind dat je je mooi uitdrukt in je posts, en daar zou je iets mee moeten doen.
pi_182979209
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:16 schreef Seven. het volgende: Jullie zijn geen slachtoffers van de transgenders die om aandacht voor hun situatie vragen, dus stel je ook niet als zodanig op.
Ze vragen geen aandacht voor hun situatie, ze willen de wereld afdwingen dat die zich schikt naar hun ideeën. Zij voelen zich niet typisch man of vrouw, daarom moet de hele wereld in hun ideologie meegaan.

Het kan weet ikzelf een heel moeilijk proces zijn om je te conformeren met je eigen biologische geslacht en zodoende mijn eigen identiteit te vinden. Door deze mensen die zich vaak alleen maar een speciaal sneeuwvlokje willen voelen en hun werkelijke problemen niet onder ogen willen komen, wordt het alleen maar verwarrender. Ik heb dit je al gezegd, maar het kan blijkbaar niet bij je landen, dus ik ga ook verder geen moeite doen het je duidelijk proberen uit te leggen.
pi_182979248
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:13 schreef Za het volgende:

[..]

Ik neem dit niet serieus, je skipt mijn posts dagen lang, maar anderen geef je binnen 5 minuten een reply.

Nogmaals ik vind dat je je mooi uitdrukt in je posts, en daar zou je iets mee moeten doen.
Thanks. Ik had het gelezen. En daar had ik idd een antwoord voor getypt maar dat was een te lange en onoverzichtelijke post.

Ik kan mij misschien goed verbaal uitdrukken, maar dat kost mij wel veel moeite. Ik slik ook ADHD-medicatie, maar dat helpt niet altijd genoeg :')
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:27:50 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182979480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ze vragen geen aandacht voor hun situatie, ze willen de wereld afdwingen dat die zich schikt naar hun ideeën. Zij voelen zich niet typisch man of vrouw, daarom moet de hele wereld in hun ideologie meegaan.

Het kan weet ikzelf een heel moeilijk proces zijn om je te conformeren met je eigen biologische geslacht en zodoende mijn eigen identiteit te vinden. Door deze mensen die zich vaak alleen maar een speciaal sneeuwvlokje willen voelen en hun werkelijke problemen niet onder ogen willen komen, wordt het alleen maar verwarrender. Ik heb dit je al gezegd, maar het kan blijkbaar niet bij je landen, dus ik ga ook verder geen moeite doen het je duidelijk proberen uit te leggen.
En wéér stel je jezelf op als het slachtoffer van deze mensen. Jij ziet het als afdwingen en komt er op fok voor de zoveelste keer over zeiken (= slachtofferhouding), ik negeer ze gewoon.

Het lijkt er eerder op dat jij voor jezelf tot de conclusie bent gekomen dat jouw struggles met je genderidentiteit, borderline gerelateerd zijn. En nu moeten andere transgenders die in jouw optiek niet transgender genoeg zijn, dit ook concluderen.

Misschien moet je eens een beetje begrip tonen voor je lotgenoten. Ook zij hebben hierin hun eigen weg te gaan en als ik het vanuit hun perspectief bekijk, dan ben JIJ de afvallige verrader hier die anderen zijn mening opdringt.
Resistance is futile.
pi_182979845
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Niemand dwingt jullie om te kijken naar dit soort filmpjes. Jullie zijn geen slachtoffers van de transgenders die om aandacht voor hun situatie vragen, dus stel je ook niet als zodanig op.
Dat klopt, ik kijk de filmpjes dan ook niet vanwege het type mens wat ik direct al in de thumbnails zie. Die zijn mijn aandacht niet waard. Met transgenders in het algemeen heb ik geen probleem. Wel met mensen die anderen een wil opleggen dat iedereen elkaar maar moet accepteren. Beetje dezelfde type mensen die anderen als nazi af willen schilderen die maar een beetje rechts zijn.
Hele aggressieve mensen dus.
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:59:02 #220
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182981265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:47 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat klopt, ik kijk de filmpjes dan ook niet vanwege het type mens wat ik direct al in de thumbnails zie. Die zijn mijn aandacht niet waard. Met transgenders in het algemeen heb ik geen probleem. Wel met mensen die anderen een wil opleggen dat iedereen elkaar maar moet accepteren. Beetje dezelfde type mensen die anderen als nazi af willen schilderen die maar een beetje rechts zijn.
Hele aggressieve mensen dus.
Ik zie niet in wat er zo agressief is aan het posten van een emo-filmpje waarvan niemand gedwongen wordt om op play te klikken.
Resistance is futile.
pi_182981997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:54 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens uit zijn posts opgemaakt.

Er wordt wel van mensen in de samenleving verwacht dat ze zich aanpassen aan bepaalde normen en waarden. Dat is overigens in het hele sociale contact zo. Als jij aansluiting probeert te vinden bij andere mensen, pas jij je gedrag ook aan. In het leven probeert iedereen een balans te zoeken tussen dat aanpassen en uiting te geven aan zijn/haar eigen identiteit.

Dit vormt ook wie je bent in je leven. Zou je 100% jezelf zijn en je 0% schikken naar anderen, dan raak je vervreemd van het menselijk contact en ga je in je eigen wereld leven. Veel mensen schikken zich teveel naar anderen en geven daarmee te weinig uiting aan hun eigen identiteit en verlangens. Vandaar dat zoveel mensen zeggen dat het OK is om jezelf te mogen zijn. Maar ze beseffen inmiddels niet meer dat ook zij zich toch blijven aanpassen en vormen naar anderen. En daar is ook niks mis mee.
Even concreet. Ik ontmoet een transgender. Waarin moet ik me precies aanpassen aan 'die ander'? Wat legt een transgender precies op?
pi_182984705
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:40 schreef Xa1pt het volgende:

Even concreet. Ik ontmoet een transgender. Waarin moet ik me precies aanpassen aan 'die ander'? Wat legt een transgender precies op?
Nee, niet een transgender geloof ik. Een non-binary/genderfluide persoon is waar de ts op afgeeft, omdat deze het lijden van de mensen die echte transgenders zijn (ipv de wannabe of zo) vergroten.
Zijn klacht is dat omdat iedereen de non binary personen als aanstellers ziet, mensen genderdysforie niet meer serieus nemen. Maar dan vraag ik me dus ook af: hoe gaat dat concreet in zijn werk dan.

PabstBlueRibbon: mam ik ben homo, en ik vind mezelf niet mannelijk genoeg voor de traditionele standaard
Moeder : ik zag laatst een youtube filmpje van die jongen in een roze jurk met strikjes en oh ja ik zag gisten Conchita Wurst bij een talentenjacht. Ga je nou zeggen dat je ook zo'n aansteller bent?! Ik neem je probleem niet serieus hoor. Ga een baard en makeup nemen of zo aandachtstrekker
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182986107
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Even concreet. Ik ontmoet een transgender. Waarin moet ik me precies aanpassen aan 'die ander'? Wat legt een transgender precies op?
Laat je hersenen even kraken en figure it out yourself. Ik weet dat het heel moeilijk is, Seven kan het sowieso al niet, maar bekijk de dingen eens vanuit een ander perspectief dan dat van jezelf.
pi_182986121
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, niet een transgender geloof ik. Een non-binary/genderfluide persoon is waar de ts op afgeeft, omdat deze het lijden van de mensen die echte transgenders zijn (ipv de wannabe of zo) vergroten.
Zijn klacht is dat omdat iedereen de non binary personen als aanstellers ziet, mensen genderdysforie niet meer serieus nemen. Maar dan vraag ik me dus ook af: hoe gaat dat concreet in zijn werk dan.

PabstBlueRibbon: mam ik ben homo, en ik vind mezelf niet mannelijk genoeg voor de traditionele standaard
Moeder : ik zag laatst een youtube filmpje van die jongen in een roze jurk met strikjes en oh ja ik zag gisten Conchita Wurst bij een talentenjacht. Ga je nou zeggen dat je ook zo'n aansteller bent?! Ik neem je probleem niet serieus hoor. Ga een baard en makeup nemen of zo aandachtstrekker
Wat zit jij nu weet voor idioterie te bazelen :?
pi_182986230
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Laat je hersenen even kraken en figure it out yourself. Ik weet dat het heel moeilijk is, Seven kan het sowieso al niet, maar bekijk de dingen eens vanuit een ander perspectief dan dat van jezelf.
Vandaar de vraag hoe dat dan voor je werkt. Maar als een normaal gesprek al teveel gevraagd is, ook prima.
pi_182986782
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar de vraag hoe dat dan voor je werkt. Maar als een normaal gesprek al teveel gevraagd is, ook prima.
Ik heb het allang meerdere keren uitgelegd. Er is nota bene zelfs door iemand gezegd hier dat ik het goed kan verwoorden. Maar waarschijnlijk sta je alleen maar open voor uitleg die je graag wilt horen
pi_182988835
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Ik heb het allang meerdere keren uitgelegd. Er is nota bene zelfs door iemand gezegd hier dat ik het goed kan verwoorden. Maar waarschijnlijk sta je alleen maar open voor uitleg die je graag wilt horen
Nee, jij hebt gewoon nog nergens in dit topic een concreet voorbeeld gegeven van hoe non-binary personen jou in acties in je dagelijks leven in plaats van op theoretisch innerlijk speculerend psychologisch filosofisch vaag onduidelijk zelfmedelijden zielenreis vlak benadelen en verhinderen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182990861
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik heb het allang meerdere keren uitgelegd. Er is nota bene zelfs door iemand gezegd hier dat ik het goed kan verwoorden. Maar waarschijnlijk sta je alleen maar open voor uitleg die je graag wilt horen
Nope. Ik heb je die vraag eerder ook al gesteld en vooralsnog geen antwoord op gekregen. Ik zie namelijk niet hoe transgenders iets eisen en waarin mensen zich zouden moeten aanpassen. Maar als die vraag beantwoorden al teveel moeite is, is dat ook prima natuurlijk.
pi_182992783
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar de vraag hoe dat dan voor je werkt. Maar als een normaal gesprek al teveel gevraagd is, ook prima.
TS lijkt er een 'trannier-than-thou' mening op na te houden. Die pikorde in de transgendergemeenschap leek wat af te nemen, naar helaas lijkt deze in nieuwe vorm terug te komen.

Voorheen waren het vooral de post-operatieve transvrouwen die zich verheven voelden boven transvrouwen die nog wachtten tot ze aan de beurten waren. Nog een stap lager stonden zij die om wat voor reden dan ook twijfelden of geen operatieve ingreep wensten. Die pikorde leek onder de jongere generatie gelukkig steeds vager te worden.

Maar ik zie momenteel een nieuwe pikorde ontstaan. Van transpersonen die afgeven en omlaag trappen naar zij die als non-binair of fluïde identificeren. Ze worden boos om het 'beste reizigers' van de NS. Ze vinden dat mensen die nog twijfelen over hun identiteit of non-binair zijn geen recht hebben op transgenderzorg. Ze schelden met woorden als clown en bipolair. Het is een misselijke wijze van anderen het licht niet in de ogen gunnen omdat ze anders zijn.
pi_182992789


[ Bericht 100% gewijzigd door Fixers op 07-11-2018 06:25:30 (Dubbel...) ]
pi_182992793


[ Bericht 100% gewijzigd door Fixers op 07-11-2018 06:26:35 (Dubbel... Dubbel... 't is moeilijk.) ]
pi_183001865
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 06:24 schreef Fixers het volgende:
. Ze schelden met woorden als clown en bipolair. Het is een misselijke wijze van anderen het licht niet in de ogen gunnen omdat ze anders zijn.
De reden dat ik iemand clown noem is niet vanwege het transgender zijn maar vanwege het aantrekken van een poppenjurkje. Dan ben je inderdaad een clown. Zul je nooit serieus genomen door mensen buiten je eigen beperkte slachtofferbubbel ( en dat is maar goed ook).

Zoals gezegd heb ik geen enkel probleem met transgenders, ook niet als er nog zichtbaar is dat het een man of vrouw is geweest, ik zal zo iemand gewoon aanspreken als mevrouw. Als jij een poppenjurkje aantrekt neem ik je niet serieus, of je nu man, vrouw, transgender of genderfluid bent. Sterker nog, grote kans dat ik je midden in je gezicht uitlach.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 7 november 2018 @ 17:32:35 #233
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183003314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De reden dat ik iemand clown noem is niet vanwege het transgender zijn maar vanwege het aantrekken van een poppenjurkje. Dan ben je inderdaad een clown. Zul je nooit serieus genomen door mensen buiten je eigen beperkte slachtofferbubbel ( en dat is maar goed ook).

Zoals gezegd heb ik geen enkel probleem met transgenders, ook niet als er nog zichtbaar is dat het een man of vrouw is geweest, ik zal zo iemand gewoon aanspreken als mevrouw. Als jij een poppenjurkje aantrekt neem ik je niet serieus, of je nu man, vrouw, transgender of genderfluid bent. Sterker nog, grote kans dat ik je midden in je gezicht uitlach.
Hoe noem jij Marijke Helwegen dan?
pi_183003381
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoe noem jij Marijke Helwegen dan?
Nou, gewoon, Marijke.

Maar wat heeft zij te maken met deze discussie?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 7 november 2018 @ 17:41:57 #235
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183003526
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, gewoon, Marijke.

Maar wat heeft zij te maken met deze discussie?
Dat jij Helwegen kennelijk normaal vindt, maar dat je het niet vindt kunnen dan een vrouw die vroeger man was zich kleed als Helwegen. Waarom mag iemand die vrouw wordt zich niet kleden en/of gedragen als een vrouw die nooit iets anders is geweest?
Zijn natuurlijk nog veel meer vrouwen te noemen die zich excentriek of ultra-vrouwelijk kleden (ook als dat niet volgens de norm is als het om hun leeftijd/lichaam gaat).
pi_183003848
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat jij Helwegen kennelijk normaal vindt, maar dat je het niet vindt kunnen dan een vrouw die vroeger man was zich kleed als Helwegen. Waarom mag iemand die vrouw wordt zich niet kleden en/of gedragen als een vrouw die nooit iets anders is geweest?
Zijn natuurlijk nog veel meer vrouwen te noemen die zich excentriek of ultra-vrouwelijk kleden (ook als dat niet volgens de norm is als het om hun leeftijd/lichaam gaat).
Dubbele standaarden. :|

"Mensen mogen wel transgender zijn, zolang ik er maar niets van zie." Is van hetzelfde allooi als "Mensen mogen wel homo zijn, maar ze mogen niet hand in hand lopen op straat dat is vies."

En:

"Behalve als het twee vrouwen zijn, dan moeten ze zoenen. Dat is geil! Kan ik roepen dat ik mee wil doen. Als ze daar
niet op in gaan scheld ik ze uit voor smerige pot, dat ze zo lelijk zijn dat geen enkele ekte man™ seks met ze wil."
pi_183004489
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De reden dat ik iemand clown noem is niet vanwege het transgender zijn maar vanwege het aantrekken van een poppenjurkje. Dan ben je inderdaad een clown. Zul je nooit serieus genomen door mensen buiten je eigen beperkte slachtofferbubbel ( en dat is maar goed ook).

Zoals gezegd heb ik geen enkel probleem met transgenders, ook niet als er nog zichtbaar is dat het een man of vrouw is geweest, ik zal zo iemand gewoon aanspreken als mevrouw. Als jij een poppenjurkje aantrekt neem ik je niet serieus, of je nu man, vrouw, transgender of genderfluid bent. Sterker nog, grote kans dat ik je midden in je gezicht uitlach.
Kijk jou eens stoer een neanderthaler zijn.
pi_183004638
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat er zo agressief is aan het posten van een emo-filmpje waarvan niemand gedwongen wordt om op play te klikken.
Omdat het iets opeist waar het geen recht op heeft. Het heeft wel degelijks iets dwingends. Natuurlijk niet alleen dit filmpje maar het komt uit een stroom van naar gedachtegoed.
pi_183004699
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:41 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omdat het iets opeist waar het geen recht op heeft. Het heeft wel degelijks iets dwingends. Natuurlijk niet alleen dit filmpje maar het komt uit een stroom van naar gedachtegoed.
Wat dwingt het in godsnaam af dan?
pi_183005016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De reden dat ik iemand clown noem is niet vanwege het transgender zijn maar vanwege het aantrekken van een poppenjurkje. Dan ben je inderdaad een clown. Zul je nooit serieus genomen door mensen buiten je eigen beperkte slachtofferbubbel ( en dat is maar goed ook).

Zoals gezegd heb ik geen enkel probleem met transgenders, ook niet als er nog zichtbaar is dat het een man of vrouw is geweest, ik zal zo iemand gewoon aanspreken als mevrouw. Als jij een poppenjurkje aantrekt neem ik je niet serieus, of je nu man, vrouw, transgender of genderfluid bent. Sterker nog, grote kans dat ik je midden in je gezicht uitlach.
Ik ben het hiermee eens. Ik probeer dit ook uit te leggen, maar blijkbaar is het al te ingewikkeld voor ze. Als je kritiek uit op een transgender, ben je meteen een transgender-hater.

Ik post het filmpje nog een keer.


Is het zo ontzettend raar dat ik deze mensen en met name die gozer een clown vind en dat ik hem op basis van hoe hij eruitziet en zich gedraagt niet serieus neem? Hetzelfde heb ik bijvoorbeeld met mensen die eruitzien als een hipster zoals deze. https://i.pinimg.com/736x(...)d4d3f541ffcb5232.jpg Als ik deze mensen op straat zou zien, zeg ik er niks van, want het is nergens verboden om je zo te kleden. Maar net zoals zij het recht hebben om zich zo te kleden, heb ik het recht om ze niet serieus te nemen.


Deze transgender neem ik daarentegen wel heel serieus. Ze is niet minder transgender dan de anderen op YouTube en ze kleedt zich minstens net zo vrouwelijk. Zou zij zich in de toekomst wat meer op haar gemak voelen in een meer androgyne verschijning en zou ze dan meer een hij worden maar wel met make-up en de femine gedragstrekjes, dan neem ik hem (want de persoon is dan meer een hij geworden) evengoed serieus.

Het gaat om de hele uitstraling. Ik kan dus ook niet concreet opsommen wat het nou is waarom ik de ene wel serieus neem en de ander niet. Behalve dat ik de mensen in het eerste filmpje aandachtshoeren vindt. De persoon in het tweede filmpje heeft ook behoefte aan aandacht, anders zou ze dat soort filmpjes niet op YouTube zetten. Ik heb daar geen enkel probleem mee, want ze houdt het bij zichzelf. Ze provoceert niet en ze dringt niks op.

Het kan zijn dat ik toch nogal bevooroordeeld ben. Ik heb ook nergens gezegd dat ik perfect ben en het allemaal goed doe. En ik heb zelfs ondanks al dat geflame wel de kritiek geïncasseerd dat ik misschien toch wat minder zou moeten oordelen over anderen. Maar dat maakt nog niet dat ik mensen die zich onfatsoenlijk presenteren door bijvoorbeeld als volwassen kerel met baardhaar en beenhaar een roze poppenjurkje te dragen en vervolgens te zeggen "ik ben transgender, dus daarom doe ik dat". Het betekent evenmin dat ik mij hier laat intimideren door lui hier die absoluut niet zo psychisch stabiel zijn als ze van zichzelf menen te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')