Mm, duur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef Maraca het volgende:
Heb nu bij 2 verschillende kraampjes in Dordt oliebollen gehaald. Binnenkort kraam 3 eens lastig vallen. Prijs varieerde van 0,75 tot 1,00 maar dat merkte je ook wel aan de grootte.
Die van 1,00 waren toch wat groter en machtigerMaar allebei erg lekker
![]()
Blij dat ze zo duur zijn. Nu haal ik er maar 3 ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, duur.
Ik zie dat ik ze 9 jaar geleden nog kocht voor 45 ¤cent
Ze hebben wel altijd dealtjes hè, 5 voor de prijs van 4, 10 voor de prijs van 8...quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blij dat ze zo duur zijn. Nu haal ik er maar 3 ofzo![]()
Wat ik nu heb gezien hadden ze aanbiedingen voor als je er 10 afneemt en ik ben ook maar een klein meisje. Hoe krijg ik dat ooit op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben wel altijd dealtjes hè, 5 voor de prijs van 4, 10 voor de prijs van 8...
Ha, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef Maraca het volgende:
Heb nu bij 2 verschillende kraampjes in Dordt oliebollen gehaald. Binnenkort kraam 3 eens lastig vallen. Prijs varieerde van 0,75 tot 1,00 maar dat merkte je ook wel aan de grootte.
Die van 1,00 waren toch wat groter en machtigerMaar allebei erg lekker
![]()
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Vanmiddag zelf zo'n 35 oliebollen gebakken. Gewoon 2 pakken inclusief vruchtenmix (krenten, rozijnen en stukjes appel) van Koopmans gebruikt. Ik moet zeggen dat ze erg lekker zijn! Daarnaast nog best goedkoop ook.
[ afbeelding ]
Als je zelf beslag maakt moet het ongeveer een uur rijzen. Met die mix van Koopmans kun je na het openen van de verpakking met 5 minuten al bakken. Dat hoeft namelijk niet meer te rijzen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit..
Ik denk erover zelf oliebollen te bakken, maar wrs zal dat toch niet gaan, gaan oudjaarsdag naar mijn moeder, zullen pas laat thuis zijn toch, denk ik...
Hoe lang duurt het rijzen?
Richard Visser uit Rotterdam bedoel je? Voskamp uit Spijkenisse, verleden jaar eerste, is nu vijfde.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Adelante het volgende:
AD oliebollentest 2011 is bekend, weer die man uit Spijkenisse op 1
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Vanmiddag zelf zo'n 35 oliebollen gebakken. Gewoon 2 pakken inclusief vruchtenmix (krenten, rozijnen en stukjes appel) van Koopmans gebruikt. Ik moet zeggen dat ze erg lekker zijn! Daarnaast nog best goedkoop ook.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |