Vast houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet zo veel. Ajax is echt heel erg goed momenteel.
De usual suspects natuurlijk, City, Real etc. Maar ik denk dat Ajax zomaar naar de halve finale door kan stoten wanneer ze dit niveau vast houden.
Nee die is geblesseerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV heeft ook geen plan B zo te zien
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hendrix is ook echt pure middelmaat.
lolquote:
Focussen op de competitie.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hadden punten. Spurs hoeft niet eens goed te spelen en toch is psv kansloos.quote:
De officiële naam van het stadion is Stadio Giuseppe Meazza, naar een speler die voor beide clubs uitkwam. Het stadion wordt door de fans van AC Milan nog steeds San Siro genoemd, naar de wijk waarin het stadion ligt.quote:
Mikey Vd Hoorn in de spitsquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij hebt dan ook geen smaak. Ik deed rondleidinkje daar, vond het wel gaaf. Stoeltje Berlusconi enzo. En mooi museumpje.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was er van de zomer nog. Betonnen kut bak.
Wel fijn dat je mij gewoon gelijk geeftquote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De officiële naam van het stadion is Stadio Giuseppe Meazza, naar een speler die voor beide clubs uitkwam. Het stadion wordt door de fans van AC Milan nog steeds San Siro genoemd, naar de wijk waarin het stadion ligt.
Speelt PSV tegen AC Milan?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De officiële naam van het stadion is Stadio Giuseppe Meazza, naar een speler die voor beide clubs uitkwam. Het stadion wordt door de fans van AC Milan nog steeds San Siro genoemd, naar de wijk waarin het stadion ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |