Ah leuk, een weimaraner en een ruwharige teckel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:51 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer Boor en Meneer Mier.
Yesquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah leuk, een weimaraner en een ruwharige teckel?
Als ik later groot ben wil ik misschien ook een ruwharige teckel, dat zijn echt bazige beesten.
Ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Momentjes waarop ik tķch liever niet met de fiets was geweest: op vrijdagavond, als het regent, en je band lek in het fietsenhok van je werk staat.
Een voordeel is dat het niet opvalt dat ik huil.
Ik ga 8 kilometer lopen
ach, ik ben zeer getraind, dat scheelt! Ik heb tien minuten gezwelgd en ben toen met lekkere swing rock 'n roll naar huis gaan lopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
OhKan niemand je ophalen?
Geen fietsenmaker onderweg die je band even kan plakken?
Nohhquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik ben zeer getraind, dat scheelt! Ik heb tien minuten gezwelgd en ben toen met lekkere swing rock 'n roll naar huis gaan lopen.
En toen de batterij van mijn koptelefoon leeg was heb ik de muziek gewoon op de speaker van mijn telefoon gezet en heb ik schaamteloos door de regen meegeschreeuwd
Toch een beetje medelijden met jequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik ben zeer getraind, dat scheelt! Ik heb tien minuten gezwelgd en ben toen met lekkere swing rock 'n roll naar huis gaan lopen.
En toen de batterij van mijn koptelefoon leeg was heb ik de muziek gewoon op de speaker van mijn telefoon gezet en heb ik schaamteloos door de regen meegeschreeuwd
Oh maar dan nog. Klein beetje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah nee joh, ik ben er allang weer overheen
Lekker LPFAN, beter geregeld
ja goeie! Heb de kaarsjes ook weer aangestoken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh maar dan nog. Klein beetje.
Ik heb twee Keuls aardewerk potten gevonden. Daar ga ik morgen planten in zetten. En dan kaarsen zoeken. t Is weer die periode.
Haha ja okequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik meegenomen aan de hand.
Anders had ik de bus wel genomen
Tis the season to be jollyquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goeie! Heb de kaarsjes ook weer aangestoken!
Watquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:55 schreef Poes. het volgende:
Oh ja, moest gisteren nog zo lachen![]()
Jullie gisteren allemaal moeite met van bed af komen immers, ik zei nog dat dat vast door de volle maan kwam. Mijn fysio en zijn stagiaire hadden precies hetzelfde! Dus ik zei tegen de stagiaire dat ze er volgende maand weer eens op moet letten. Reageert ze met; ''Is er elke maand een volle maan dan?''![]()
![]()
Ik vroeg nog hoe oud ze was, 21quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat.
Iedere maand een nieuwe en een volle maan. Springtij op t strand.
Dat mag ik hopen jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Schattig hčMaar zij wist dan weer waar m'n hamstrings zitten
Oeffquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet content met m'n plant/pluimverdeling.
Morgen na t ompotten maar eens schuiven.
Die grote spier in je dijbeenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Voel je het ook in je hamstrings?''
Ehh waar zitten die? Alles doet zeer![]()
Neu. Heb dik een jaar in België gewoond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
OeffJij woont duidelijk te dicht bij de grens.
Ga je douchen dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu. Heb dik een jaar in België gewoond.
Al gedaanquote:
Ging ze er niet in drukken en knedenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klopt, ze wees hem aan en ik kon beamen dat die pijn deed
Ik ben lichtelijk allergisch voor het Belgisch accent en sommige woorden. Heb ik ook met het Brits.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al gedaan.
Goh. Ik ben helemaal fan van t Keuls aardewerk. De meeste mensen vinden het denk ik kaklelijk. Maar t gaat echt awesome in mijn interieur passen.
Nee, werd hard aan het werk gezetquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ging ze er niet in drukken en kneden?
Jammer voor jequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk allergisch voor het Belgisch accent en sommige woorden. Heb ik ook met het Brits.
quote:
ik heb dat met Fries en Groningsquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk allergisch voor het Belgisch accent en sommige woorden. Heb ik ook met het Brits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |