quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:28 schreef Sigaartje het volgende:
k meng met een mes en dat werd ook door een meesterkok aanbevolen, om het gehakt koel te houden.
Mwah, dit ziet er zo los uit, dit blijft denk ik niet heel in de pan, maar dat kan ook door het mengen met een mes komen.quote:
Heb ze daarna wel gekneed. Denk ietsje te weinig paneermeel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwah, dit ziet er zo los uit, dit blijft denk ik niet heel in de pan, maar dat kan ook door het mengen met een mes komen.
Want?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:50 schreef -mosrednA het volgende:
Ik raak een beetje van slag door de wijze waarop je je broodjes hebt gesneden
De ui gaat er op. De ei ben ik helaas vergeten, wel jammer.quote:
Je snijdt ze toch horizontaal open? Ik zie overal verticale snedesquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Want?
(ondertussen snij ik een peper)
Aah goeie, zag het later. Geen mosterd er door ? Of geen liefhebber van ?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De ui gaat er op. De ei ben ik helaas vergeten, wel jammer.
Dat is hoe Turks brood er uit zietquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:54 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Je snijdt ze toch horizontaal open? Ik zie overal verticale snedes
Nee oke maar die aan de voorkant?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is hoe Turks brood er uit ziet
Gezichtsbedrog, dat ene brood staat rechtop tegen de anderequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:06 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee oke maar die aan de voorkant?
Woow, shit heequote:Op woensdag 24 oktober 2018 19:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gezichtsbedrog, dat ene brood staat rechtop tegen de andere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |