Vliegende paardenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie ook al overal cheatcodes opduiken, daar is toch geen fuck aan meteen op dag 1?
nice zit dat er weer in, zo ongebruikelijk eigenlijk tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie ook al overal cheatcodes opduiken, daar is toch geen fuck aan meteen op dag 1?
Ik ga me gewoon netjes gedragen en alleen bad guys een touw om hun nek binden en kilometers lang achter mijn paard aanslepen om ze vervolgens ergens vanaf te gooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, in het begin ga ik gewoon de game ervaren zoals het hoort, heb ik ook gewoon zin in. Maar ik denk dat ik al snel gewoon helemaal los wil gaan. Ik zag dat je mensen aardig kan begroeten of gewoon bijdehand gaan lopen dissen. Dus zal niet lang duren tot ik als een mocro cowboy met iedereen ruzie heb.
Ik denk dat ik eerst naar een bordeel ga en de eigenaar omleg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon netjes gedragen en alleen bad guys een touw om hun nek binden en kilometers lang achter mijn paard aanslepen om ze vervolgens ergens vanaf te gooien.
R1 R2 L1 L2 up right down left up right down leftquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vliegende paarden
En dan een extra snelheidsboost krijgen als je achteruit schiet.
Maakt bij jou het schuiven van de laserkop ook zo'n teringherrie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:48 schreef Jimbo het volgende:
nou, rdr staat te installeren.. tot over 8 uur
En de brom is weg bij die disk
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
R1 R2 L1 L2 up right down left up right down left
Hij gaf eerst 3 uur aan voor de gehele mik. Nu staat hij op 29 minuten voor disc1 en 76 minuten voor de rest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Deze man weet
Maar duurt de installatie op PS4 echt 100 - 120 minuten?
Hij is bij mij nu net iets langer dan een uur bezig en over 5 minuten klaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Deze man weet
Maar duurt de installatie op PS4 echt 100 - 120 minuten?
quote:I don`t see a gameplay, graphics and storyline, because I have only PC, and I`m not going to buy a console and pay sony
quote:Another PS4 exclusive. When will this ridiculousness end? PC gamers are being discriminated.
quote:No PC version. So there is nothing to review. Rockstar should concentrate on Grand Theft Auto 6 with VR and ray-traycing support. This is just GTA on Wild Wild West. Im prefering more horses under the hood.
quote:Where is the goddamn PC version !!! i dont know why Rockstar is that stupid.. they could make much more Money
Och het 'masterrace' voelt zich weer eens benadeeld hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
De boze PC gamertjes zijn ook echt genieten hoor
https://www.metacritic.co(...)eviews?dist=negative
[..]
[..]
[..]
[..]
Huilon, 500 euro neerleggen voor een vidcard maar geen console willen kopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Och het 'masterrace' voelt zich weer eens benadeeld hoor
niet bij rdr2quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt bij jou het schuiven van de laserkop ook zo'n teringherrie?
hier net klaarquote:
Is de game speelbaar direct na de installatie of moet je nog een patch downloaden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier net klaar
maar kan nog niet spelen want werk
Ik ben vrij, ben alleen al vanaf 0400u wakkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier net klaar
maar kan nog niet spelen want werk
geen idee nogquote:
Lol.. ik sinds gisteren 07:00quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben vrij, ben alleen al vanaf 0400u wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |